Zou "je" in zo'n situatie alle bezienswaardigheden gaan bekijken? Volgens mij kost het behoorlijk wat energie om van hot naar her te vliegen in zo'n stad en dan is het handig als je elkaar ook nog een beetje kent. Brrrrr, het is echt niets voor mij...quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:06 schreef Desmonkey het volgende:
Nou jah we kunnen ook een weddenschap houden van hoeveel sex ze daar hebben.
en hoe voelt dat dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:18 schreef Waxxer het volgende:
(Goh, vroeger deed ik altijdals ik ging slapen, maar nu ik dat weer zo doe, voel ik me net Mike_Hunt)
Enfin, trusten!
inderdaad maar een paar uurquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
wat een ophef over Ang3l, tis toch avontuurlijk? En Parijs is echt nie ver van Nederland.
quote:
volgens mij minder hoor met het vliegtuig. Je krijgt niet eens dinner.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad maar een paar uur
in het weekend ben ik laat op jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
jij nog zo laat op?
of ben je een nachbraker?
is ook maar 1 uur vliegen ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens mij minder hoor met het vliegtuig. Je krijgt niet eens dinner.terwijl ik altijd ga voor a light snack.
trusten jongenquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:43 schreef Peter het volgende:
Spanje was al 2 uur vliegen.. Parijs onder het uur denk ik.
Truste
Slaapsequote:Op zaterdag 12 september 2009 01:43 schreef Peter het volgende:
Spanje was al 2 uur vliegen.. Parijs onder het uur denk ik.
Truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |