Dat wist je op voorhand hey?quote:Op maandag 14 september 2009 14:18 schreef Halve_Maen het volgende:
Dus in conclusie kunnen we stellen dat een Imam ongeveer evenveel kennis heeft over mannen/vrouwen/samenlevingen en hun verschillen als een Middeleeuwse geitenhoeder die nog in boze geesten, rituelen en voodoo shit gelooft...
"Imaaam, Imaaaam. Ik vind het ook niet echt een woord. Het is meer het geluid dat een geit maakt, als ie in z'n reet geneukt wordt"quote:Op maandag 14 september 2009 14:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat wist je op voorhand hey?![]()
T'is niet voor niets een 'imam'.
Who knows, allicht is dat de ethymologiequote:Op maandag 14 september 2009 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Imaaam, Imaaaam. Ik vind het ook niet echt een woord. Het is meer het geluid dat een geit maakt, als ie in z'n reet geneukt wordt"
Theo Maassen.
quote:Op maandag 14 september 2009 14:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
In plaats van bontkraagjes, potten gel en oorbelletjes moeten ze maar een hoofddoekje op doen, dan krijgen we dit soort jolige situaties, de familie 'zak' die door de straten tjorkelt.
Naja, vandaar ook het woord 'middeleeuws'. Ik vind het gewoon nog steeds onbegrijpelijk dat met alle technologie en wetenschap die voor ons allen beschikbaar is nog steeds geen millimeter verandering komt in iemands benadering.quote:Op maandag 14 september 2009 14:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat wist je op voorhand hey?![]()
T'is niet voor niets een 'imam'.
Ja je slingert die hoofddoek zo om zijn strot hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)verkrachting___.html
Wat zijn dit voor een rare opmerkingen?
Misschien op een hete zomerdag dat het een beetje gaat zweten/meuren dat de verkrachter iets heeft van 'sniff....sniff....ehh.....quote:Op maandag 14 september 2009 14:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja je slingert die hoofddoek zo om zijn strot hoor
Ik laat me helemaal door niemand naaienquote:Op maandag 14 september 2009 14:31 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Naja, vandaar ook het woord 'middeleeuws'. Ik vind het gewoon nog steeds onbegrijpelijk dat met alle technologie en wetenschap die voor ons allen beschikbaar is nog steeds geen millimeter verandering komt in iemands benadering.
Ja oke, ik begrijp ook wel hoe het spelletje in elkaar zit. Maar dat de massa zich nog steeds zo laat naaien
Nja als schapen al niet gespaard blijven....quote:Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef Joran-Joran het volgende:
Nee, die snor beschermt tegen verkrachtingHeeft die hoofddoek niets mee te maken!
quote:Op maandag 14 september 2009 14:56 schreef isogram het volgende:
De imam bevestigt nog eens de vooroordelen die Nederlanders hebben ten opzichte van moslims. Als je de onzin die dergelijke figuren uitkramen, als waarheid aanneemt, kun je niet anders dan vooroordelen jegens moslims opbouwen. Eigenlijk kun je het niet eens meer "vooroordelen" noemen, maar gewoon oordelen.
Goede inhoudelijke reactiequote:
Inderdaad, als je je hele leven lang ik weet niet hoevaak geconfronteerd bent met dit soort uitspraken en deze denkwijze dan heb je op een gegeven moment een aardig beeld van wat de Islam kán inhouden in Nederland. Mensen die er dan ook een negatieve mening aan hebben over gehouden hebben dan ook het volste recht om hun eigen conclusies te trekken.quote:Op maandag 14 september 2009 14:56 schreef isogram het volgende:
De imam bevestigt nog eens de vooroordelen die Nederlanders hebben ten opzichte van moslims. Als je de onzin die dergelijke figuren uitkramen, als waarheid aanneemt, kun je niet anders dan vooroordelen jegens moslims opbouwen. Eigenlijk kun je het niet eens meer "vooroordelen" noemen, maar gewoon oordelen.
Kán ja, inderdaad. Gelukkig zie je toch steeds meer vrouwen en meisjes die geen hoofddoekje meer dragen.quote:Op maandag 14 september 2009 15:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Inderdaad, als je je hele leven lang ik weet niet hoevaak geconfronteerd bent met dit soort uitspraken en deze denkwijze dan heb je op een gegeven moment een aardig beeld van wat de Islam kán inhouden in Nederland. Mensen die er dan ook een negatieve mening aan hebben over gehouden hebben dan ook het volste recht om hun eigen conclusies te trekken.
je begrijpt denk ik wel dat dit net zo'n kansloze opmerking is als die van de imam over hoofddoeken. Omdat de imam het roept worden onze vooroordelen bevestigd en hebben we gelijkquote:Op maandag 14 september 2009 15:51 schreef isogram het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie![]()
Of wil je soms ontkennen dat dergelijke orthodoxe figuren de totale groep moslims belachelijk maken met hun bezopen standpunten? Zeg het maar: neem je afstand van deze idiote imam of ben je het roerend met hem eens?
Imams treden op als vertegenwoordiger van de islam, als vertegenwoordiger van gelovigen. Uit de genoemde moskee komen om de haverklap radicale teksten. Toch gaan er nog steeds moslims heen. Er is dus markt voor dergelijk orthodox gedachtegoed, anders zochten moslims wel een andere moskee.quote:Op maandag 14 september 2009 16:29 schreef Chadi het volgende:
je begrijpt denk ik wel dat dit net zo'n kansloze opmerking is als die van de imam over hoofddoeken. Omdat de imam het roept worden onze vooroordelen bevestigd en hebben we gelijk![]()
De lijn die je door trekt klopt niet helemaal. Als een pastoor of een ander figuur zich weer vergrijpt aan een kid ga je dan toch ook niet denken oh sjips die gast bevestigd weer de vooroordelen die iemand heeft over christenen of zo. Als de paus iets zegt trek je dat toch ook niet door op alle christenen?quote:Op maandag 14 september 2009 16:43 schreef isogram het volgende:
[..]
Imams treden op als vertegenwoordiger van de islam, als vertegenwoordiger van gelovigen. Uit de genoemde moskee komen om de haverklap radicale teksten. Toch gaan er nog steeds moslims heen. Er is dus markt voor dergelijk orthodox gedachtegoed, anders zochten moslims wel een andere moskee.
Overigens blijkt uit je reactie ook nog eens dat je niet goed hebt gelezen wat ik schreef. Ik stelde dat hij vooroordelen bevestigt, gevolgd door de zin: Als je de onzin die dergelijke figuren uitkramen, als waarheid aanneemt, kun je niet anders dan vooroordelen jegens moslims opbouwen..
Speciaal voor jou heb ik één woordje nog even benadrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |