Rocka.... krijgen de doktoren gelijk??? Rommelt het????quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:08 schreef RockabeIIa het volgende:![]()
Nou, het kamertje hier komt heus niet af vandaag
Ik denk dat het een grietje isquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:12 schreef Vicky het volgende:jaaaa een vers beebje!!
Karin, man en Meike gefeliciteerd!! Superleuke naam ! Heefr ook op ons lijstje gestaanEn dan gewoon bevallen op jw verjaardag!! Mooi verjaardagscadeau. Ben benieuwd naar je verhaal!
Geniet van de kleine ..... en van elkaar.
tzijn veel paginas met felicitaties, blader ze eens door dan kom je vanzelf wat tegenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Karin gefeliciteerd!
zie niks op haar hyves staan behalve felicitaties van anderen
Maņana, maņana.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:35 schreef chacama het volgende:
da's balen rocka. Allebei bedoel ik dan. Zowel het niet rommelen als je vriend die het spaanse principe volgt: "manjana" manjana" (zal vast niet goed geschreven zijn).
nee, maar jij bent ook een vrouwquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maņana, maņana.
Ik ben Spaans maar ik ken dat niet hoorben zo stipt als een Zwiters horloge en stel zulke dingen niet uit.
Andere dingen wel. ligt natuurlijk waar de prioriteit ligt.
Ohja, dat vergat ik evenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef chacama het volgende:
[..]
nee, maar jij bent ook een vrouw
Mijnquote:Op zondag 13 september 2009 08:23 schreef Linda2205 het volgende:
Hooi AsyFijn dat je er weer bent!
Balen van je nacht. Kan je vanmiddag misschien nog een uurjte slapen om een beetje op te knappen? En je lekker laten verwennen door je man met crackertjes en thee
Hoe gaat het met Harry?
Wij hebben zelf geen auto, dus ik ga met de taxi. Ik kreeg wel het advies om niet te zeggen dat je bevallen moet. Ziekenhuis kan je best noemen, maar geen bevalling melden. Taxi-chauffeurs hebben er een hekel aan, dus als ze het van te voren weten word het muntjes opgooien omdat iedereen bang is voor een bevalling in de auto. Daardoor duurt het dus langer dat ze er zijn. (Stom eigenlijk, want volgens mij is iedere taxi weleens ondergekotst...maar goed)quote:Op zondag 13 september 2009 11:34 schreef Stiemie het volgende:
O ja mijn vader begint vanaf dinsdag in een andere plaats met werken dus we zijn ons ziekenhuisvervoer kwijt...Zelf hebben we geen auto. Ga je dan gewoon met een taxi of nemen die je niet mee als je aan het bevallen bent? Iemand die dat weet?
Ik mag gelukkig moet 20+0 om 9.00 uurquote:Op zondag 13 september 2009 11:35 schreef Linda2205 het volgende:
Hier ook de 20-weken-echo met 21nogwat weken, dus dat is wel vrij normaal (en stom, want je wilt natuurlijk meteen met 20+0)
Jaquote:Op zondag 13 september 2009 11:26 schreef Incantrix het volgende:
[wereldvreemd]Was de Efteling in het nieuws dan, Troel?[/wereldvreemd] En hey, zijn je armen ondertussen weer ok?
Ik wil het eigenlijk niet weten enquote:Op zondag 13 september 2009 09:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Asyniur; ook al bijna de echo! spannend hoor! wil je weten wat het wordt???
Nou ik heb inmiddels een behoorlijke buik voor deze termijnalthans dat vind ik zelfquote:Op zondag 13 september 2009 10:42 schreef happyme28 het volgende:
Asy, leuk is dat hč om te zien dat dat bolletje steeds groter wordt. Vooral als ik 's avonds in bed lig, zie je echt een mooie bal. Nog even en dan kunnen we de beeb ook echt herkenbaar gaan voelen![]()
Lief dat je het vraagt: een klein beetje. Ik blijf misselijk. Ik hoop gewoon dat het spugen nu weg blijft. Ik was al zo dankbaar dat ik tot nu toe nog niet had hoeven spugen...quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 13 september 2009 12:07 schreef Troel het volgende:
JaGeen last meer gelukkig. Vrijdag de uitslag
Nee, ik bedoel: Taxi's worden ieder weekend onder gekotst en dat maakt ze niks uit, maar een bevallende vrouw willen ze niet. Ik bedoelde niet dat ik dacht dat je de taxi onder ging kotsenquote:Op zondag 13 september 2009 12:02 schreef Stiemie het volgende:
Ja Leo misschien een pretecho? Kan je mooi nog even tussendoor naar de beeb gluren!
Happy momenteel vind ik elke dag leuk voor de beeb om geboren te wordenNou ik heb niet echt genoeg van de zwangerschap hoor, maar alles is hier klaar en het voelt nu een beetje als wachten, wachten en wachten.
Linda, maar ik heb heel niet gekotst bij mijn vorige bevallingDus dan mag ik toch wel met de taxi mee? Ik had wel begrepen dat je op een vuilniszak moet zitten ivm vruchtwater, maar dat lijkt me logisch. Ziekenhuis is trouwens zo'n 10 minuutjes weg dus onderweg bevallen zit er denk ik niet echt in.
Ik heb dat al eens laten vallen bij mijn man, maar die is veel te nuchter: als ze in een universitair ziekenhuis zeggen dat je met 3 echo's genoeg hebt, waarom zou je dan een vierde willen hebben?quote:Op zondag 13 september 2009 11:52 schreef Linda2205 het volgende:
Kan je niet een pret-echo doen Leo, met een week of 28?
Herkenbaar, behalve dan dat van de politie. Maar mijn gaat dan ook stappen (ik begrijp die behoefte niet maargoed) en in plaats van dat hij zegt. Jongens ik pak 2 biertjes en ik ga daarna lekker naar mn vrouwtje en mijn kind, zuipt ie zich helemaal klem (kan echt geen maat houden) en komt super laat thuis.quote:Op zondag 13 september 2009 06:25 schreef Linda2205 het volgende:
Stappen... maar hij ging 12u geleden al weg... Ik snap dat nooit zo goed, maar zal wel aan mij liggen. Ligtie gezellig de hele dag in bed, die ene keer in de week dattie vrij isen ik maak me dan meteen zorgen als ik wakker word om kwart voor 6 en start dus de comp op om de politie-website te bekijken
![]()
Vorige keer dat het gebeurde ging ik expres het hele huis stofzuigen, toennie ongeveer 3uurtjes lag te slapen. Dat was meteen de vraag, doe je dat dit keer weer? Maar toch maar niet...ik ga niet mn eigen lijf naar de filistijnen helpen om hem te etteren...dat doe ik wel op andere manieren nuquote:Op zondag 13 september 2009 13:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Herkenbaar, behalve dan dat van de politie. Maar mijn gaat dan ook stappen (ik begrijp die behoefte niet maargoed) en in plaats van dat hij zegt. Jongens ik pak 2 biertjes en ik ga daarna lekker naar mn vrouwtje en mijn kind, zuipt ie zich helemaal klem (kan echt geen maat houden) en komt super laat thuis.
Mannen.......
Achja, hij helpt nu wel meer in huishouden, nadat ik aangaf dat ik het in mn eentje niet trek. Gisteren heeft hij de was in de droger gedaan voor me. Fijn. (Ware het niet dat niet alles in de droger mag dus ik benieuwd hoe sommige dingen erujit zijn gekomen)
quote:Op zondag 13 september 2009 13:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Achja, hij helpt nu wel meer in huishouden, nadat ik aangaf dat ik het in mn eentje niet trek. Gisteren heeft hij de was in de droger gedaan voor me. Fijn. (Ware het niet dat niet alles in de droger mag dus ik benieuwd hoe sommige dingen erujit zijn gekomen)
quote:Op zondag 13 september 2009 13:19 schreef Linda2205 het volgende:
Leo, zeg 'm maar: voor de leuk
Tis echt heel schattig zo'n pretecho. Schopjes zien en voelen tegelijk, de hele rits foto's die je meekrijgt en uhm...tja...gewoon vertederd op die bank liggen kijken naar het humpie in je buik.
DAS REDEN GENOEG, MAN VAN LEO
Ja de 20e lijkt me prima. Maar dan vantevoren niet steeds van die stiekeme zou-het-wel-of-zou-het-niet-beginnen-krampjes-en-steekjes svpquote:Op zondag 13 september 2009 13:25 schreef amaranta het volgende:
Baldria gefeliciteerd.
Stiemie, zou jij de de 20ste geen leuke datum vinden? 20072007 en 20092009?
Hier komt er een pretecho omdat de aankomende oma zo graag ook een echo wilde meemaken en dat kan ik haar natuurlijk niet onthoudenquote:Op zondag 13 september 2009 13:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb dat al eens laten vallen bij mijn man, maar die is veel te nuchter: als ze in een universitair ziekenhuis zeggen dat je met 3 echo's genoeg hebt, waarom zou je dan een vierde willen hebben?
Stiekem hoop ik gewoon dat hij/zij niet goed ligt tijdens de 20-weken echo en dan krijg ik misschien eentje extra verkocht bijom het geslacht te weten te komen
(maar daarop was de reactie: ja, wie zegt dat hij/zij bij die extra echo goed zal liggen
) Mannen hé
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |