Jou religie PVV is een gevaar voor alle moslims.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd dat jouw vorm van vrijheid een beperking is voor non-moslims. Dus de PVV is wel degelijk een partij voor de vrijheid, maar dan niet voor jouw soort. Live with it.
Ach zeik toch niet zo uit je nek, ik ben in Islamitische landen geweest zelfs, met als toppunt de achterbuurten van Egypte (niet de strandhut gebieden waar alleen rijke Russen zitten) en ik heb genoeg leed gezien veroorzaakt door de Islam. En dan hier in Nederland even zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Je bevestigt je hiermee enkel je racist zijnde.
Jij geeft duidelijk aan wat je onderbuikgevoelens zijn en schopt alle problemen naar de moslims en de islam toe
Jij bent iemand die nooit een buitenlander hebt gezien en elke keer met haat zit.
Nou?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
En jij bent de enige hier die hem een racist vindt.
Niemand heeft de vrijheid te doen wat hij maar wil. Het verbod geldt voor iedereen, maar dat wil er maar niet in bij jou. Als moslims maar mogen doen wat ze willen, dan is het goed toch? En zodra ze zich aan de regels moeten houden is iedereen Nazi en racist. Ga toch fietsen, gek.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Liever dom dan een racistische hart hebben en hyprocriet zeggen dat je voor vijheid bent en dat allemaal ontzeggen van de moslims.
Ik ben atheïst met een rechts politiek spectrum.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Jou religie PVV is een gevaar voor alle moslims.
en gevaar voor heel Nederland
Jou religie PVV waar jij voor staat wilt een burgeroorlog creeeren
Waar blijft de vrijheid voor moslimmeiden die ervoor kiezen GEEN hoofddoek te dragen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Liever dom dan een racistische hart hebben en hyprocriet zeggen dat je voor vijheid bent en dat allemaal ontzeggen van de moslims.
Onzin, jij bent duidelijke voorstander van haat en hebt je bijgesloten bij PVVquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik ben atheïst met een rechts politiek spectrum.
Ik zie dit in Nederland niet zo snel gebeuren eigenlijk. Het Vlaams Belang is in België bijvoorbeeld ook al langer op de voorgrond dan de extreemrechtse partijen hier. Maar polarisatie en segregatie zijn wel logische gevolgen van deze tendens.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef AIuIu het volgende:
@ Meh7 & Meki:
Dit is nog maar het begin, dus zo verontwaardigd hoeven we ook weer niet te reageren. Ze willen de hoofddoek gewoon niet zien, de meerderheid zeker. Eentje in de straat is ok, of het oude lieve vrouwtje waarvan men het schattig vindt. Maar niet jonge meiden, hier geboren en getogen. Het stort hen. Duidelijk toch? Weten Moslims in ieder geval waar ze staan, nu hopen dat Moslims in Belgie initiatief nemen om eigen scholen op te zetten.
Moslims zijn ook helemaal geen ras, maar het woordje klinkt zo lekker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
De hele tijd iemand racist noemen tijdens een discussie gaat nergens over.
Ik heb jou nog nooit voor iets uitgemaakt, waar verdien ik al deze vooroordelen aan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin, jij bent duidelijke voorstander van haat en hebt je bijgesloten bij PVV
En jij weet niet eens wat racisme is. Je smijt die kreet maar in elke post die je neerplempt zonder te snappen wat het is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Je bevestigt je hiermee enkel je racist zijnde.
Jij geeft duidelijk aan wat je onderbuikgevoelens zijn en schopt alle problemen naar de moslims en de islam toe
Jij bent iemand die nooit een buitenlander hebt gezien en elke keer met haat zit.
Ik ga niet eens de moeite doen om in jou vooroordelen en pvv-oordelen te gaan reageren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar blijft de vrijheid voor moslimmeiden die ervoor kiezen GEEN hoofddoek te dragen?
Waar is de vrijheid voor het importbruidje dat door haar schoonfamilie als slavin gebruikt wordt?
Oh, ja, dat heeft weer niks met islam te maken natuurlijk, dat zijn geen goede moslims. Dat is streekgebonden cultuur. Jaja!
Achja, vroeger werkte het nog. De racistenkaart werkt allang niet meer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:52 schreef MrData het volgende:
[..]
Moslims zijn ook helemaal geen ras, maar het woordje klinkt zo lekker.
Nou nou, sommige mensen gebruiken het woord moslim wel als verzamelnaam voor mensen uit bepaalde landen, waardoor het in werkelijkheid neerkomt op verkapt-racisme.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Achja, vroeger werkte het nog. De racistenkaart werkt allang niet meer.
Mij heb je nooit betrapt op discriminerende posts over christenen en anders gelovigenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit voor iets uitgemaakt, waar verdien ik al deze vooroordelen aan?
Nee hoor. Het zijn de moslims die een burgeroorlog willen creëren, zodra ze ook maar ergens worden tegengewerkt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef Meki het volgende:
Jou religie PVV waar jij voor staat wilt een burgeroorlog creeeren
Maar als de sportschoolhouder wordt gedwongen hoofddoeken toe te staan in zijn zaak, omdat de wet dat zo regelt, ben jij diegene die het hardst jankt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:56 schreef Gia het volgende:
Nee, Meki. Leg je nou gewoon eens neer bij de wetten van een land. Ook als die jou niet zo goed uitkomen.
"Ik discrimineer nooit, alleen PVV stemmers".quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Mij heb je nooit betrapt op discriminerende posts over christenen en anders gelovigen
enkel op PVV stemmers. Je kan me voor alles uitmaken ik weet dat ik het niet ben
ik ga met iedereen met respect om, ik heb verschillende vrienden allerlei afkomsten nooit is de geloof een probleem geweest nooit is dat geweest omdat het niet terzake komt
Allen zijn tegen racisme en zullen nooit op PVV stemmen. ik behandel iedereen met respect en zal nooit iemand uitsluiten omdat hij anders is.
Ik zal me nooit neerleggen bij PVV regels of bij discriminerende posts.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zijn de moslims die een burgeroorlog willen creëren, zodra ze ook maar ergens worden tegengewerkt.
Ik verwacht nu in België ook niet anders dan aanvallen op Joden, want die zullen het wel weer gedaan hebben, en vooral veel rellen, winkelruiten ingooien, auto's vernielen enz.... En als de Belgen dan terugmeppen zijn zij het die de burgeroorlog startten? Nee, Meki. Leg je nou gewoon eens neer bij de wetten van een land. Ook als die jou niet zo goed uitkomen.
Nee hoor. Het gaat puur om de uitwassen van het geloof, ongeacht de afkomst van de dragers ervan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nou nou, sommige mensen gebruiken het woord moslim wel als verzamelnaam voor mensen uit bepaalde landen, waardoor het in werkelijkheid neerkomt op verkapt-racisme.
Zij willen enkel haat en staan voor verschikkelijke standpunten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
"Ik discrimineer nooit, alleen PVV stemmers".
Hypocriet geval ben je ook, werkelijk waar.
Vervang in jouw redenering PVV met Islam en je hebt de mening van PVV'ers mooi beschreven. Maar dat is dan weer racisme en verwerpelijk, maar zodra Meki het doet moet het kunnen, toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Zij willen enkel haat en staan voor verschikkelijke standpunten.
Zij verdienen niks anders dan dat.
Helemaal niet. Lezen is een schoolvak. Misschien eens naar school gaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar als de sportschoolhouder wordt gedwongen hoofddoeken toe te staan in zijn zaak, omdat de wet dat zo regelt, ben jij diegene die het hardst jankt.
Volstrekte onzin. Het gaat dan meestal om Marokkanen en zelfs als de daden niets te maken hebben met religie wordt er gerept over moslims. In die gevallen wordt er gesproken over moslim om geen racist genoemd te worden, want hey, moslims zijn geen ras.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat puur om de uitwassen van het geloof, ongeacht de afkomst van de dragers ervan.
Heeft dus totaal niets met racisme te maken.
Vraag de onderbuikgevoelende users die Islam haten enkel omdat ze achter pvv huppelenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:59 schreef IHVK het volgende:
wat een angst proef ik hier. angst is een slechte raadgever.
DAT maak ik nog altijd zelf wel uit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef Meki het volgende:
Nogmaals jij bent het niet waard om met deze onzinnige uitspraken te komen.
Haha..daar gooien ze het altijd op.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Achja, vroeger werkte het nog. De racistenkaart werkt allang niet meer.
In plaats van een antwoord te geven lul je er makkelijker erom heen en reageert vanuit een pvv-oordeel en je onderbuikgevoelensquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Vervang in jouw redenering PVV met Islam en je hebt de mening van PVV'ers mooi beschreven. Maar dat is dan weer racisme en verwerpelijk, maar zodra Meki het doet moet het kunnen, toch?
Marokkanen zijn ook geen ras.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:00 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volstrekte onzin. Het gaat dan meestal om Marokkanen en zelfs als de daden niets te maken hebben met religie wordt er gerept over moslims. In die gevallen wordt er gesproken over moslim om geen racist genoemd te worden, want hey, moslims zijn geen ras.
Het zijn onzinnig en vooroordelen, het zal je competenties enkel schadenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:00 schreef Gia het volgende:
[..]
DAT maak ik nog altijd zelf wel uit.
Wat een kinderlijk simpele wereld moet jij toch in leven. Iedereen die ook maar iets van kritiek heeft op een enkel aspect van de islam of iets wat daar ook maar zijdelings iets mee te maken kan hebben, is een PVV-stemmende racist en reageert alleen uit hatelijke onderbuikgevoelens. Kan jij niet gewoon ophoepelen, je hebt dit topic alweer verknald door je grote vriend Hitler er al in de eerste pagina bij te slepen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
In plaats van een antwoord te geven lul je er makkelijker erom heen en reageert vanuit een pvv-oordeel en je onderbuikgevoelens
Het begrip racisme heeft niet alleen betrekking op rassen, het is een breder begrip. Als je hier een voorbeeld van wil, kan ik even een verklaring van de VN opzoeken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:02 schreef Gia het volgende:
Marokkanen zijn ook geen ras.
Dus je geeft het toe?quote:Dat het vooral over de Marokkanen gaat, komt omdat die zich niet weten te gedragen. Dit in tegenstelling tot de Turken, die zich over het algemeen veel beter aanpassen en veel minder problemen veroorzaken.
Ach wat een gekanker toch weer om niks, ik heb allang antwoord gegeven op je stelling, namelijk dat jouw vrijheid een beperking is voor non-moslims, en dat daarom de PVV voor ons wel vrijheid betekend.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
In plaats van een antwoord te geven lul je er makkelijker erom heen en reageert vanuit een pvv-oordeel en je onderbuikgevoelens
Flikker op man. Heb jij ook een bruidje bij je ouders geplant, zodat je moeder niet meer zo hard hoeft te werken? Moet zij ook binnen blijven, tenzij iemand met haar meegaat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Het zijn onzinnig en vooroordelen, het zal je competenties enkel schaden
het zal je samenwerken en respect enkel schaden
Als jij begrijpend kan lezen heeft hij het toegegeven en daar reageer ik op.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef MrData het volgende:
[..]
Wat een kinderlijk simpele wereld moet jij toch in leven. Iedereen die ook maar iets van kritiek heeft op een enkel aspect van de islam of iets wat daar ook maar zijdelings iets mee te maken kan hebben, is een PVV-stemmende racist en reageert alleen uit hatelijke onderbuikgevoelens. Kan jij niet gewoon ophoepelen, je hebt dit topic alweer verknald door je grote vriend Hitler er al in de eerste pagina bij te slepen.
Ja joh, het is allemaal een grote samenzwering tegen de moslims.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar blijkbaar ben jij ook zo iemand. die graag voor democratie is en stiekem een verborgen agenda uitvoert.
Mijn vrijheid is ook jou vrijheid.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach wat een gekanker toch weer om niks, ik heb allang antwoord gegeven op je stelling, namelijk dat jouw vrijheid een beperking is voor non-moslims, en dat daarom de PVV voor ons wel vrijheid betekend.
Dat jij er met je kromme redenering niet om heen kan wil niet zeggen dat ik geen antwoord verschaf.
Dat klopt Meki. Er zijn heel veel mensen die doen alsof ze voor Westerse waarden als democratie en vrijheid zijn, maar in werkelijkheid willen ze deze dingen alleen voor hunzelf. Deze mensen zullen dan ook de eerste zijn die tegen een moslimpartij zijn of voor een hoofddoekenverbod onder de noemer vrijheid.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:06 schreef Meki het volgende:
Maar blijkbaar ben jij ook zo iemand. die graag voor democratie is en stiekem een verborgen agenda uitvoert.
Positieve discriminatie en uitzonderings-posities genereren voor de Islamitische medemens is geen vrijheid voor de autochtonen die het moeten bekostigen Meki, wij moeten zuchten onder de maatregelen die getroffen worden om vooral Islamitisch Nederland niet voor de schenen te schoppen, en dat mag wel eens afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Mijn vrijheid is ook jou vrijheid.
Jij maakt hier bij dus een onderscheid.
waarom en op welke punten maak jij een onderscheid onder het mom vrijheid.
Dat zie ik er nog wel van komen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:06 schreef qonmann het volgende:
Kan er geen Europese richtlijn van worden gemaakt ?
Dat zou pas mooi zijn.
Goed voorbeeld doet goed volgen
Aha jij bent zo vrouw die alles gelooft wat negatief is over de Islam'quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Flikker op man. Heb jij ook een bruidje bij je ouders geplant, zodat je moeder niet meer zo hard hoeft te werken? Moet zij ook binnen blijven, tenzij iemand met haar meegaat.
Nee, vooroordelen, hè? Dat komt natuurlijk niet voor. En komt er dan zo'n meisje op tv om dat allemaal te vertellen, dan is ze natuurlijk een wraakzuchtige afvallige.
Graag een antwoord niet in een PVV oordeel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Positieve discriminatie en uitzonderings-posities genereren voor de Islamitische medemens is geen vrijheid voor de autochtonen die het moeten bekostigen Meki, wij moeten zuchten onder de maatregelen die getroffen worden om vooral Islamitisch Nederland niet voor de schenen te schoppen, en dat mag wel eens afgelopen zijn.
Gezeik, er is al een moslim partij, die zit alleen niet in het parlement.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat klopt Meki. Er zijn heel veel mensen die doen alsof ze voor Westerse waarden als democratie en vrijheid zijn, maar in werkelijkheid willen ze deze dingen alleen voor hunzelf. Deze mensen zullen dan ook de eerste zijn die tegen een moslimpartij zijn of voor een hoofddoekenverbod onder de noemer vrijheid.
Heel simpel. Je wordt geboren als moslim, en afvalligheid wordt niet echt gewaardeerd. Daarnaast nemen mensen in moslimlanden vast iets meer dan die 1,nogwat kinderen dan hier in Nederland. En heeft de islam nogal wat expansiedrift.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:08 schreef Meki het volgende:
vertel mij waarom er zoveel moslims zijn als de Islam slecht en enkel uit haat bestaat.
Vertel mij waarom ?
Er zijn nog altijd meer Christenen. Dus als aantallen een maatstaf zijn voor goed en slecht.......quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha jij bent zo vrouw die alles gelooft wat negatief is over de Islam'
vertel mij waarom er zoveel moslims zijn als de Islam slecht en enkel uit haat bestaat.
Vertel mij waarom ?
Sorry, maar dergelijk beroerd Nederlands kan ik niet volgen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Graag een antwoord niet in een PVV oordeel.
Welke maatregelen zijn er getrovven door het kabinet van het islamitische kabinet in de tweede kamer.
Geef eens een onpartijdige antwoord niet in een pvv partijde antwoord
Nee hoor als zij de Islam zagen als haat gingen de meesten overstappen naar andere geloven, maar de moslims weten waar de islam voor staat en zijn ze allemaal moslimquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:11 schreef MrData het volgende:
[..]
Heel simpel. Je wordt geboren als moslim, en afvalligheid wordt niet echt gewaardeerd. Daarnaast nemen mensen in moslimlanden vast iets meer dan die 1,nogwat kinderen dan hier in Nederland. En heeft de islam nogal wat expansiedrift.
Tja een LOI cursus zou wonderen doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Sorry, maar dergelijk beroerd Nederlands kan ik niet volgen.
Helaas heeft Meki gelijk als hij zegt dat Londsdale momenteel als een racistisch merk wordt gezien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Londsdale is een racistisch merk en de Islam is een geloof
echt dom en diep triest dat jij dat niet inziet
maar wildersstemmers die zien dat niet in.. die zitten met haat ..
Mooi hè?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:12 schreef Gia het volgende:
Sorry, maar dergelijk beroerd Nederlands kan ik niet volgen.
Dat was niet mijn vraag ?.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Er zijn nog altijd meer Christenen. Dus als aantallen een maatstaf zijn voor goed en slecht.......
Ik zie de hordes paniekerige moslims al rondrennen.. IL DIABLOO!!!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Jullie luisteren enkel naar duivel wilders die jullie enkel voorliegt.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag ?.
Waarom heeft een religie van kwaad zoveel aanhangers en in Europa miljoenen aanhangers ?
Niet door de moslims, het komt allemaal uit de lucht vallen die 'haat'quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom heeft Wilders zoveel aanhang? Waarom heeft de rechtse politiek in Europa zoveel aanhang?
Hier geboren?? dat kan niet waar zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mooi hè?
18+, hier geboren en getogen en hij kan het nog steeds niet.
Rezzpect weetje.
Als vanaf je geboorte zo gehersenspoeld bent, dan kan je daar bijna niet uitkomen. Je weet niet beter dan dat Alllah je wel zal straffen als je over stapt. En als je het toch doet staat er wel een neef voor de deur om een gevalletje eerwraak te plegen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:13 schreef Meki het volgende:
Nee hoor als zij de Islam zagen als haat gingen de meesten overstappen naar andere geloven, maar de moslims weten waar de islam voor staat en zijn ze allemaal moslim
Omdat die mensen haat in hun harten hebben, duidelijk racistisch en die zullen ook als eerste de wapens oppakken tegen de moslimsquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom heeft Wilders zoveel aanhang? Waarom heeft de rechtse politiek in Europa zoveel aanhang?
'Onze haat' wordt nog ergens door veroorzaakt. Moslims worden er gewoon mee opgevoed. Het staat zelfs in hun 'wetboekje'.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Niet door de moslims, het komt allemaal uit de lucht vallen die 'haat'
Weer een vooroordeel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:17 schreef MrData het volgende:
[..]
Als vanaf je geboorte zo gehersenspoeld bent, dan kan je daar bijna niet uitkomen. Je weet niet beter dan dat Alllah je wel zal straffen als je over stapt. En als je het toch doet staat er wel een neef voor de deur om een gevalletje eerwraak te plegen.
Waarom lieg je nu ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:18 schreef Gia het volgende:
[..]
'Onze haat' wordt nog ergens door veroorzaakt. Moslims worden er gewoon mee opgevoed. Het staat zelfs in hun 'wetboekje'.
Gij zult alle niet-moslims haten en vernietigen, tenzij ze tenminste de Islam als godsdienst erkennen, dan mogen ze blijven leven als slaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |