"Ik discrimineer nooit, alleen PVV stemmers".quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Mij heb je nooit betrapt op discriminerende posts over christenen en anders gelovigen
enkel op PVV stemmers. Je kan me voor alles uitmaken ik weet dat ik het niet ben
ik ga met iedereen met respect om, ik heb verschillende vrienden allerlei afkomsten nooit is de geloof een probleem geweest nooit is dat geweest omdat het niet terzake komt
Allen zijn tegen racisme en zullen nooit op PVV stemmen. ik behandel iedereen met respect en zal nooit iemand uitsluiten omdat hij anders is.
Ik zal me nooit neerleggen bij PVV regels of bij discriminerende posts.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zijn de moslims die een burgeroorlog willen creëren, zodra ze ook maar ergens worden tegengewerkt.
Ik verwacht nu in België ook niet anders dan aanvallen op Joden, want die zullen het wel weer gedaan hebben, en vooral veel rellen, winkelruiten ingooien, auto's vernielen enz.... En als de Belgen dan terugmeppen zijn zij het die de burgeroorlog startten? Nee, Meki. Leg je nou gewoon eens neer bij de wetten van een land. Ook als die jou niet zo goed uitkomen.
Nee hoor. Het gaat puur om de uitwassen van het geloof, ongeacht de afkomst van de dragers ervan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nou nou, sommige mensen gebruiken het woord moslim wel als verzamelnaam voor mensen uit bepaalde landen, waardoor het in werkelijkheid neerkomt op verkapt-racisme.
Zij willen enkel haat en staan voor verschikkelijke standpunten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
"Ik discrimineer nooit, alleen PVV stemmers".
Hypocriet geval ben je ook, werkelijk waar.
Vervang in jouw redenering PVV met Islam en je hebt de mening van PVV'ers mooi beschreven. Maar dat is dan weer racisme en verwerpelijk, maar zodra Meki het doet moet het kunnen, toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Zij willen enkel haat en staan voor verschikkelijke standpunten.
Zij verdienen niks anders dan dat.
Helemaal niet. Lezen is een schoolvak. Misschien eens naar school gaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar als de sportschoolhouder wordt gedwongen hoofddoeken toe te staan in zijn zaak, omdat de wet dat zo regelt, ben jij diegene die het hardst jankt.
Volstrekte onzin. Het gaat dan meestal om Marokkanen en zelfs als de daden niets te maken hebben met religie wordt er gerept over moslims. In die gevallen wordt er gesproken over moslim om geen racist genoemd te worden, want hey, moslims zijn geen ras.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat puur om de uitwassen van het geloof, ongeacht de afkomst van de dragers ervan.
Heeft dus totaal niets met racisme te maken.
Vraag de onderbuikgevoelende users die Islam haten enkel omdat ze achter pvv huppelenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:59 schreef IHVK het volgende:
wat een angst proef ik hier. angst is een slechte raadgever.
DAT maak ik nog altijd zelf wel uit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef Meki het volgende:
Nogmaals jij bent het niet waard om met deze onzinnige uitspraken te komen.
Haha..daar gooien ze het altijd op.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Achja, vroeger werkte het nog. De racistenkaart werkt allang niet meer.
In plaats van een antwoord te geven lul je er makkelijker erom heen en reageert vanuit een pvv-oordeel en je onderbuikgevoelensquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Vervang in jouw redenering PVV met Islam en je hebt de mening van PVV'ers mooi beschreven. Maar dat is dan weer racisme en verwerpelijk, maar zodra Meki het doet moet het kunnen, toch?
Marokkanen zijn ook geen ras.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:00 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volstrekte onzin. Het gaat dan meestal om Marokkanen en zelfs als de daden niets te maken hebben met religie wordt er gerept over moslims. In die gevallen wordt er gesproken over moslim om geen racist genoemd te worden, want hey, moslims zijn geen ras.
Het zijn onzinnig en vooroordelen, het zal je competenties enkel schadenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:00 schreef Gia het volgende:
[..]
DAT maak ik nog altijd zelf wel uit.
Wat een kinderlijk simpele wereld moet jij toch in leven. Iedereen die ook maar iets van kritiek heeft op een enkel aspect van de islam of iets wat daar ook maar zijdelings iets mee te maken kan hebben, is een PVV-stemmende racist en reageert alleen uit hatelijke onderbuikgevoelens. Kan jij niet gewoon ophoepelen, je hebt dit topic alweer verknald door je grote vriend Hitler er al in de eerste pagina bij te slepen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
In plaats van een antwoord te geven lul je er makkelijker erom heen en reageert vanuit een pvv-oordeel en je onderbuikgevoelens
Het begrip racisme heeft niet alleen betrekking op rassen, het is een breder begrip. Als je hier een voorbeeld van wil, kan ik even een verklaring van de VN opzoeken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:02 schreef Gia het volgende:
Marokkanen zijn ook geen ras.
Dus je geeft het toe?quote:Dat het vooral over de Marokkanen gaat, komt omdat die zich niet weten te gedragen. Dit in tegenstelling tot de Turken, die zich over het algemeen veel beter aanpassen en veel minder problemen veroorzaken.
Ach wat een gekanker toch weer om niks, ik heb allang antwoord gegeven op je stelling, namelijk dat jouw vrijheid een beperking is voor non-moslims, en dat daarom de PVV voor ons wel vrijheid betekend.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
In plaats van een antwoord te geven lul je er makkelijker erom heen en reageert vanuit een pvv-oordeel en je onderbuikgevoelens
Flikker op man. Heb jij ook een bruidje bij je ouders geplant, zodat je moeder niet meer zo hard hoeft te werken? Moet zij ook binnen blijven, tenzij iemand met haar meegaat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Het zijn onzinnig en vooroordelen, het zal je competenties enkel schaden
het zal je samenwerken en respect enkel schaden
Als jij begrijpend kan lezen heeft hij het toegegeven en daar reageer ik op.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef MrData het volgende:
[..]
Wat een kinderlijk simpele wereld moet jij toch in leven. Iedereen die ook maar iets van kritiek heeft op een enkel aspect van de islam of iets wat daar ook maar zijdelings iets mee te maken kan hebben, is een PVV-stemmende racist en reageert alleen uit hatelijke onderbuikgevoelens. Kan jij niet gewoon ophoepelen, je hebt dit topic alweer verknald door je grote vriend Hitler er al in de eerste pagina bij te slepen.
Ja joh, het is allemaal een grote samenzwering tegen de moslims.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar blijkbaar ben jij ook zo iemand. die graag voor democratie is en stiekem een verborgen agenda uitvoert.
Mijn vrijheid is ook jou vrijheid.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach wat een gekanker toch weer om niks, ik heb allang antwoord gegeven op je stelling, namelijk dat jouw vrijheid een beperking is voor non-moslims, en dat daarom de PVV voor ons wel vrijheid betekend.
Dat jij er met je kromme redenering niet om heen kan wil niet zeggen dat ik geen antwoord verschaf.
Dat klopt Meki. Er zijn heel veel mensen die doen alsof ze voor Westerse waarden als democratie en vrijheid zijn, maar in werkelijkheid willen ze deze dingen alleen voor hunzelf. Deze mensen zullen dan ook de eerste zijn die tegen een moslimpartij zijn of voor een hoofddoekenverbod onder de noemer vrijheid.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:06 schreef Meki het volgende:
Maar blijkbaar ben jij ook zo iemand. die graag voor democratie is en stiekem een verborgen agenda uitvoert.
Positieve discriminatie en uitzonderings-posities genereren voor de Islamitische medemens is geen vrijheid voor de autochtonen die het moeten bekostigen Meki, wij moeten zuchten onder de maatregelen die getroffen worden om vooral Islamitisch Nederland niet voor de schenen te schoppen, en dat mag wel eens afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Mijn vrijheid is ook jou vrijheid.
Jij maakt hier bij dus een onderscheid.
waarom en op welke punten maak jij een onderscheid onder het mom vrijheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |