Ai, laat ze dat bij Lonsdale maar niet horen. Die hebben er grote moeite mee dat ze met extreem rechts geassocieerd worden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Londsdale is een racistisch merk en de Islam is een geloof
Rot toch op man, met je extreem rechtse gelulquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:38 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja, aangezien jouw vrijheid een aanslag is op mijn vrijheid, en dat is wederzijds. Vandaar dat de PVV voor mij wel een partij voor de vrijheid is.
Elk argument en elke stelling die ik jouw kant op gooi wordt beantwoord met "racist". Heerlijk hoe je iedere keer weer een stereotype Marokkaan neerpleurt. Je zou het zelfs een stereotype moslim kunnen noemen in jouw geval.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Rot toch op man, met je extreem rechtse gelul
Jij bent gewoon een racist.
Als ik in diverse topics lees dat moslimmeiden van mening zijn dat westerse meiden geen respect voor zichzelf hebben, dan zie ik dat ook wel als een aanval op de westerse vrijheid.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:38 schreef Meki het volgende:
Jaja, Lonsdale is zeker van de Joden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Je zou de moslims ook maar eens een strobreed in de weg liggen zeg, poeh hè wat een schande.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:41 schreef Meki het volgende:
en Belgie noemt zich democratisch ?
dit is een nazi praktijk ze gaan de weg op van Hitler.
Nog even en alles is verboden voor de moslims
Uitiningen vab religieus extremisme horen niet thuis in het onderwijs. Goed voorbeeld doet volgen wat betreft Nederland en dat heeft niets met racisme te maken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Rot toch op man, met je extreem rechtse gelul
Jij bent gewoon een racist.
Jij geeft toe dat je op PVV stemt, je bent niks anders dan een racist.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Elk argument en elke stelling die ik jouw kant op gooi wordt beantwoord met "racist". Heerlijk hoe je iedere keer weer een stereotype Marokkaan neerpleurt. Je zou het zelfs een stereotype moslim kunnen noemen in jouw geval.
Wat je zegt ben jezelf.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij geeft toe dat je op PVV stemt, je bent niks anders dan een racist.
Helemaal gelijk. Het zogenaamde beroep op neutraliteit wordt erg selectief uitgelegd. Een man zou zich benadeeld kunnen voelen als een vrouwelijke rechter de voogdijzaak behandelt, maar toch blijven rechters gewoon zichtbaar in een rechtszaal. Met de moderne technologie zijn talloze oplossingen denkbaar. Nog een voorbeeld, mag een gekleurde rechter een strafzaak behandelen waarin het slachtoffer ook gekleurd is? Zou de schijn van neutraliteit hiermee niet aangetast zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen als alle ambtenaren naakt en genetisch identiek zijn.
Het is ook een soort van cultuuruiting. En westers kleden is toch ook een manier van cultuur uiting. Dat is ook niet objectief. Blond haar is ook niet objectief. En bruine ogen ook niet.
Hoe ver wil je gaan daarin is de vraag. Het is gewoon een zoveelste uiting van angst voor moslims. Onder de noemer van dit. Waarom komt dit verbod er pas nu er hoofddoekjes zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de moslimgemeenschap valt dan ook voor geen ene meter te praten, als je al een stempelapparaat in je achterzak hebt waar "racist" op staat, en bij elke andersdenkende meteen die stempel op z'n hoofd pleurt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:42 schreef Meki het volgende:
[..]
dat lees je zeker op pvv.nlquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ik in diverse topics lees dat moslimmeiden van mening zijn dat westerse meiden geen respect voor zichzelf hebben, dan zie ik dat ook wel als een aanval op de westerse vrijheid.
En Lonsdale is gewoon een boksmerk, heeft niks met racisme te maken. Zelfs zwarte boksers droegen Lonsdale.
Het gaat niet alleen om de moslims. Ook tulbands en keppeltjes zijn verboden. Ook zichtbare kruisjes zijn verboden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:41 schreef Meki het volgende:
Nog even en alles is verboden voor de moslims
Vooral doen. Die enkele moslimsschool die nog niet aan elkaar hangt van ellende en waar het bestuur niet fraudeert bij het leven kan vast nog wel wat aanwas gebruiken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef Meki het volgende:
zo werken ze integratie enkel tegen en worden diverse moslimscholen geopend.
..de PVV kan zich geen betere pleitbezorger wensen dan Mekiquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Elk argument en elke stelling die ik jouw kant op gooi wordt beantwoord met "racist". Heerlijk hoe je iedere keer weer een stereotype Marokkaan neerpleurt. Je zou het zelfs een stereotype moslim kunnen noemen in jouw geval.
Impliciet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:42 schreef Meki het volgende:
[..]
In Groot-Brittannië is het zelfs een zeer gerespecteerd merk, en wordt het gedragen door jong en oud. Of kom je nooit ergens Meki?quote:
Ga nou niet de schuld aan iemand anders geven, jij hebt gekozen voor PVV jij hebt gekozen voor een anti-islam houding.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:43 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Met de moslimgemeenschap valt dan ook voor geen ene meter te praten, als je al een stempelapparaat in je achterzak hebt waar "racist" op staat, en bij elke andersdenkende meteen die stempel op z'n hoofd pleurt.
Jouw postreacties zijn irrelevant en alleen gebaseerd op aannames.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Het zogenaamde beroep op neutraliteit wordt erg selectief uitgelegd. Een man zou zich benadeeld kunnen voelen als een vrouwelijke rechter de voogdijzaak behandelt, maar toch blijven rechters gewoon zichtbaar in een rechtszaal. Met de moderne technologie zijn talloze oplossingen denkbaar. Nog een voorbeeld, mag een gekleurde rechter een strafzaak behandelen waarin het slachtoffer ook gekleurd is? Zou de schijn van neutraliteit hiermee niet aangetast zijn?
Het zit simpelweg in de hoofden van mensen zelf. Als je met een ambtenaar te maken hebt, moet je ervan uitgaan dat die ambtenaar neutraal en onpartijdig is in de uitoefening van zijn of haar taak. Je hebt te maken met een vertegenwoordiger van de overheid. Als je dat niet kan opbrengen, is het probleem niet de kleur, sekse of hoofddoek van de ambtenaar, maar is het probleem de kortzichtigheid van de persoon met het probleem zelf.je kunt er niets aan doen dat je als man of vrouw geboren wordt, of zwart of wit. Maar een hoofddoek kan gewoon AF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef niemand de schuld van mijn anti-Islam houding, behalve de moslims zelf. Als ze mij geen strobreed in de weg lagen dan had ik er ook geen problemen mee. Maar blijkbaar ligt het altijd maar weer aan een ander, en komt de afkeer van PVV stemmers naar de Islam toe uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga nou niet de schuld aan iemand anders geven, jij hebt gekozen voor PVV jij hebt gekozen voor een anti-islam houding.
quote:Het merk wordt in Nederland, tegen wil en dank, in verband gebracht met neo-nazisme en extreemrechts, omdat dit merk zich door sommige neonazi's als een soort 'huismerk' is toegeëigend: onder een halfopen jas blijven van de naam slechts de letters NSDA zichtbaar, wat aan de NSDAP doet denken. Een gedeelte van de Lonsdaledragers ontkennen echter extreemrechtse sympathieën te hebben en verklaren het merk alleen te dragen omdat zij het mooi vinden. Lonsdale zelf is niet blij met dit imago en probeerde dit dan ook te veranderen, door bijvoorbeeld het uitbrengen van een t-shirt met de tekst "Lonsdale loves all colours" en het steunen van anti-racismedemonstraties.
Liever dom dan een racistische hart hebben en hyprocriet zeggen dat je voor vijheid bent en dat allemaal ontzeggen van de moslims.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
..de PVV kan zich geen betere pleitbezorger wensen dan Meki
z'n posts zijn zo dom
Ik heb al eerder gezegd dat jouw vorm van vrijheid een beperking is voor non-moslims. Dus de PVV is wel degelijk een partij voor de vrijheid, maar dan niet voor jouw soort. Live with it.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Liever dom dan een racistische hart hebben en hyprocriet zeggen dat je voor vijheid bent en dat allemaal ontzeggen van de moslims.
Dat is geen argument. Je kan om de schijn van onpartijdigheid te bewaren gewoon iemand achter een scherm zetten en zijn/haar stem vervormen. Desnoods kan je een tussenpersoon inschakelen die het oordeel van de rechter doorgeeft, waardoor de rechter onbekend blijft en de schijn van onpartijdigheid wordt beschermd. Blijkbaar gaat de schijn van onpartijdigheid niet boven alles.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:46 schreef Gia het volgende:
[..]
je kunt er niets aan doen dat je als man of vrouw geboren wordt, of zwart of wit. Maar een hoofddoek kan gewoon AF.
Je bevestigt je hiermee enkel je racist zijnde.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik geef niemand de schuld van mijn anti-Islam houding, behalve de moslims zelf. Als ze mij geen strobreed in de weg lagen dan had ik er ook geen problemen mee. Maar blijkbaar ligt het altijd maar weer aan een ander, en komt de afkeer van PVV stemmers naar de Islam toe uit de lucht vallen.
En jij bent de enige hier die hem een racist vindt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Je bevestigt je hiermee enkel je racist zijnde.
Jij geeft duidelijk aan wat je onderbuikgevoelens zijn en schopt alle problemen naar de moslims en de islam toe
Jij bent iemand die nooit een buitenlander hebt gezien en elke keer met haat zit.
Jou religie PVV is een gevaar voor alle moslims.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd dat jouw vorm van vrijheid een beperking is voor non-moslims. Dus de PVV is wel degelijk een partij voor de vrijheid, maar dan niet voor jouw soort. Live with it.
Ach zeik toch niet zo uit je nek, ik ben in Islamitische landen geweest zelfs, met als toppunt de achterbuurten van Egypte (niet de strandhut gebieden waar alleen rijke Russen zitten) en ik heb genoeg leed gezien veroorzaakt door de Islam. En dan hier in Nederland even zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij geeft duidelijk aan wat je onderbuikgevoelens zijn en schopt alle problemen naar de moslims en de islam toe
Jij bent iemand die nooit een buitenlander hebt gezien en elke keer met haat zit.
Nou?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
En jij bent de enige hier die hem een racist vindt.
Niemand heeft de vrijheid te doen wat hij maar wil. Het verbod geldt voor iedereen, maar dat wil er maar niet in bij jou. Als moslims maar mogen doen wat ze willen, dan is het goed toch? En zodra ze zich aan de regels moeten houden is iedereen Nazi en racist. Ga toch fietsen, gek.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Liever dom dan een racistische hart hebben en hyprocriet zeggen dat je voor vijheid bent en dat allemaal ontzeggen van de moslims.
Ik ben atheïst met een rechts politiek spectrum.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Jou religie PVV is een gevaar voor alle moslims.
en gevaar voor heel Nederland
Jou religie PVV waar jij voor staat wilt een burgeroorlog creeeren
Waar blijft de vrijheid voor moslimmeiden die ervoor kiezen GEEN hoofddoek te dragen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin, jij bent duidelijke voorstander van haat en hebt je bijgesloten bij PVVquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik ben atheïst met een rechts politiek spectrum.
Ik zie dit in Nederland niet zo snel gebeuren eigenlijk. Het Vlaams Belang is in België bijvoorbeeld ook al langer op de voorgrond dan de extreemrechtse partijen hier. Maar polarisatie en segregatie zijn wel logische gevolgen van deze tendens.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef AIuIu het volgende:
@ Meh7 & Meki:
Dit is nog maar het begin, dus zo verontwaardigd hoeven we ook weer niet te reageren. Ze willen de hoofddoek gewoon niet zien, de meerderheid zeker. Eentje in de straat is ok, of het oude lieve vrouwtje waarvan men het schattig vindt. Maar niet jonge meiden, hier geboren en getogen. Het stort hen. Duidelijk toch? Weten Moslims in ieder geval waar ze staan, nu hopen dat Moslims in Belgie initiatief nemen om eigen scholen op te zetten.
Moslims zijn ook helemaal geen ras, maar het woordje klinkt zo lekker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
De hele tijd iemand racist noemen tijdens een discussie gaat nergens over.
Ik heb jou nog nooit voor iets uitgemaakt, waar verdien ik al deze vooroordelen aan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin, jij bent duidelijke voorstander van haat en hebt je bijgesloten bij PVV
En jij weet niet eens wat racisme is. Je smijt die kreet maar in elke post die je neerplempt zonder te snappen wat het is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga niet eens de moeite doen om in jou vooroordelen en pvv-oordelen te gaan reageren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar blijft de vrijheid voor moslimmeiden die ervoor kiezen GEEN hoofddoek te dragen?
Waar is de vrijheid voor het importbruidje dat door haar schoonfamilie als slavin gebruikt wordt?
Oh, ja, dat heeft weer niks met islam te maken natuurlijk, dat zijn geen goede moslims. Dat is streekgebonden cultuur. Jaja!
Achja, vroeger werkte het nog. De racistenkaart werkt allang niet meer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:52 schreef MrData het volgende:
[..]
Moslims zijn ook helemaal geen ras, maar het woordje klinkt zo lekker.
Nou nou, sommige mensen gebruiken het woord moslim wel als verzamelnaam voor mensen uit bepaalde landen, waardoor het in werkelijkheid neerkomt op verkapt-racisme.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Achja, vroeger werkte het nog. De racistenkaart werkt allang niet meer.
Mij heb je nooit betrapt op discriminerende posts over christenen en anders gelovigenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit voor iets uitgemaakt, waar verdien ik al deze vooroordelen aan?
Nee hoor. Het zijn de moslims die een burgeroorlog willen creëren, zodra ze ook maar ergens worden tegengewerkt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef Meki het volgende:
Jou religie PVV waar jij voor staat wilt een burgeroorlog creeeren
Maar als de sportschoolhouder wordt gedwongen hoofddoeken toe te staan in zijn zaak, omdat de wet dat zo regelt, ben jij diegene die het hardst jankt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:56 schreef Gia het volgende:
Nee, Meki. Leg je nou gewoon eens neer bij de wetten van een land. Ook als die jou niet zo goed uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |