Er zijn nog altijd meer Christenen. Dus als aantallen een maatstaf zijn voor goed en slecht.......quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha jij bent zo vrouw die alles gelooft wat negatief is over de Islam'
vertel mij waarom er zoveel moslims zijn als de Islam slecht en enkel uit haat bestaat.
Vertel mij waarom ?
Sorry, maar dergelijk beroerd Nederlands kan ik niet volgen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Graag een antwoord niet in een PVV oordeel.
Welke maatregelen zijn er getrovven door het kabinet van het islamitische kabinet in de tweede kamer.
Geef eens een onpartijdige antwoord niet in een pvv partijde antwoord
Nee hoor als zij de Islam zagen als haat gingen de meesten overstappen naar andere geloven, maar de moslims weten waar de islam voor staat en zijn ze allemaal moslimquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:11 schreef MrData het volgende:
[..]
Heel simpel. Je wordt geboren als moslim, en afvalligheid wordt niet echt gewaardeerd. Daarnaast nemen mensen in moslimlanden vast iets meer dan die 1,nogwat kinderen dan hier in Nederland. En heeft de islam nogal wat expansiedrift.
Tja een LOI cursus zou wonderen doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Sorry, maar dergelijk beroerd Nederlands kan ik niet volgen.
Helaas heeft Meki gelijk als hij zegt dat Londsdale momenteel als een racistisch merk wordt gezien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Londsdale is een racistisch merk en de Islam is een geloof
echt dom en diep triest dat jij dat niet inziet
maar wildersstemmers die zien dat niet in.. die zitten met haat ..
Mooi hè?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:12 schreef Gia het volgende:
Sorry, maar dergelijk beroerd Nederlands kan ik niet volgen.
Dat was niet mijn vraag ?.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Er zijn nog altijd meer Christenen. Dus als aantallen een maatstaf zijn voor goed en slecht.......
Ik zie de hordes paniekerige moslims al rondrennen.. IL DIABLOO!!!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Jullie luisteren enkel naar duivel wilders die jullie enkel voorliegt.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag ?.
Waarom heeft een religie van kwaad zoveel aanhangers en in Europa miljoenen aanhangers ?
Niet door de moslims, het komt allemaal uit de lucht vallen die 'haat'quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom heeft Wilders zoveel aanhang? Waarom heeft de rechtse politiek in Europa zoveel aanhang?
Hier geboren?? dat kan niet waar zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mooi hè?
18+, hier geboren en getogen en hij kan het nog steeds niet.
Rezzpect weetje.
Als vanaf je geboorte zo gehersenspoeld bent, dan kan je daar bijna niet uitkomen. Je weet niet beter dan dat Alllah je wel zal straffen als je over stapt. En als je het toch doet staat er wel een neef voor de deur om een gevalletje eerwraak te plegen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:13 schreef Meki het volgende:
Nee hoor als zij de Islam zagen als haat gingen de meesten overstappen naar andere geloven, maar de moslims weten waar de islam voor staat en zijn ze allemaal moslim
Omdat die mensen haat in hun harten hebben, duidelijk racistisch en die zullen ook als eerste de wapens oppakken tegen de moslimsquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom heeft Wilders zoveel aanhang? Waarom heeft de rechtse politiek in Europa zoveel aanhang?
'Onze haat' wordt nog ergens door veroorzaakt. Moslims worden er gewoon mee opgevoed. Het staat zelfs in hun 'wetboekje'.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Niet door de moslims, het komt allemaal uit de lucht vallen die 'haat'
Weer een vooroordeel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:17 schreef MrData het volgende:
[..]
Als vanaf je geboorte zo gehersenspoeld bent, dan kan je daar bijna niet uitkomen. Je weet niet beter dan dat Alllah je wel zal straffen als je over stapt. En als je het toch doet staat er wel een neef voor de deur om een gevalletje eerwraak te plegen.
Waarom lieg je nu ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:18 schreef Gia het volgende:
[..]
'Onze haat' wordt nog ergens door veroorzaakt. Moslims worden er gewoon mee opgevoed. Het staat zelfs in hun 'wetboekje'.
Gij zult alle niet-moslims haten en vernietigen, tenzij ze tenminste de Islam als godsdienst erkennen, dan mogen ze blijven leven als slaaf.
Hypocrieteling. Alsof jij hier niet vooroordelen loopt te smijten naar mensen die je niet aanstaan.quote:
precies. geloof maar in deze bullshit. slaap je vast lekkerder door. Dat heerlijke wij/zij gevoel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:18 schreef Gia het volgende:
[..]
'Onze haat' wordt nog ergens door veroorzaakt. Moslims worden er gewoon mee opgevoed. Het staat zelfs in hun 'wetboekje'.
Gij zult alle niet-moslims haten en vernietigen, tenzij ze tenminste de Islam als godsdienst erkennen, dan mogen ze blijven leven als slaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |