Als dat zou helpen, zouden we dat wel doen. Dat hebben we ook 20 jaar lang geprobeerd, totdat duidelijk werd dat ze niet tevreden waren met die vinger, maar de hele hand wilden. Toen kwam er tegengas. Eerst door Janmaat, maar die werd de mond gesnoerd. Nu is er in België het Vlaams Belang en hier de PVV.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:30 schreef RAVW het volgende:
Ik heb ook zo iets de laatste tijd van .. van mij mag het wel eens op houden en mensen moeten het gewoon een gaan negeren alles wat met de islam of moslim te maken heeft ..
dan houd dat geile machthebbend geloof ook eens zijn bek dicht ..
pfff dat is er uit ..
Nee hoor. Als ik Gia achterlijk noem, is sp3c er nogal snel bij, maar als het om meki gaat vindt hij het blijkbaar niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je probeert me in een fuik te lokken?
alsjeblieft zeg. Je bent het alleen maar met meki eens omdat hij een moslim is. Maar je moet toch inzien van welk bedroevend laag niveau zijn posts en denkvermogen zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:35 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik Gia achterlijk noem, is sp3c er nogal snel bij, maar als het om meki gaat vindt hij het blijkbaar niet zo belangrijk.
Niet hoeveel ze afdragen en OF ze afdragen, dat bepaald het boek. Zoals de Koran bepaald dat vrouwen hun krullen niet mogen tonen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat bepalen mensen ook zelf. Wat dacht je, dat de belastingdienst uit de lucht is komen vallen en door aliens gerund wordt?
Ach, ik heb nog liever dat jij dat zegt dan iemand met zijn vol verstand.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:35 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik Gia achterlijk noem, is sp3c er nogal snel bij, maar als het om meki gaat vindt hij het blijkbaar niet zo belangrijk.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat iedereen een feestje aan het vieren is, maar stop alsjeblieft met herhaaldelijk natrappen.
Dit is het meest gericht tegen de moslims.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:36 schreef Dragorius het volgende:![]()
Hoe vredelievend en verdraagzaam iedereen is blijkt wel weer uit dit topic.
Je hoort de Christenen en Joden nu toch ook niet protesteren voor die school? Dit verbod geldt net zo goed voor hen.
En ik vind het een goed verbod. Onderwijs en religie horen niet samen. Wat men buiten schooltijd doet moet men uiteraard zelf weten.
Wedden dat als de VS van de ene op de andere dag hoofddoeken en keppels zou verbieden, dat Joden en moslims massaal in opstand zouden komen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:36 schreef Dragorius het volgende:
![]()
Hoe vredelievend en verdraagzaam iedereen is blijkt wel weer uit dit topic.
Je hoort de Christenen en Joden nu toch ook niet protesteren voor die school? Dit verbod geldt net zo goed voor hen.
En ik vind het een goed verbod. Onderwijs en religie horen niet samen. Wat men buiten schooltijd doet moet men uiteraard zelf weten.
Vele malen hoger dan de onzin die meki iedere keer weer uitbraakt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat jouw posts of die van Gia van hoog niveau zijn?
Je kan je in Nederland gewoon verkiesbaar stellen en een partij oprichten, als we vervolgens met zijn allen beslissen dat er geen belastingen meer zijn, kunnen we dat gewoon doen. Blijkbaar is daar geen vraag naar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:37 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Niet hoeveel ze afdragen en OF ze afdragen, dat bepaald het boek. Zoals de Koran bepaald dat vrouwen hun krullen niet mogen tonen.
Maar inderdaad, de wet is democratisch ontstaan.
Ik ga voor jou en velen hier niet eens de moeite ervoor doen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:38 schreef Gia het volgende:
[..]
In elk geval taalkundig wel in orde. Die van Meki niet.
Enkele scholen worden nu extra bewaakt...quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:40 schreef Gia het volgende:
Ik voel een slotje aankomen. Nog effe........
En dan is het wachten op de eerste topics over brandend Vlaanderen.
Wat heb je aan een post die taalkundig in orde is als de inhoud nergens op slaat?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:38 schreef Gia het volgende:
[..]
In elk geval taalkundig wel in orde. Die van Meki niet.
Dat is geen antwoord op mijn vraag, maar dat was toch maar een retorische vraag.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vele malen hoger dan de onzin die meki iedere keer weer uitbraakt.
In ieder geval is die wel begrijpelijk. Die van Meki zijn dat niet. Dat is gewoon erg lastig discussieren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:41 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat heb je aan een post die taalkundig in orde is als de inhoud nergens op slaat?
Even zo goed is er behoefte aan een verbod op hoofddoekjes in het Belgisch gemeenschapsonderwijs. Ik mocht op school ook nooit een pet dragen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:40 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je kan je in Nederland gewoon verkiesbaar stellen en een partij oprichten, als we vervolgens met zijn allen beslissen dat er geen belastingen meer zijn, kunnen we dat gewoon doen. Blijkbaar is daar geen vraag naar.
Het verbod op hoofddoeken en ineens trappen de pro-Islam- en anti-Islamkampen elkaar.quote:
Ja, maar dat mag een democratische meerderheid niet beslissen, hoor. Want dan kunnen ze niet meer geloven.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:42 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Even zo goed is er behoefte aan een verbod op hoofddoekjes in het Belgisch gemeenschapsonderwijs. Ik mocht op school ook nooit een pet dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |