Sp3ckie, waar blijf je nou?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kan Klopkoek er ook achteraan. Twee Calimero's voor de prijs van één.
Vanaf hier ga ik weer ontopic.
Ben al jaren op zoek naar de 'ignore-knop'.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
Eensch,
en omdat dat niet gebeurt, is NWS een soort ONZ geworden
Voor discussies moet je elders zijn, maar zo willen de mods het
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik wens niet MIJN leefwijze aan te passen aan anderen die zeggen dat ik dat moet, dat bepaal ik altijd nog zelf gelukkig. En terwijl dit land nog steeds in de handen van de autochtonen ligt, laat ik me die les niet voorlezen door een andere ideologie.
Met een abbo kun je gebruikers negeren. Alle berichten van ze worden dan ingeklapt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben al jaren op zoek naar de 'ignore-knop'.
De belastingdienst ook niet, maar als menssen zelf mochten bepalen of ze wel of geen belasting betalen, zouden die een stuk minder klanten hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:21 schreef Meki het volgende:
wen er maa aan de Islam zal nooit verdwijnen ......
Nou dan zouden vol haat zitten ..... maar zo lang ze niets doen en alleen maar praten is er nog niets aan de hand.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat die mensen haat in hun harten hebben, duidelijk racistisch en die zullen ook als eerste de wapens oppakken tegen de moslims
Je probeert me in een fuik te lokken?quote:
Inderdaad, bij een LOI-cursus kun je je hoofddoekje gewoon ophouden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:13 schreef qonmann het volgende:
[..]
Tja een LOI cursus zou wonderen doen
Repeteerwekker Meki.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Maar jij wilt wel een samenleving vol haat en graag de samenleving ontwrichten
daar wilt PVV naar toe
Echt waarquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met een abbo kun je gebruikers negeren. Alle berichten van ze worden dan ingeklapt.
Dat bepalen mensen ook zelf. Wat dacht je, dat de belastingdienst uit de lucht is komen vallen en door aliens gerund wordt?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:29 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
De belastingdienst ook niet, maar als menssen zelf mochten bepalen of ze wel of geen belasting betalen, zouden die een stuk minder klanten hebben.
Ik begrijp dat iedereen een feestje aan het vieren is, maar stop alsjeblieft met herhaaldelijk natrappen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Inderdaad, bij een LOI-cursus kun je je hoofddoekje gewoon ophouden.
Als dat zou helpen, zouden we dat wel doen. Dat hebben we ook 20 jaar lang geprobeerd, totdat duidelijk werd dat ze niet tevreden waren met die vinger, maar de hele hand wilden. Toen kwam er tegengas. Eerst door Janmaat, maar die werd de mond gesnoerd. Nu is er in België het Vlaams Belang en hier de PVV.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:30 schreef RAVW het volgende:
Ik heb ook zo iets de laatste tijd van .. van mij mag het wel eens op houden en mensen moeten het gewoon een gaan negeren alles wat met de islam of moslim te maken heeft ..
dan houd dat geile machthebbend geloof ook eens zijn bek dicht ..
pfff dat is er uit ..
Nee hoor. Als ik Gia achterlijk noem, is sp3c er nogal snel bij, maar als het om meki gaat vindt hij het blijkbaar niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je probeert me in een fuik te lokken?
alsjeblieft zeg. Je bent het alleen maar met meki eens omdat hij een moslim is. Maar je moet toch inzien van welk bedroevend laag niveau zijn posts en denkvermogen zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:35 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik Gia achterlijk noem, is sp3c er nogal snel bij, maar als het om meki gaat vindt hij het blijkbaar niet zo belangrijk.
Niet hoeveel ze afdragen en OF ze afdragen, dat bepaald het boek. Zoals de Koran bepaald dat vrouwen hun krullen niet mogen tonen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat bepalen mensen ook zelf. Wat dacht je, dat de belastingdienst uit de lucht is komen vallen en door aliens gerund wordt?
Ach, ik heb nog liever dat jij dat zegt dan iemand met zijn vol verstand.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:35 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik Gia achterlijk noem, is sp3c er nogal snel bij, maar als het om meki gaat vindt hij het blijkbaar niet zo belangrijk.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat iedereen een feestje aan het vieren is, maar stop alsjeblieft met herhaaldelijk natrappen.
Dit is het meest gericht tegen de moslims.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:36 schreef Dragorius het volgende:![]()
Hoe vredelievend en verdraagzaam iedereen is blijkt wel weer uit dit topic.
Je hoort de Christenen en Joden nu toch ook niet protesteren voor die school? Dit verbod geldt net zo goed voor hen.
En ik vind het een goed verbod. Onderwijs en religie horen niet samen. Wat men buiten schooltijd doet moet men uiteraard zelf weten.
Wedden dat als de VS van de ene op de andere dag hoofddoeken en keppels zou verbieden, dat Joden en moslims massaal in opstand zouden komen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:36 schreef Dragorius het volgende:
![]()
Hoe vredelievend en verdraagzaam iedereen is blijkt wel weer uit dit topic.
Je hoort de Christenen en Joden nu toch ook niet protesteren voor die school? Dit verbod geldt net zo goed voor hen.
En ik vind het een goed verbod. Onderwijs en religie horen niet samen. Wat men buiten schooltijd doet moet men uiteraard zelf weten.
Vele malen hoger dan de onzin die meki iedere keer weer uitbraakt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat jouw posts of die van Gia van hoog niveau zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |