Hoevaak we ook zeggen van niet, het maakt je werkelijk niks uit of wel?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat die mensen haat in hun harten hebben, duidelijk racistisch en die zullen ook als eerste de wapens oppakken tegen de moslims
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hypocrieteling. Alsof jij hier niet vooroordelen loopt te smijten naar mensen die je niet aanstaan.
Jij bevestigt het enkel maarquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hoevaak we ook zeggen van niet, het maakt je werkelijk niks uit of wel?
Zo is het.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:21 schreef Meki het volgende:
De meesten hebben hier een probleem met de Islam
wen er maa aan de Islam zal nooit verdwijnen ......
Ja, want de praktijk heeft uitgewezen dat het zo makkelijk is voor moslims om hun geloof te verlaten, of niet danquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
precies. geloof maar in deze bullshit. slaap je vast lekkerder door. Dat heerlijke wij/zij gevoel.
Zodra je geen antwoord weet, is het gewoon een vooroordeel.quote:
Jij bent mod, doe er dan wat aan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef IHVK het volgende:
maar goed. meki is een makkelijk slachtoffer natuurlijk. echte argumenten zijn er niet. alleen bijelkaar geraapte angst en voordelen.
Wat ze al in hun harten hadden komt nu naar buiten. Zoals Allaah in de Qor'aan zegt:quote:
Meki een slachtoffer, ja slachtoffer van z'n eigen incompetentie om posts te interpreteren, en z'n eigen 'kunde' in het verdraaien van woorden en negeren van statements.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef IHVK het volgende:
maar goed. meki is een makkelijk slachtoffer natuurlijk. echte argumenten zijn er niet. alleen bijelkaar geraapte angst en voordelen.
Let wel dat het om Vlaanderen gaat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef qonmann het volgende:
De hoofddoekjes verdwijnen wel ...![]()
![]()
![]()
Eindelijk een land dat niet voor de Islam buigt.
Een mooie dag, nu moet Nederland nog volgen
Al zegt hij dat hemel en aard zullen barsten en ik zal branden in de hel tot in de eeuwigheid, dan kan hij nog m'n reet kussen. Ik laat me de les niet lezen door een religie die niet de mijne is, dat is nou het gevaar van dat gezever van die moslims. Alles moet maar worden geïnterpreteerd met behulp van de Koran, en daar moeten anderen "dan maar aan wennen".quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat ze al in hun harten hadden komt nu naar buiten. Zoals Allaah in de Qor'aan zegt:
"..Haat is reeds uit hun monden verschenen, maar wat hun harten verbergen is veel erger.."
Zullen we eens kijken wie er nu in België het eerst de wapens oppakken?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat die mensen haat in hun harten hebben, duidelijk racistisch en die zullen ook als eerste de wapens oppakken tegen de moslims
Ja, hij kan zo voor Groen Links de kamer in.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef Gia het volgende:
Zodra je geen antwoord weet, is het gewoon een vooroordeel.
Offtopic:quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah wen er maar aan , dat is net als wanneer je met de OV chipkaart moet wennen.
Ik geef de vers enkel aan omdat ik bij jou zie dat alles naar buiten komt wat nu in je hart isquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Al zegt hij dat hemel en aard zullen barsten en ik zal branden in de hel tot in de eeuwigheid, dan kan hij nog m'n reet kussen. Ik laat me de les niet lezen door een religie die niet de mijne is, dat is nou het gevaar van dat gezever van die moslims. Alles moet maar worden geïnterpreteerd met behulp van de Koran, en daar moeten anderen "dan maar aan wennen".
Nou om me dooie dood niet.
Eensch,quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Meki is een grote mongool die preventief geweerd zou moeten worden uit topics zoals deze.
Ik wens niet MIJN leefwijze aan te passen aan anderen die zeggen dat ik dat moet, dat bepaal ik altijd nog zelf gelukkig. En terwijl dit land nog steeds in de handen van de autochtonen ligt, laat ik me die les niet voorlezen door een andere ideologie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah wen er maar aan , dat is net als wanneer je met de OV chipkaart moet wennen.
En waarom zou een 'vers' uit de Koran mij daar mee moeten confronteren, zodat ik er aan kan wennen zeker of niet, dat regels mij worden opgedrongen door een boek.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik geef de vers enkel aan omdat ik bij jou zie dat alles naar buiten komt wat nu in je hart is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |