Hoi Nijnsquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:02 schreef Nijns het volgende:
Goedemorgen
@DaMart, ik heb Jort al eerder meegemaakt hoor, daarom ben ik nu ook zo 'blij' dat hij weer terug is
Kan je vrouw niet fietsen naar de kapper?quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:29 schreef Pheno het volgende:
Druk dagje vandaag: uurtje spinnen, dan als de wiedeweerga mijn vrouw naar een kapper brengen, een 4 meter ladder zien terug te brengen zonder oplegger (achterklep open en rijden maar). Als er iemand bumperkleeft zal ie het merken
En daarna wat rust.
Ik denk niet dat ze 30km gaat fietsen over de snelwegquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan je vrouw niet fietsen naar de kapper?
DaMartquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Nijns.
Dan heeft de samenvatting van Fles me op het verkeerde been gezet, want ik dacht dat het er om ging wie het langst meepost in de KSC.
Is er geen kapper dichterbij?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze 30km gaat fietsen over de snelweg
Ik moet ook nog boodschappen doen, maandag zijn we een dag eens weg, even de frustratie van het werk vergeten.
Pfff. En dan vandaag nog een motivatie schrijven voor een andere vacature. Welke rust bedoelde ik ook al weer?
Ja, soms mist er een 'N' aan het begin van zijn ondertitelquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
DaMart
Beetje wel jahet ging mij meer om de 'kwaliteit' van zijn posts maar goed
Uitstekendquote:Alles goed?
[..]
jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, soms mist er een 'N' aan het begin van zijn ondertitel.
[..]
Uitstekend.
En met jou?.
marcquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
marc
hoe is het? met je scriptie? met je nieuwe baan?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 in afwachting van mijn scriptiebegeleider. Als die accoord is inleiding schrijven, samenvatting en indienen.
2 mwah, het is een stuk beter dan waar ik zat, maar is het is nog zeker niet
En hoest met jou? Nog plannen voor het weekend?
Misschien krijgt hij nog iets. Ingebracht.quote:
Ik had 4 weken vakantie in 3 delen geknipt. Nu is het grootste deel begonnenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja
uitstekend? dat is nog eens lekker! Heb je weer vakantie? (had je pasgeleden toch ook?) lekker hoor! Ga je nog weg?
hier nietsquote:
quote:
Suske en Wiskequote:Op zaterdag 12 september 2009 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
The Ring![]()
Maar niet deze![]()
[ afbeelding ]
Niet die...quote:
we moeten eigenlijk van die geekshirts hebben met "NO I WILL NOT FIX YOUR COMPUTER"quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:29 schreef Pheno het volgende:
En nog geen ruk kunnen doen voo rmzelf, mijn ouders hadden een home cinema set gekocht en kregen die niet aangesloten. En een kennis had problemen met e-mail. Nou ja. Dan maar geen eten
Ja, ik zag ze laatst ergens hangen, had ik maar....quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we moeten eigenlijk van die geekshirts hebben met "NO I WILL NOT FIX YOUR COMPUTER"
je doet nog geen jeejeetje, maar het niveau gaat er naar toe.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier nietsdat klopt
en hier gelukkig ook niet Heatwave, je bent vader, of je je even wilt melden![]()
Kan je zo bestellen op de digitale cyberwebsnelwegnetspherecloudquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik zag ze laatst ergens hangen, had ik maar....
Nou is ze wel goed heet iigquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet ook niet in de pan gaan liggen tijdens het koken.
ohquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet ook niet in de pan gaan liggen tijdens het koken.
dat je het even weetquote:
Oh ja, van die jattende Timor. Het idee heeft ie gewoon van Fokquote:
ja, het wordt tijd dat hij zelf eens iets gaat bedenkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, van die jattende Timor. Het idee heeft ie gewoon van Fok
klopt!quote:
quote:And I called your name
My cocaine
Een of andere pipo van 3FM die 90% van zijn programma van FOK! haaltquote:
Oh, boeiendquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Een of andere pipo van 3FM die 90% van zijn programma van FOK! haalt
ik heb het wel met meer dingen trouwensquote:
Tumor?quote:
ik zag het van de week in de revu staanquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:12 schreef Pheno het volgende:
He Fles, dit al gezien?
[ afbeelding ]
En dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |