Pepernoten heten die. Je bent toch geen pauper?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Bedankt voor de informatie, je hebt net m'n eetlust verpest net nadat een zak chocokruidnootjes heb open getrokken
Het zijn wel degelijk kruidnoten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Pepernoten heten die. Je bent toch geen pauper?
Je hebt dat toch wel vanochtend gedaan he, anders had je je topic 4 weken geleden moeten openen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:42 schreef DogTown het volgende:
Je kent het wel, loop je gewoon over het strand [...]
FAALHAAS!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Pepernoten heten die. Je bent toch geen pauper?
Ik persoonlijk erken dit woord ook nietquote:
TS moet pics postenquote:
Normaal zou ik het hier mee eens zijn maar nu niet echt, ik heb al problemen om mijn visueel ingestelde gedachtenstroom onder controle te houden.quote:
TS heeft een nieuw fenomeen ontdekt?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:53 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.google.nl/search?q=bloedbuil+tieten&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:20 schreef Saaaaab het volgende:
Wat de fuck is een bloedbuiltiet?Pics! NU!
Ja dat. Misschien gaat dit topic wel over één van onsquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
Nu wil ik het ook weten. Stel je toch voor dat ik zonder het te weten al jaren bloedbuiltieten met me meedraag.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:20 schreef Saaaaab het volgende:
Wat de fuck is een bloedbuiltiet?Pics! NU!
Noem jij me nu een ranzig, vadsig varken?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:27 schreef Saaaaab het volgende:
Ja dat. Misschien gaat dit topic wel over één van ons
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem jij me nu een ranzig, vadsig varken?
ja, de borsten zijn de builen als ik ts goed lees.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
Met builen. Of zijn de borsten an sich de builen?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeeuuulemaal niet! Daar ben ik veel te lief voorquote:
ik wil niet stoken hoor.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben gedoemd. Met iets waarvan ik niet weet wat het is.quote:
..maar geen tiet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
Da's een bloedbuil
Geen tieten, althans niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
Da's een bloedbuil
NIEMAND heeft een tiet die eruit ziet als een nekbloedbuilquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zet er in gedachten een tepel op, en klaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:54 schreef pisnicht het volgende:
dit?WOW! WAT THE.. HOE.. WAAROM..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nvm
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
dit?What. The. Fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit?Die heb ik nog nooit op het strand gezien, godzijdankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yes plzquote:
Ik heb geen permissie om het te zien. Moet ik zeker 'blij' om zijn ipv het teleurgestelde gevoel dat ik nu heb?quote:
dit?ForbiddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have permission to access /wsnm/uploads/1450.jpg on this server.
Apache/1.3.37 Server at www.b0g.org Port 80
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
copy(cat)/pastequote:Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen permissie om het te zien. Moet ik zeker 'blij' om zijn ipv het teleurgestelde gevoel dat ik nu heb?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen permissie om het te zien. Moet ik zeker 'blij' om zijn ipv het teleurgestelde gevoel dat ik nu heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een nogal boos kijkende dame wiens borsten stevig vastzitten met touw waardoor ze inderdaad veel weghebben van het plaatje van pagina 1, paars en nasty.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]Dat worden weer nachtmerries vannachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Mooie kuitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik sta met foto en al op FOK!.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:03 schreef Soohr het volgende:
Want ook jij blijkt nu bloedbuiltieten te hebben?
dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn heul geen bloedbuiltieten, is gewoon een variant van deze hoe hou ik mijn tieten recht vooruit:
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Wacht maar, we spreken jou over 30 jaar nog wel eens!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
OMFG! Hoe krijg je zulke slappen theebuilen voor elkaar?
dus niet even een linkje zodat ik heel FOK! moet doorspitten. pffffquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik sta met foto en al op FOK!.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wacht maar, we spreken jou over 30 10 jaar nog wel eens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
En waarom laat ze er een foto van nemen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
OMFG! Hoe krijg je zulke slappen theebuilen voor elkaar?
Dan ben ik 71.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
Wacht maar, we spreken jou over 30 jaar nog wel eens!
En waarom heeft zij ze op een bord neergelegd met vork en mes ernaastquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
En waarom laat ze er een foto van nemen?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wacht maar, we spreken jou over 30 jaar nog wel eens!
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:20 schreef Soohr het volgende:
[..]
dus niet even een linkje zodat ik heel FOK! moet doorspitten. pffff
Omdat zij honger heeft, bohquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
En waarom heeft zij ze op een bord neergelegd met vork en mes ernaast
Maar met mijn tieten is niks misquote:
prove it.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar met mijn tieten is niks mis.
UTFS!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |