Pepernoten heten die. Je bent toch geen pauper?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Bedankt voor de informatie, je hebt net m'n eetlust verpest net nadat een zak chocokruidnootjes heb open getrokken
Het zijn wel degelijk kruidnoten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Pepernoten heten die. Je bent toch geen pauper?
Je hebt dat toch wel vanochtend gedaan he, anders had je je topic 4 weken geleden moeten openen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:42 schreef DogTown het volgende:
Je kent het wel, loop je gewoon over het strand [...]
FAALHAAS!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Pepernoten heten die. Je bent toch geen pauper?
Ik persoonlijk erken dit woord ook nietquote:
TS moet pics postenquote:
Normaal zou ik het hier mee eens zijn maar nu niet echt, ik heb al problemen om mijn visueel ingestelde gedachtenstroom onder controle te houden.quote:
TS heeft een nieuw fenomeen ontdekt?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:53 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.google.nl/search?q=bloedbuil+tieten&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:20 schreef Saaaaab het volgende:
Wat de fuck is een bloedbuiltiet?Pics! NU!
Ja dat. Misschien gaat dit topic wel over één van onsquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
Nu wil ik het ook weten. Stel je toch voor dat ik zonder het te weten al jaren bloedbuiltieten met me meedraag.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:20 schreef Saaaaab het volgende:
Wat de fuck is een bloedbuiltiet?Pics! NU!
Noem jij me nu een ranzig, vadsig varken?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:27 schreef Saaaaab het volgende:
Ja dat. Misschien gaat dit topic wel over één van ons
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem jij me nu een ranzig, vadsig varken?
ja, de borsten zijn de builen als ik ts goed lees.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
Met builen. Of zijn de borsten an sich de builen?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeeuuulemaal niet! Daar ben ik veel te lief voorquote:
ik wil niet stoken hoor.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben gedoemd. Met iets waarvan ik niet weet wat het is.quote:
..maar geen tiet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
Da's een bloedbuil
Geen tieten, althans niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
Da's een bloedbuil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |