quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:55 schreef Trannellius het volgende:
Dat vind ik nou zo apart he.....Vroeger moesten de zwarten achterin de bus zitten en wilden ze het niet. Nu doen ze het wel, en dan gaat de rest opeens zeiken dat ze altijd in een groepje achterin zitten
Ze moeten ook achterin de tram zitten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:55 schreef Trannellius het volgende:
Dat vind ik nou zo apart he.....Vroeger moesten de zwarten achterin de bus zitten en wilden ze het niet. Nu doen ze het wel, en dan gaat de rest opeens zeiken dat ze altijd in een groepje achterin zitten
ja ken je dat niet dan? faalhaasquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:07 schreef Telecaster het volgende:
Wat is een beukering? Een jaarring in een beuk?
Sja. Ik ben alleen thuis in planten die ik kan eten of roken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:15 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ja ken je dat niet dan? faalhaas
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:05 schreef onderscheid het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat dit een grap is
Dat mag jij ook.. Je bent alleen een pussy, dus doe je het niet..quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:53 schreef onderscheid het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10066578
en dat tuig mag gewoon op televisie stoer doen met hun klik klaks, moordplaatsen,500 euro briefjes en wietplantages![]()
Neuh.. Weet je nog, die jongens die in een geleende Ferrarri 300+ haalden? Die kregen ook geen boete.quote:en als je een filmpje op internet plaatst dat je met 150 km/u over de A2 rijd dan spoort de politie je op en krijg je een bekeuring![]()
Ik begrijp dat je 't kennelijk wat moeilijk hebt, maar dan hoef je nog niet zó van leer te trekken.quote:
Het opnemen voor dit schorum..quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:55 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat mag jij ook.. Je bent alleen een pussy, dus doe je het niet..
[..]
Neuh.. Weet je nog, die jongens die in een geleende Ferrarri 300+ haalden? Die kregen ook geen boete.
En waar haal je in jezusnaam dat racisten vandaan?
Aha, dat is dus je probleem: je bent boos op de politie omdat je rijbewijs ingevorderd is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:11 schreef onderscheid het volgende:
als je het vergelijkt met politieagentjes die de normale burger probeert te irriteren met zinloos geflits en parkeerboetes.
Die scene waar ze met een zooi van die aspirant-cripjes aan het sparren zijn in een park lopen dr anders ook blanke ventjes die er bij horen..quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:11 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Het opnemen voor dit schorum..![]()
Racisten haal ik van het feit dat het allemaal zwarten zijn die tegen blanken zijn, probeer er maar niet als blanke tussen te komen. Je ziet teksten als "blacks" of "black panters". En dat soort tuig heeft het altijd over dat blanke hun vijand zijn, en praten racistisch over ze.
Dat heb ik nooit gezegd.. Het komt alleen in deze docu niet naar voren..quote:Maar een zwarte kan geen racist zijn volgens jou zeker?![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik het stoer vond, ik heb alleen gezegd dat er helemaal niemand is die jou belet een filmploeg je te laten volgen terwijl je met wapens zwaait en bolletjes maakt..quote:En jij vindt hun dus stoer dat ze zo voor de camera doen?Ik ben een pussy omdat ik het niet zou durven? haha geweldig. Het zijn je voorbeelden zeker?
quote:En ja ik weet een verhaal van iemand die een boete kreeg vanwege een filmpje op internet
quote:maar sowieso is het optreden hiertegen te slecht, als je het vergelijkt met politieagentjes die de normale burger probeert te irriteren met zinloos geflits en parkeerboetes.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Aha, dat is dus je probleem: je bent boos op de politie omdat je rijbewijs ingevorderd is.
Daar past maar één reactie bij: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
Voor dat soort momenten zou ik het wel fijn vinden om legaal voor zelfverdediging een vuurwapen te dragen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/parijse_gang_tuigt_tiener_af/
Zelfde niveau...
Bij ons in het dorp heeft de East Coast ook al ruzie met de Westside aangezien Wimpie Jorieke niet meer op z'n step wil laten. Het kon wel eens in bloedvergieten eindigen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:57 schreef Suusje-V het volgende:
Een Haagse gang die zichzelf de Crips noemen?
En hun rivalen zijn zeker de Bloods uit Lutjebroek?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:59 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp heeft de East Coast ook al ruzie met de Westside aangezien Wimpie Jorieke niet meer op z'n step wil laten. Het kon wel eens in bloedvergieten eindigen...
Dat doet BNN niet, dat doen die negers.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:15 schreef griekjeee het volgende:
bnnsaaie klote docu man ze doen net alsof we in Amerika zitten.
Even later ging die kerel in de auto huilen dat hij niet meer mee mocht gangbangen. Ook dat verhaal dat hij zijn shotgun leegritst op iemand die op de grond ligt maakt hem niet bepaald tof ofzo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:43 schreef Rechterbal het volgende:
Die Main C is wel een toffe peer.
'Je moet niet worden als papa, Jenairo.'
Daarna ging hij weer terug in de gang omdat zijn dochtertje een ongeluk had.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:20 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Even later ging die kerel in de auto huilen dat hij niet meer mee mocht gangbangen. Ook dat verhaal dat hij zijn shotgun leegritst op iemand die op de grond ligt maakt hem niet bepaald tof ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |