SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
Ligt eraan waar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
10 dagen, nog veel te kort. 50 km te hard, permanent afpakken in mijn ogen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:12 schreef Billary het volgende:
[..]
Ligt eraan waar.
170 op de snelweg is nu niet bepaald gevaarlijk.
Alsof je dan niet ruim vantevoren ziet wat die auto gaat doen en- of die auto die gaat inhalen geen spiegels heeft.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef iFries het volgende:
[..]
nee, want met 170 achterop iemand knallen die wil inhalen terwijl die 120/130 rijd merk je natuurlijk niks van
dat is standaard bij de overheid, die werken namelijk niet op zaterdag en zondag...quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef onderscheid het volgende:
er wordt nergens gesproken over werkdagen dus waar halen jullie werkdagen vandaan?
het was trouwens in een woonerf
WAT??? Jij rijd in een woonerf dus 50 km te hard?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef onderscheid het volgende:het was trouwens in een woonerf
ja eerst 120 maar toen zaten ze nog niet achter me aan. en ik had ook alcohol en drugs op, weet niet of dat meetelt of dat die komt te vervallen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |