SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
Ligt eraan waar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
10 dagen, nog veel te kort. 50 km te hard, permanent afpakken in mijn ogen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:12 schreef Billary het volgende:
[..]
Ligt eraan waar.
170 op de snelweg is nu niet bepaald gevaarlijk.
Alsof je dan niet ruim vantevoren ziet wat die auto gaat doen en- of die auto die gaat inhalen geen spiegels heeft.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef iFries het volgende:
[..]
nee, want met 170 achterop iemand knallen die wil inhalen terwijl die 120/130 rijd merk je natuurlijk niks van
dat is standaard bij de overheid, die werken namelijk niet op zaterdag en zondag...quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef onderscheid het volgende:
er wordt nergens gesproken over werkdagen dus waar halen jullie werkdagen vandaan?
het was trouwens in een woonerf
WAT??? Jij rijd in een woonerf dus 50 km te hard?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef onderscheid het volgende:het was trouwens in een woonerf
ja eerst 120 maar toen zaten ze nog niet achter me aan. en ik had ook alcohol en drugs op, weet niet of dat meetelt of dat die komt te vervallen?quote:
hihihiquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ja eerst 120 maar toen zaten ze nog niet achter me aan. en ik had ook alcohol en drugs op, weet niet of dat meeteld of dat die komt te vervallen?
kansloos ditquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ja eerst 120 maar toen zaten ze nog niet achter me aan. en ik had ook alcohol en drugs op, weet niet of dat meeteld of dat die komt te vervallen?
ik kon niet harder want er waren kinderen aan het spelen en ik moest ook steeds in de spiegel kijken of die wouten niet dichterbij kwamen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef Isdatzo het volgende:
50 te hard. Doe het dán goed.. dan pakken ze je ook niet
.
en dan na 10 dagen terug??? dan vind ik de regels in BE toch beter; direct 3 maand rijverbod en sowieso naar de politierechtbank (die je nog eens een lekkere boete bijgeeft)quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef onderscheid het volgende:
er wordt nergens gesproken over werkdagen dus waar halen jullie werkdagen vandaan?
het was trouwens in een woonerf
Mja gewoon die toeter gebruiken waar 'ie voor gemaakt isquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:18 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ik kon niet harder want er waren kinderen aan het spelen en ik moest ook steeds in de spiegel kijken of die wouten niet dichterbij kwamen.
ok trol slotjequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:18 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ik kon niet harder want er waren kinderen aan het spelen en ik moest ook steeds in de spiegel kijken of die wouten niet dichterbij kwamen.
Mwah, 100 te hard stelt ook niet zo heel veel voorquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:19 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind 50 te hard eigenlijk niet veel. Pas vanaf 100 te hard wordt het spannend. Tijd om die rijbewijs grens iets op te schroeven.
lijkt me niet, genoeg mensen die extreem te snel gaan hoor... Zéker jonge gastjes (maar goed, ik heb dat vroeger toen ik nog onbezonnen was ook wel gedaan; 130 rijden waar je 25 magquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:21 schreef Basp1 het volgende:
Is dit een reltopic.
Vind het sowieso al stom maar vanwege het dik gedrukte vind ik het nog stommerquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef onderscheid het volgende:
gisteren is helaas mijn rijbewijs ingevorderd, precies 50km/u te snel na correctie..
aangezien het mijn eerste grote overtreding is neem ik aan dat ik na die 10 dagen het gewoon terugkrijg? heeft het zin om een brief te sturen dat ik mijn rijbewijs nodig heb voor mijn werk, om hem eventueel sneller terug te krijgen? of kan dat niet?
ik had gelezen dat zoiets kon maar volgens mij geldt dat alleen als de officier van justitie hem niet terug wilt geven na die 10 dagen..
Je hebt gelijk.. dan ligt de fout 100% bij de hardrijder...quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef iFries het volgende:
[..]
nee, want met 170 achterop iemand knallen die wil inhalen terwijl die 120/130 rijd merk je natuurlijk niks van
Nee maar je bent dan wel onverzekerd, en pleegt een misdrijf.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:10 schreef Kopbal het volgende:
Je kan natuurlijk gewoon gaan rijden, zonder dat papiertje ben je het niet opeens verleerd ofzo.
Inderdaad. Lachen, gieren, brullen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:23 schreef RaymondK het volgende:
Kan leuk worden als je dan gepakt wordt of een ongeluk krijgt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:23 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. dan ligt de fout 100% bij de hardrijder...
Jezus wat ben jij dom zeg![]()
170 is makkelijk te beremmen... als dat niet lukt dan had die inhaler dus beter moeten kijken...
Sukkelquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ja eerst 120 maar toen zaten ze nog niet achter me aan. en ik had ook alcohol en drugs op, weet niet of dat meetelt of dat die komt te vervallen?
Vertel dat tegen de officier van justitie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:23 schreef B4llistic het volgende:
[..]
170 is makkelijk te beremmen... als dat niet lukt dan had die inhaler dus beter moeten kijken...
Maar dan ook nog vertellen dat hij drugs en alochol op had, en de vermoorde onschuld spelen alsof dat niet gaat meetellen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef Athmozz het volgende:
[..]
lijkt me niet, genoeg mensen die extreem te snel gaan hoor... Zéker jonge gastjes (maar goed, ik heb dat vroeger toen ik nog onbezonnen was ook wel gedaan; 130 rijden waar je 25 mag)
Als die inhaler wat moeilijk snelheid in kan schatten heb je wel een probleem. Hoe vaak moeten mensen niet vol in de ankers omdat er een idioot hem er zo voorzet vanachter een vrachtwagen vandaan terwijl hij mischien 100 km/h rijdt. Ik maak het vaak genoeg mee.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:23 schreef B4llistic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:23 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Ohw, en dat dusquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de officier van justitie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |