weet je moeder wel dat je aan het fok!ken bent?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef JordyvanLoon het volgende:
allemaal een grote bek, maar zodra jullie op mij kunnen reageren komt er niets uit
heel typisch
Nou wat geniet je van de media en aandacht. Als je er van houdt om uitgekotst te worden door duizenden mensen:quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:06 schreef JordyvanLoon het volgende:
hahaha veel mensen hier zijn gewoon jaloers dat ze op deze leeftijd geen normale cariere op kunnen bouwen. Ik heb tenminste aandacht in de media en daar geniet ik van.
Dat stemmetje van jou zegt me al genoeg...quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:31 schreef JordyvanLoon het volgende:
8108139dpths, hoe kun je dat zeggen als je het nog niet gehoord hebt?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:54 schreef JordyvanLoon het volgende:
Stoer zijn jullie echt niet hoor hier op dit forumpje.
Nou tyf lekker op dan en ga lekker in je eigen tv/muziek wereldtje verder leven! Daaaaaaaagquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:35 schreef JordyvanLoon het volgende:
ik ben nog jong en ik kan me nog prima plaatsen om uiteindelijk goed met de media om te gaan. Ik dacht juist dat bnn het wel goed zou vinden dat ik ''likken likken'' zei omdat ze wel vaker van dat soort humor hebben, snap je? Helaas pakte dat niet zo goed uit. Na de uitzending zei arie koomen tegen mij dat ik het nog wel ver zou schoppen en ze vertrouwen hadden in mijn vakmanschap
Als arie dat zegt moet het wel goedkomen, hij is immers al jaren op tv
Jordy en vakmanschap is hetzelfde als je zegt dat Hitler een jodenvriend wasquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:35 schreef JordyvanLoon het volgende:
ik ben nog jong en ik kan me nog prima plaatsen om uiteindelijk goed met de media om te gaan. Ik dacht juist dat bnn het wel goed zou vinden dat ik ''likken likken'' zei omdat ze wel vaker van dat soort humor hebben, snap je? Helaas pakte dat niet zo goed uit. Na de uitzending zei arie koomen tegen mij dat ik het nog wel ver zou schoppen en ze vertrouwen hadden in mijn vakmanschap
Als arie dat zegt moet het wel goedkomen, hij is immers al jaren op tv
gast. als ik dat deuntje van je toverbal fluit wordt mijn vriendin compleet gek. en geloof me, mijn vriendin is een muziekkenner.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef JordyvanLoon het volgende:
Waarom zou je mij trouwens moeten haten dan? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik jou haat omdat je een stem hebt en een uiterlijk die mij niet bevalt? Dat jij mijn manier van zingen niet mooi vind, dat is toch jou probleem? genoeg mensen die het wel mooi vinden. Ik heb genoeg volwassenehid in mij zitten, meer dan jij denk in ieder geval. Waarom kun je niet vrolijk worden van een riedeltje met een leuk stemmetje erop?
En je komt trouwens ook een beetje gewelddadig op me over.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef JordyvanLoon het volgende:
Waarom zou je mij trouwens moeten haten dan? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik jou haat omdat je een stem hebt en een uiterlijk die mij niet bevalt? Dat jij mijn manier van zingen niet mooi vind, dat is toch jou probleem? genoeg mensen die het wel mooi vinden. Ik heb genoeg volwassenehid in mij zitten, meer dan jij denk in ieder geval. Waarom kun je niet vrolijk worden van een riedeltje met een leuk stemmetje erop?
Nou als je jezelf zo goed vind, waarom kom je hier janken dan? Je zegt al dat het ons probleem is, niet die van jou. Waar maak je je dan druk om.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef JordyvanLoon het volgende:
Dat kunnen we wel, enkel is dat niet jouw muziek. Dat roept andere gevoelens op dan vrolijk, zoals haat, verdriet maar ook kostneigingen enzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef JordyvanLoon het volgende:
Waarom kun je niet vrolijk worden van een riedeltje met een leuk stemmetje erop?
En dat is dus het effect van je muziek en dat rotte hoofd van je!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef JordyvanLoon het volgende:
Er zijn ook andere manier hoor...quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:42 schreef JordyvanLoon het volgende:
Mensen die mij haten moeten gewoon hun oren dicht houden of geen radio aan zetten.
dan ben ej er toch ook vanaf?
Dat riedeltje met leuke stemmetje, haalt het slechtste in mij naar boven.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef JordyvanLoon het volgende:
Iets bereikt?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:45 schreef JordyvanLoon het volgende:
ik moet anders wel toegeven dat ik anders erg blij ben dat ik iets goeds bereikt heb in mijn leven, en dat jullie niets anders kunnen doen dan mij afbranden. Dat roept meer haat op naar jullie dan dat jullie naar mij doen. Of snappen jullie niet dat haat zaaien niet werkt?
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:48 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is de echte Jordy van Loon, ik kan het zien aan de username en aan zijn usericon
ik geloof dat je nog even terug naar school moet. want je kan niet begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:42 schreef JordyvanLoon het volgende:
zoalshetis: waarom word jij daar gek van? Ik kan me voorstellen dat jij van Hiphop of popmuziek houd, maar dan ga ik daar toch ook niet tegenin? sta dan open voor mijn muziek, en als het veel aandacht heeft dan zal het vast wel goed zijn. Mensen die mij haten moeten gewoon hun oren dicht houden of geen radio aan zetten.
dan ben ej er toch ook vanaf?
ik snap niet dat je daar zo moeilijk over kan doen hoor
dank je, ik wist het niet helemaal zekerquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:48 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is de echte Jordy van Loon, ik kan het zien aan de username en aan zijn usericon
Jouw fans zijn allemaal 80+ jaar oud, die zijn over 1 maybe 2 jaar dood. Daar gaan je fans danquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:50 schreef JordyvanLoon het volgende:
Hoe kun je dat nou zeggen als je niet weet welk succes ik zal halen? Trouwens, ik heb plannen om concerten te gaan doen, een cd uit te brengen en covers van queen te zingen. Ik kan mensen gewoon niet teleurstellen, omdat ze er allemaal positief over waren. Mijn doel is om net zo groot te worden als een goede volkszanger. En dat gaat me wel lukken op deze toer denk ik.
Top Jordy, trek je niks aan van al die mensen die een hekel aan je hebbenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:50 schreef JordyvanLoon het volgende:
Hoe kun je dat nou zeggen als je niet weet welk succes ik zal halen? Trouwens, ik heb plannen om concerten te gaan doen, een cd uit te brengen en covers van queen te zingen. Ik kan mensen gewoon niet teleurstellen, omdat ze er allemaal positief over waren. Mijn doel is om net zo groot te worden als een goede volkszanger. En dat gaat me wel lukken op deze toer denk ik.
Dankje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:54 schreef JordyvanLoon het volgende:
Rellende_Rotscholier: leuk plaatje heb jij! mijn complimenten!
Je bent geen volkszanger, je bent nu een irritant pokkeventje die DENKT dat hij ooit een volkszanger zal worden. Van alle jeugdige volkszangers heeft alleen Jan Smit iets bereiktquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:55 schreef JordyvanLoon het volgende:
CyclingGirl: waarom dan? zo blijf ik mezelf. Dat is waar volkszangers mee bekend geworden zijn in het leven. Jezelf blijven.
Vlak Frans Bouwer en Dries Roelvink niet uit hequote:Op vrijdag 11 september 2009 10:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je bent geen volkszanger, je bent nu een irritant pokkeventje die DENKT dat hij ooit een volkszanger zal worden. Van alle jeugdige volkszangers heeft alleen Jan Smit iets bereikten dat is ook niet iets om trots op te zijn btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |