abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:31:29 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72636629
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef JordyvanLoon het volgende:
allemaal een grote bek, maar zodra jullie op mij kunnen reageren komt er niets uit

heel typisch
weet je moeder wel dat je aan het fok!ken bent?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:31:38 #77
269853 JordyvanLoon
Ophouden, idioten!
pi_72636636
8108139dpths, hoe kun je dat zeggen als je het nog niet gehoord hebt?
Ik wil niet meer gepest worden!
pi_72636645
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:06 schreef JordyvanLoon het volgende:
hahaha veel mensen hier zijn gewoon jaloers dat ze op deze leeftijd geen normale cariere op kunnen bouwen. Ik heb tenminste aandacht in de media en daar geniet ik van.
Nou wat geniet je van de media en aandacht. Als je er van houdt om uitgekotst te worden door duizenden mensen:
Je kunt er niet eens mee omgaan, ventje!
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks!
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:32:55 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72636676
Op GeenStijl hebben ze ook een teringhekel aan je. Kun je daar niet even gaan inventariseren?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72636680
Je hebt trouwens wel een hele stoere titel gekozen voor dit topic, grote jongen hoor!
  † In Memoriam † vrijdag 11 september 2009 @ 10:33:47 #81
264940 8108139dpths
pi_72636702
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:31 schreef JordyvanLoon het volgende:
8108139dpths, hoe kun je dat zeggen als je het nog niet gehoord hebt?
Dat stemmetje van jou zegt me al genoeg...
pi_72636724
Van wie is dit een kloon

Tevens TVP voor dit popcorntopic
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:34:46 #83
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_72636732
De reden van mijn haat en menig anders haat hier jegens jou, is je omgehooggevallen arrogante gedrag in combinatie met een rotkop waar een enorm kattengejank uit komt het moment dat je die lelijke scheur opentrekt.

Daarbij maak je jezelf niet echt geliefd hier door het slachtoffer hier te spelen, en haal je bij mij het bloed onder de nagels vandaan.

Mocht je in een moment van verstandverbijstering op de snelweg lopen, zal ik niet treuren, mocht iemand het wegdek van een frisse rode kleur doen voorzien

Je bent een kloon, je trollt, niemand moet je hier, ga aub terug naar mama en vraag om een chocoprince
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:35:10 #84
269853 JordyvanLoon
Ophouden, idioten!
pi_72636745
ik ben nog jong en ik kan me nog prima plaatsen om uiteindelijk goed met de media om te gaan. Ik dacht juist dat bnn het wel goed zou vinden dat ik ''likken likken'' zei omdat ze wel vaker van dat soort humor hebben, snap je? Helaas pakte dat niet zo goed uit. Na de uitzending zei arie koomen tegen mij dat ik het nog wel ver zou schoppen en ze vertrouwen hadden in mijn vakmanschap

Als arie dat zegt moet het wel goedkomen, hij is immers al jaren op tv
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:35:29 #85
265768 NBT
Bigger is better.
pi_72636754
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:54 schreef JordyvanLoon het volgende:
Stoer zijn jullie echt niet hoor hier op dit forumpje.

wat doe jij hier?
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_72636843
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:35 schreef JordyvanLoon het volgende:
ik ben nog jong en ik kan me nog prima plaatsen om uiteindelijk goed met de media om te gaan. Ik dacht juist dat bnn het wel goed zou vinden dat ik ''likken likken'' zei omdat ze wel vaker van dat soort humor hebben, snap je? Helaas pakte dat niet zo goed uit. Na de uitzending zei arie koomen tegen mij dat ik het nog wel ver zou schoppen en ze vertrouwen hadden in mijn vakmanschap

Nou tyf lekker op dan en ga lekker in je eigen tv/muziek wereldtje verder leven! Daaaaaaaag
pi_72636845
Mocht je het echt zijn, hier een tip.

Reageer als beroemdheid NOOIT, maar dan ook NOOIT onder je eigen naam op een internetforum waar ze je afbrnaden. Die strijd win je nooit en je bereikt juist het tegenovergestelde.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:38:30 #88
269853 JordyvanLoon
Ophouden, idioten!
pi_72636848
Waarom zou je mij trouwens moeten haten dan? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik jou haat omdat je een stem hebt en een uiterlijk die mij niet bevalt? Dat jij mijn manier van zingen niet mooi vind, dat is toch jou probleem? genoeg mensen die het wel mooi vinden. Ik heb genoeg volwassenehid in mij zitten, meer dan jij denk in ieder geval. Waarom kun je niet vrolijk worden van een riedeltje met een leuk stemmetje erop?

En je komt trouwens ook een beetje gewelddadig op me over.
pi_72636855
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:35 schreef JordyvanLoon het volgende:

Jordy en vakmanschap is hetzelfde als je zegt dat Hitler een jodenvriend was
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:39:28 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72636870
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef JordyvanLoon het volgende:
Waarom zou je mij trouwens moeten haten dan? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik jou haat omdat je een stem hebt en een uiterlijk die mij niet bevalt? Dat jij mijn manier van zingen niet mooi vind, dat is toch jou probleem? genoeg mensen die het wel mooi vinden. Ik heb genoeg volwassenehid in mij zitten, meer dan jij denk in ieder geval. Waarom kun je niet vrolijk worden van een riedeltje met een leuk stemmetje erop?

gast. als ik dat deuntje van je toverbal fluit wordt mijn vriendin compleet gek. en geloof me, mijn vriendin is een muziekkenner.
  † In Memoriam † vrijdag 11 september 2009 @ 10:39:33 #91
264940 8108139dpths
pi_72636875
quote:

pi_72636878
*gooit met schoenen en rotte tomaten* SHOOOOOOO !!!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_72636890
quote:

Nou als je jezelf zo goed vind, waarom kom je hier janken dan? Je zegt al dat het ons probleem is, niet die van jou. Waar maak je je dan druk om.
Jij komt overigens op dit forum, niet andersom!
pi_72636963
quote:
Waarom kun je niet vrolijk worden van een riedeltje met een leuk stemmetje erop?
Dat kunnen we wel, enkel is dat niet jouw muziek. Dat roept andere gevoelens op dan vrolijk, zoals haat, verdriet maar ook kostneigingen enzo.
quote:
En dat is dus het effect van je muziek en dat rotte hoofd van je!
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:42:42 #95
269853 JordyvanLoon
Ophouden, idioten!
pi_72636965
zoalshetis: waarom word jij daar gek van? Ik kan me voorstellen dat jij van Hiphop of popmuziek houd, maar dan ga ik daar toch ook niet tegenin? sta dan open voor mijn muziek, en als het veel aandacht heeft dan zal het vast wel goed zijn. Mensen die mij haten moeten gewoon hun oren dicht houden of geen radio aan zetten.

dan ben ej er toch ook vanaf?

ik snap niet dat je daar zo moeilijk over kan doen hoor
pi_72636995
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:42 schreef JordyvanLoon het volgende:
Mensen die mij haten moeten gewoon hun oren dicht houden of geen radio aan zetten.
Er zijn ook andere manier hoor...
pi_72637003
Iemand, spam alsjeblieft nog een bericht of 200 vol hier zodat deze topic gesloten kan zijn
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:45:05 #98
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_72637024
quote:

Dat riedeltje met leuke stemmetje, haalt het slechtste in mij naar boven.

Tevens dat zingen van jou heb jij mijn probleem gemaakt zodra je hier registreerde, dus niet mauwen en optyfen.

Wil je zingen? fijn doe dat lekker ergens anders. Ik hoef het niet te horen en zal het als het even kan uit de weg gaan.

Echter het moment dat jij hier begint te bléren, maak je het mijn probleem en loop je tegen dit soort dingen aan. Welkom in de grote mensen-wereld...ventje
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:45:07 #99
269853 JordyvanLoon
Ophouden, idioten!
pi_72637026
ik moet anders wel toegeven dat ik anders erg blij ben dat ik iets goeds bereikt heb in mijn leven, en dat jullie niets anders kunnen doen dan mij afbranden. Dat roept meer haat op naar jullie dan dat jullie naar mij doen. Of snappen jullie niet dat haat zaaien niet werkt?
pi_72637094
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:45 schreef JordyvanLoon het volgende:
ik moet anders wel toegeven dat ik anders erg blij ben dat ik iets goeds bereikt heb in mijn leven, en dat jullie niets anders kunnen doen dan mij afbranden. Dat roept meer haat op naar jullie dan dat jullie naar mij doen. Of snappen jullie niet dat haat zaaien niet werkt?
Iets bereikt? Hoe oud ben je? 9 ofzo? Over 1 jaar weet niemand meer wie je bent
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:48:57 #101
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72637120
Dit is de echte Jordy van Loon, ik kan het zien aan de username en aan zijn usericon
pi_72637123
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:48 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is de echte Jordy van Loon, ik kan het zien aan de username en aan zijn usericon
Dat dus.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:49:30 #103
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72637131
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:42 schreef JordyvanLoon het volgende:
zoalshetis: waarom word jij daar gek van? Ik kan me voorstellen dat jij van Hiphop of popmuziek houd, maar dan ga ik daar toch ook niet tegenin? sta dan open voor mijn muziek, en als het veel aandacht heeft dan zal het vast wel goed zijn. Mensen die mij haten moeten gewoon hun oren dicht houden of geen radio aan zetten.

ik snap niet dat je daar zo moeilijk over kan doen hoor
ik geloof dat je nog even terug naar school moet. want je kan niet begrijpend lezen.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:50:42 #104
269853 JordyvanLoon
Ophouden, idioten!
pi_72637169
Hoe kun je dat nou zeggen als je niet weet welk succes ik zal halen? Trouwens, ik heb plannen om concerten te gaan doen, een cd uit te brengen en covers van queen te zingen. Ik kan mensen gewoon niet teleurstellen, omdat ze er allemaal positief over waren. Mijn doel is om net zo groot te worden als een goede volkszanger. En dat gaat me wel lukken op deze toer denk ik.
pi_72637172
Zanger Bob, HIJ heeft wat bereikt

pi_72637174
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:48 schreef Penisbaard het volgende:
dank je, ik wist het niet helemaal zeker maar nu geloof ik het ook
pi_72637200
@Jordy, ik begrijp echt wel dat je jou eigen muziek geweldig vindt en dat moet je ook zo houden. Ik vind ook dat ik onder de douche geweldig zing tot mijn vriend mij vraagt of ik aub wil stoppen met dat kattegejank. Zoals mijn vriend dus over mij denkt qua zingcapaciteiten, zo denkt het gros van Nederland over jou.

En buiten dat, post nooit maar dan ook nooit onder je eigen artiestennaam op een forum, hier krijg je alleen maar gedonder mee.
Haters gonna hate.
  Moderator vrijdag 11 september 2009 @ 10:52:19 #108
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_72637211
Goed topic.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_72637226
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:50 schreef JordyvanLoon het volgende:
Hoe kun je dat nou zeggen als je niet weet welk succes ik zal halen? Trouwens, ik heb plannen om concerten te gaan doen, een cd uit te brengen en covers van queen te zingen. Ik kan mensen gewoon niet teleurstellen, omdat ze er allemaal positief over waren. Mijn doel is om net zo groot te worden als een goede volkszanger. En dat gaat me wel lukken op deze toer denk ik.
Jouw fans zijn allemaal 80+ jaar oud, die zijn over 1 maybe 2 jaar dood. Daar gaan je fans dan Ze kunnen het ook niet opbrengen om met hun rolators naar een concert te gaan dus schrijf dat ook maar op je buik

-edit- shit, ik ga serieus in op een troll
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:53:59 #110
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72637261
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:50 schreef JordyvanLoon het volgende:
Top Jordy, trek je niks aan van al die mensen die een hekel aan je hebben Ik steun je, en met mij vele anderen. Je maakt gewoon leuke muziek en sommige mensen kunnen dat blijkbaar niet waarderen, ze zijn denk ik gewoon jaloers dat ze zelf nooit zover zullen komen.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:54:19 #111
269853 JordyvanLoon
Ophouden, idioten!
pi_72637271
Rellende_Rotscholier: leuk plaatje heb jij! mijn complimenten!
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:55:01 #112
269853 JordyvanLoon
Ophouden, idioten!
pi_72637281
CyclingGirl: waarom dan? zo blijf ik mezelf. Dat is waar volkszangers mee bekend geworden zijn in het leven. Jezelf blijven.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:56:39 #113
269853 JordyvanLoon
Ophouden, idioten!
pi_72637322
Penisbaard (wat een merkwaardige naam trouwens), dankjewel! Jij bent de enige hier die mij deze positieve kracht kan geven, en die mij motiveert om verder te gaan met waar ik mee bezig was. Ik waardeer dit erg!
  Moderator vrijdag 11 september 2009 @ 10:57:07 #114
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_72637331
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:54 schreef JordyvanLoon het volgende:
Rellende_Rotscholier: leuk plaatje heb jij! mijn complimenten!
Dankje.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_72637345
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:55 schreef JordyvanLoon het volgende:
CyclingGirl: waarom dan? zo blijf ik mezelf. Dat is waar volkszangers mee bekend geworden zijn in het leven. Jezelf blijven.
Je bent geen volkszanger, je bent nu een irritant pokkeventje die DENKT dat hij ooit een volkszanger zal worden. Van alle jeugdige volkszangers heeft alleen Jan Smit iets bereikt en dat is ook niet iets om trots op te zijn btw
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:59:05 #116
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:00:38 #117
269853 JordyvanLoon
Ophouden, idioten!
pi_72637422
jan smit is een goede zanger, ik heb zelf al zijn cd's en soms als mijn inspiratie op is dan luister ik zijn muziek. Dan komen er ideeën naar boven. Daar maak ik dan een eigen nummer van, en dat is heel leuk om te doen. Maargoed, iedereen heeft zo zijn voorbeelden toch?

Dat mensen mijn zang niet mooi vinden, moeten ze zelf weten. Er zijn genoeg mensen die langskomen met een kaartje en mijn handtekening willen hebben. Die mensen maak ik daar erg blij mee!
pi_72637431
Jordy van Loon is wat wij vroeger een toekomstige Waku-Waku kandidaat zouden noemen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:01:56 #119
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72637450
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:57 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Je bent geen volkszanger, je bent nu een irritant pokkeventje die DENKT dat hij ooit een volkszanger zal worden. Van alle jeugdige volkszangers heeft alleen Jan Smit iets bereikt en dat is ook niet iets om trots op te zijn btw
Vlak Frans Bouwer en Dries Roelvink niet uit he
pi_72637456
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:03:24 #121
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_72637481
Jordyyyyyy Baf koning!!!!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:04:09 #122
269853 JordyvanLoon
Ophouden, idioten!
pi_72637497
waarom moet dat filmpje steeds opnieuw gepost worden? ik heb toch al gezegd dat ik daar niet mezelf was? Het enige doel was dat ik een andere kant van mezelf moest laten zien, en dat was slecht uitgewerkt. Ik snap niet dat er nog aandacht naar is. gewoon vreemd
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:04:35 #123
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_72637508
tja.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: