We weten allemaal dat de techniek heel snel gaat e.d. maar dan vraag ik mij echt af waarom er nog niet een soort van scan is ontwikkeld om bij de geboorte van een kind te kunnen zien wat voor mens iemand wordt als ie groot is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:09 schreef JordyvanLoon het volgende:
trouwens, dat moment op tv moest ik verplicht doen om het programma op te leuken. Dat deed ik niet uit mezelf maar ik moest dat doen voor het programma. Het is niet wat jullie denken dat het is..
de media maakt je soms gek
Omdat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:14 schreef JordyvanLoon het volgende:
Ik heb mijzelf hier aangemeld omdat ik wil weten hoe jullie mij kunnen haten, en waarom
quote:
voor dit soort volk moeten ze abortussen na de geboorte invoeren (jaja ik weet dat dat niet kan maar je snap mequote:Op vrijdag 11 september 2009 10:14 schreef jagga het volgende:
[..]
We weten allemaal dat de techniek heel snel gaat e.d. maar dan vraag ik mij echt af waarom er nog niet een soort van scan is ontwikkeld om bij de geboorte van een kind te kunnen zien wat voor mens iemand wordt als ie groot is.
Als ze dan scannen en ze kunnen zien dat die baby zulke pulp produceerd zoals jij dat doet, moeten ze mama gewoon dwingen dat kind in het diepste konijnenhol te douwen en vol te storten met beton.
Zodat de beschaafde wereld dit kattengejank en erger bespaard blijft.
Uit het diepste van m'n diepste gevoelens, het is een soort oerhaat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:03 schreef JordyvanLoon het volgende:
nogmaals: waar komt die haat vandaan?
hihiquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:18 schreef JordyvanLoon het volgende:
nogmaald dat tv moment heb ik nooit zelf gewild. Ik moest het doen omdat ik mijn imago een bepaalde draai moest geven. Helaas is dat een beetje verkeerd gevallen. dat kan toch?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:18 schreef JordyvanLoon het volgende:
nogmaald dat tv moment heb ik nooit zelf gewild. Ik moest het doen omdat ik mijn imago een bepaalde draai moest geven. Helaas is dat een beetje verkeerd gevallen. dat kan toch?
Doe mij maar een everzwijnfiletjes dan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:26 schreef JordyvanLoon het volgende:
ik wil voor ieder wat wild snappen jullie dat?
En daarmee dat nummer verkrachten? Nee, dank u.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:26 schreef JordyvanLoon het volgende:
willen jullie mij toevallig bohemian rhapsody van queen horen zingen? Dan moet je volgende week kijken op rtl4. Dat ga ik hem in mijn uitvoering te gehore brengen. Zeker met mijn stemgeluid kan ik hem heel goed aan. Ik hoop hiermee een betere status te maken als die ik nu al heb
Ik ben niet arrogant, ik wil voor ieder wat wils snappen jullie dat?
2x konijnenboutje hier!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Doe mij maar een everzwijnfiletjes dan.
Hoiquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef JordyvanLoon het volgende:
allemaal een grote bek, maar zodra jullie op mij kunnen reageren komt er niets uit
heel typisch
Jordyquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef JordyvanLoon het volgende:
allemaal een grote bek, maar zodra jullie op mij kunnen reageren komt er niets uit
heel typisch
weet je moeder wel dat je aan het fok!ken bent?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef JordyvanLoon het volgende:
heel typisch
Nou wat geniet je van de media en aandacht. Als je er van houdt om uitgekotst te worden door duizenden mensen:quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:06 schreef JordyvanLoon het volgende:
hahaha veel mensen hier zijn gewoon jaloers dat ze op deze leeftijd geen normale cariere op kunnen bouwen. Ik heb tenminste aandacht in de media en daar geniet ik van.
Dat stemmetje van jou zegt me al genoeg...quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:31 schreef JordyvanLoon het volgende:
8108139dpths, hoe kun je dat zeggen als je het nog niet gehoord hebt?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:54 schreef JordyvanLoon het volgende:
Stoer zijn jullie echt niet hoor hier op dit forumpje.
Nou tyf lekker op dan en ga lekker in je eigen tv/muziek wereldtje verder leven! Daaaaaaaagquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:35 schreef JordyvanLoon het volgende:
ik ben nog jong en ik kan me nog prima plaatsen om uiteindelijk goed met de media om te gaan. Ik dacht juist dat bnn het wel goed zou vinden dat ik ''likken likken'' zei omdat ze wel vaker van dat soort humor hebben, snap je? Helaas pakte dat niet zo goed uit. Na de uitzending zei arie koomen tegen mij dat ik het nog wel ver zou schoppen en ze vertrouwen hadden in mijn vakmanschap
Als arie dat zegt moet het wel goedkomen, hij is immers al jaren op tv
Jordy en vakmanschap is hetzelfde als je zegt dat Hitler een jodenvriend wasquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:35 schreef JordyvanLoon het volgende:
ik ben nog jong en ik kan me nog prima plaatsen om uiteindelijk goed met de media om te gaan. Ik dacht juist dat bnn het wel goed zou vinden dat ik ''likken likken'' zei omdat ze wel vaker van dat soort humor hebben, snap je? Helaas pakte dat niet zo goed uit. Na de uitzending zei arie koomen tegen mij dat ik het nog wel ver zou schoppen en ze vertrouwen hadden in mijn vakmanschap
Als arie dat zegt moet het wel goedkomen, hij is immers al jaren op tv
gast. als ik dat deuntje van je toverbal fluit wordt mijn vriendin compleet gek. en geloof me, mijn vriendin is een muziekkenner.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef JordyvanLoon het volgende:
Waarom zou je mij trouwens moeten haten dan? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik jou haat omdat je een stem hebt en een uiterlijk die mij niet bevalt? Dat jij mijn manier van zingen niet mooi vind, dat is toch jou probleem? genoeg mensen die het wel mooi vinden. Ik heb genoeg volwassenehid in mij zitten, meer dan jij denk in ieder geval. Waarom kun je niet vrolijk worden van een riedeltje met een leuk stemmetje erop?
En je komt trouwens ook een beetje gewelddadig op me over.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef JordyvanLoon het volgende:
Waarom zou je mij trouwens moeten haten dan? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik jou haat omdat je een stem hebt en een uiterlijk die mij niet bevalt? Dat jij mijn manier van zingen niet mooi vind, dat is toch jou probleem? genoeg mensen die het wel mooi vinden. Ik heb genoeg volwassenehid in mij zitten, meer dan jij denk in ieder geval. Waarom kun je niet vrolijk worden van een riedeltje met een leuk stemmetje erop?
Nou als je jezelf zo goed vind, waarom kom je hier janken dan? Je zegt al dat het ons probleem is, niet die van jou. Waar maak je je dan druk om.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef JordyvanLoon het volgende:
Dat kunnen we wel, enkel is dat niet jouw muziek. Dat roept andere gevoelens op dan vrolijk, zoals haat, verdriet maar ook kostneigingen enzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef JordyvanLoon het volgende:
Waarom kun je niet vrolijk worden van een riedeltje met een leuk stemmetje erop?
En dat is dus het effect van je muziek en dat rotte hoofd van je!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef JordyvanLoon het volgende:
Er zijn ook andere manier hoor...quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:42 schreef JordyvanLoon het volgende:
Mensen die mij haten moeten gewoon hun oren dicht houden of geen radio aan zetten.
dan ben ej er toch ook vanaf?
Dat riedeltje met leuke stemmetje, haalt het slechtste in mij naar boven.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef JordyvanLoon het volgende:
Iets bereikt?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:45 schreef JordyvanLoon het volgende:
ik moet anders wel toegeven dat ik anders erg blij ben dat ik iets goeds bereikt heb in mijn leven, en dat jullie niets anders kunnen doen dan mij afbranden. Dat roept meer haat op naar jullie dan dat jullie naar mij doen. Of snappen jullie niet dat haat zaaien niet werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |