Dat dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:48 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is de echte Jordy van Loon, ik kan het zien aan de username en aan zijn usericon
ik geloof dat je nog even terug naar school moet. want je kan niet begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:42 schreef JordyvanLoon het volgende:
zoalshetis: waarom word jij daar gek van? Ik kan me voorstellen dat jij van Hiphop of popmuziek houd, maar dan ga ik daar toch ook niet tegenin? sta dan open voor mijn muziek, en als het veel aandacht heeft dan zal het vast wel goed zijn. Mensen die mij haten moeten gewoon hun oren dicht houden of geen radio aan zetten.
dan ben ej er toch ook vanaf?
ik snap niet dat je daar zo moeilijk over kan doen hoor
dank je, ik wist het niet helemaal zekerquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:48 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is de echte Jordy van Loon, ik kan het zien aan de username en aan zijn usericon
Jouw fans zijn allemaal 80+ jaar oud, die zijn over 1 maybe 2 jaar dood. Daar gaan je fans danquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:50 schreef JordyvanLoon het volgende:
Hoe kun je dat nou zeggen als je niet weet welk succes ik zal halen? Trouwens, ik heb plannen om concerten te gaan doen, een cd uit te brengen en covers van queen te zingen. Ik kan mensen gewoon niet teleurstellen, omdat ze er allemaal positief over waren. Mijn doel is om net zo groot te worden als een goede volkszanger. En dat gaat me wel lukken op deze toer denk ik.
Top Jordy, trek je niks aan van al die mensen die een hekel aan je hebbenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:50 schreef JordyvanLoon het volgende:
Hoe kun je dat nou zeggen als je niet weet welk succes ik zal halen? Trouwens, ik heb plannen om concerten te gaan doen, een cd uit te brengen en covers van queen te zingen. Ik kan mensen gewoon niet teleurstellen, omdat ze er allemaal positief over waren. Mijn doel is om net zo groot te worden als een goede volkszanger. En dat gaat me wel lukken op deze toer denk ik.
Dankje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:54 schreef JordyvanLoon het volgende:
Rellende_Rotscholier: leuk plaatje heb jij! mijn complimenten!
Je bent geen volkszanger, je bent nu een irritant pokkeventje die DENKT dat hij ooit een volkszanger zal worden. Van alle jeugdige volkszangers heeft alleen Jan Smit iets bereiktquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:55 schreef JordyvanLoon het volgende:
CyclingGirl: waarom dan? zo blijf ik mezelf. Dat is waar volkszangers mee bekend geworden zijn in het leven. Jezelf blijven.
Vlak Frans Bouwer en Dries Roelvink niet uit hequote:Op vrijdag 11 september 2009 10:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je bent geen volkszanger, je bent nu een irritant pokkeventje die DENKT dat hij ooit een volkszanger zal worden. Van alle jeugdige volkszangers heeft alleen Jan Smit iets bereikten dat is ook niet iets om trots op te zijn btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |