quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat weet niemand, laten we het gewoon afwachten..
Hmm, da's geen goed nieuws. Ben benieuwd of het al echt definitief is maar daar lijkt het dan wel een beetje op.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:24 schreef stefan92 het volgende:
In de schedule of play is de wedstrijd al verschoven naar morgen.
Waar heb je dat gezien?quote:
usopen.org had ik het van.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezien?![]()
Bronvermeldingen, mensen.
Slaap lekker.quote:
Arthur Ashe Stadiumquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Slaap lekker.![]()
Is de OOP voor morgen al uit?
quote:
6 uurquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:42 schreef northernlight81 het volgende:
Hoeveel is het tijdverschil?
Hier is het zes uur later.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:42 schreef northernlight81 het volgende:
Hoeveel is het tijdverschil?
Die hype die ze nou willen volgen inderdaadquote:
Waarom niet? Vind je het te verkiezen als ze het zo late en we mogelijk meerdere dagen geen tennis hebben?quote:
Snap ook niet waarom mensen geen dak willen hebben? Had gehoopt om gisteravond een hele avond toptennis te kunnen kijken, krijg je dit. Ik weet niet hoe laat ze maandag de finale spelen, maar waarschijnlijk moet ik die nu missen, terwijl ik zondagavond wel gewoon thuis ben. Finales horen gewoon op zondag gespeeld te worden. Wordt er minder goed gespeeld onder een dak dat mensen tegen zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2009 07:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom niet? Vind je het te verkiezen als ze het zo late en we mogelijk meerdere dagen geen tennis hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |