Niets raars aan. Afgebroken wedstrijden worden normaal gezien nooit als eerste geprogrammeerd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:04 schreef Klopkoek het volgende:
Raar dat de organisatie eerst een damespartijtje laat afwerken voordat Nadal en Gonzales hun onderbroken wedstrijd mogen gaan afmaken.
Vind ik ook altijd vreemd. Ze kunnen alle hersteltijd die ze krijgen goed gebruiken lijkt mij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:04 schreef Klopkoek het volgende:
Raar dat de organisatie eerst een damespartijtje laat afwerken voordat Nadal en Gonzales hun onderbroken wedstrijd mogen gaan afmaken.
Het klopt dat ze het eigenlijk altijd doen zoals nu maar ik vind het altijd vreemd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niets raars aan. Afgebroken wedstrijden worden normaal gezien nooit als eerste geprogrammeerd.
Ik vind het eerder raar dat ze 1,5 uur later beginnen. Weet niet of het daar nu droog is, maar met een avond regen in het vooruitzicht kunnen ze deze 1,5 uur wellicht goed gebruiken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:04 schreef Klopkoek het volgende:
Precies. In zo'n geval zouden ze imo ook wat meer naar de spelers mogen luisteren, op welk tijdstip van de dag zij willen spelen. Ook zijn zo ver in het toernooi natuurlijk genoeg mooie banen beschikbaar waar getennist kan worden zodat de rest niet wordt opgehouden. Natuurlijk kun je dan maar slechts 6000 toeschouwers toe laten maar dat moet in zo'n geval slechts bijzaak zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd vreemd. Ze kunnen alle hersteltijd die ze krijgen goed gebruiken lijkt mij.
Nee, anders hadden ze daar Nadal-Gonzo ook wel afgemaakt hè.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:26 schreef qonmann het volgende:
Hebben ze geen overdekt courtje daar ?
Da's waar, vroeg me meer af waarom ze er geen hebben, duur grapjequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, anders hadden ze daar Nadal-Gonzo ook wel afgemaakt hè.
http://uk.reuters.com/article/idUKL611362220080906quote:U.S. Open looking to build a roof over main court
Sun Sep 7, 2008 12:04am BST
By Simon Cambers
NEW YORK (Reuters) - U.S. Open organisers are considering building a roof over its main court at the cost of around $100 million (56.5 million pounds), officials said on Saturday.
Het was toch wel heel lekker geweest als er nu gewoon een dak was zegquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
Da's waar, vroeg me meer af waarom ze er geen hebben, duur grapje
[..]
http://uk.reuters.com/article/idUKL611362220080906
WATquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
Da's waar, vroeg me meer af waarom ze er geen hebben, duur grapje
[..]
http://uk.reuters.com/article/idUKL611362220080906
Gaat om een verplaatsbaar dak met op de vier hoekpunten helicopters die boven het stadion blijven hangen tijdens de wedstrijd.quote:
Zijn ze helemaal gek geworden daarquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat om een verplaatsbaar dak met op de vier hoekpunten helicopters die boven het stadion blijven hangen tijdens de wedstrijd.
Kan ook voor andere evenementen gebruikt worden.
Dat is daar niet iets van gisteren hequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Zijn ze helemaal gek geworden daar
Dat weet niemand.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:49 schreef Colplay het volgende:
Maar hoe laat gaan we nou tennissen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |