quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:44 schreef rubbereend het volgende:
tot wanneer loopt de stemming eigenlijk?
quote:
Ik ben er een beetje klaar mee eerlijk gezegd. Niet alleen heb ik niet veel trek om nu of binnenkort een nieuw tournament te organiseren, maar ook ben ik na Argentinië, België, Brazilië, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Nederland, Spanje, overig West-Europa, overig Zuid-Amerika, Noord/Midden-Amerika, Azië/Oceanië, Oost-Europa en Noord-Europa een beetje door de beste-speler-van-toernooien heen.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:48 schreef Rucebo het volgende:
Ga je wel 'gewoon' verder hier op Fok! met de andere tournaments?
Ja het is genoeg geweest met de subtopics.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:55 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje klaar mee eerlijk gezegd. Niet alleen heb ik niet veel trek om nu of binnenkort een nieuw tournament te organiseren, maar ook ben ik na Argentinië, België, Brazilië, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Nederland, Spanje, overig West-Europa, overig Zuid-Amerika, Noord/Midden-Amerika, Azië/Oceanië, Oost-Europa en Noord-Europa een beetje door de beste-speler-van-toernooien heen.
Er komt nog wel een beste speler aller tijden toernooi, maar wanneer precies weet ik nog niet.
Daar doelde ik ook vooral op. Anders is het zoals tong zegt zo incompleet. Maar ik hoor het tegen die tijd dan welquote:Op donderdag 24 september 2009 18:55 schreef WeebI het volgende:
[..]
Er komt nog wel een beste speler aller tijden toernooi, maar wanneer precies weet ik nog niet.
Een wijs man, die Pele.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:59 schreef tong80 het volgende:
Las deze week dat Pele zichzelf niet de beste allertijden vind maar Di Stefano.
Als Coppens de uitslag zou lezen zou hij verontwaardigd zijn dat er mensen niet op hem gestemd hebben ... !quote:Op donderdag 24 september 2009 18:56 schreef tong80 het volgende:
Klasse gedaan Weebl.
Denk dat de Belgen op dit forum en de Belg in het algemeen kan leven met deze uitslag.
Wacht in spanning af op het volgende tournament.
En als Rik Coppens deze uitslag zou lezen zal ie zeggen :
'Niet meer dan terecht'
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als Coppens de uitslag zou lezen zou hij verontwaardigd zijn dat er mensen niet op hem gestemd hebben ... !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |