quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:05 schreef De_Groentenboer het volgende:
Lowlands
Hippies
Polsbandjes
Lang haar
Emo's
Gothic's
Erica Terpstra
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:36 schreef tactician het volgende:
Eens met klacht, dat is idd kk triest
Ziehier het juiste antwoord. Slotje!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:34 schreef elplato het volgende:
[..]
Omdat het overgrote deel van de mensen die de bandjes omhouden dit vooral doen in de hoop dat anderen hen stoer vinden. Dat maakt het zo triest. Niks tegen de festivals, want ik ga er zelf ook heen.
Doorzoek fok eens op bjorn borg onderbroekquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:51 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dat zou je ook kunnen zeggen van iedereen met bijvoorbeeld een bjorn borg onderbroek
En toen dacht je: ''laat ik is een topic erover openen''quote:Op zondag 13 september 2009 04:46 schreef jordeeeh het volgende:
Ik zag vandaag een mooi meisje lopen.. Zag ik ineens zo'n Lowlands bandje aan haar pols, k dacht gelijk "Nee heWat zullen mijn mede-FOK!ers wel niet denken
".
Ik heb m'n bandje ook nog om, vind je me nu minder ''quote:
Ga je pas de dag erna douchen?quote:Op zondag 13 september 2009 12:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
De dag erna voor het douchen afknippen die zooi.
Hoe willen die mensen dat anders doen, nooit je pols onder water houden of zo?quote:
Weet ik veel, dat soort mensen doucht zich sowieso niet volgens mijquote:Op zondag 13 september 2009 14:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hoe willen die mensen dat anders doen, nooit je pols onder water houden of zo?
quote:Op zondag 13 september 2009 18:02 schreef Otis. het volgende:
Je pikt zo de mensen zonder smaak en klasse eruit.
quote:
NU in het Nederlandsquote:Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef Skonk het volgende:
Lowlands is voor echte Crip Southside O.G. Locs.
quote:Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef Skonk het volgende:
Lowlands is voor echte Crip Southside O.G. Locs.
ja waarom niet... je kan er toch een mouw overheen doen, maarja de mensen waar ik mee omga + mijn familie zijn dan ook niet van het type dat ze zeiken om alles wat ze niet aanstaat, dusjaquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:40 schreef Lonker het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om te typen vat ik mijn reactie maar samen :![]()
Maar geef is antwoord op die ene vraag of jullie hem ook dragen op een begrafenis?
Hoax, je zag iemand op internet met zo'n bandje.quote:Op maandag 14 september 2009 22:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zag vandaag nog iemand lopen met zoeen verrot ding.
Deden ze dat maar..quote:Op zondag 13 september 2009 14:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik draag mijn bandje nog en ik douche ermee, slaap ermee en neuk ermee.
I see no problem.
En ja, lowlands is alleen voor vieze, stikkende hippies.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:44 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hoax, je zag iemand op internet met zo'n bandje.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:42 schreef Lonker het volgende:
Zoveel mensen die het met me eens zijn
Je leven achter de computer/ FOK zitten is natuurlijk pas echt Toppie.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:38 schreef Repeat het volgende:
Mensen die uberhaupt naar lowlands gaan
Mensen die toppie schrijven én naar festivals gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je leven achter de computer/ FOK zitten is natuurlijk pas echt Toppie.
De discussie verder te laten gaan,, daar is ie voorquote:
Hoe kan je hier nou over discussieren, de een vind het wel leuk en de ander niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef Lonker het volgende:
[..]
De discussie verder te laten gaan,, daar is ie voor
Nee, daarvoor was je ook al een sukkel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:15 schreef electronique het volgende:
ik draag mijn bandje van groezrock (mei 2008) nog steeds
ben ik nu een sukkel?
Idd.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:36 schreef tactician het volgende:
Eens met klacht, dat is idd kk triest
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:20 schreef EdAtTheBar het volgende:
HOAX!!11! Emohanden zonder krassen erop bestaan niet.
Mijn paintquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |