Ga je pas de dag erna douchen?quote:Op zondag 13 september 2009 12:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
De dag erna voor het douchen afknippen die zooi.
Hoe willen die mensen dat anders doen, nooit je pols onder water houden of zo?quote:
Weet ik veel, dat soort mensen doucht zich sowieso niet volgens mijquote:Op zondag 13 september 2009 14:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hoe willen die mensen dat anders doen, nooit je pols onder water houden of zo?
quote:Op zondag 13 september 2009 18:02 schreef Otis. het volgende:
Je pikt zo de mensen zonder smaak en klasse eruit.
quote:
NU in het Nederlandsquote:Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef Skonk het volgende:
Lowlands is voor echte Crip Southside O.G. Locs.
quote:Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef Skonk het volgende:
Lowlands is voor echte Crip Southside O.G. Locs.
ja waarom niet... je kan er toch een mouw overheen doen, maarja de mensen waar ik mee omga + mijn familie zijn dan ook niet van het type dat ze zeiken om alles wat ze niet aanstaat, dusjaquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:40 schreef Lonker het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om te typen vat ik mijn reactie maar samen :![]()
Maar geef is antwoord op die ene vraag of jullie hem ook dragen op een begrafenis?
Hoax, je zag iemand op internet met zo'n bandje.quote:Op maandag 14 september 2009 22:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zag vandaag nog iemand lopen met zoeen verrot ding.
Deden ze dat maar..quote:Op zondag 13 september 2009 14:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik draag mijn bandje nog en ik douche ermee, slaap ermee en neuk ermee.
I see no problem.
En ja, lowlands is alleen voor vieze, stikkende hippies.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:44 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hoax, je zag iemand op internet met zo'n bandje.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:42 schreef Lonker het volgende:
Zoveel mensen die het met me eens zijn
Je leven achter de computer/ FOK zitten is natuurlijk pas echt Toppie.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:38 schreef Repeat het volgende:
Mensen die uberhaupt naar lowlands gaan
Mensen die toppie schrijven én naar festivals gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je leven achter de computer/ FOK zitten is natuurlijk pas echt Toppie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |