Faalquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef Drakire het volgende:
[..]
A: het is geen plastic B: het bandje is mooi, want ik werk als grafisch ontwerper en dus kan ik volgens de logica van dit topic dat beter beoordelen dan jij.
waarom typ je dat poppetje, ben je nog nooit op een festival geweest? is echt leukquote:
Omdat ik geen zin heb om te typen vat ik mijn reactie maar samen :quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:50 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
waarom typ je dat poppetje, ben je nog nooit op een festival geweest? is echt leuk
ik heb er zelfs nog 1 uit 2007 :p
maar niet van lowlands, dat is kut
hippie festivals ftw
echt weer zo'n fok-thread, je drukmaken om de fucking armbandjes die mensen omhebben. Als ik een zilveren slavenarmband lelijk vind ga ik daar toch ook geen topic over aanmaken zovan 'oeh huil huil zielig mensen verpesten mijn blikveld'
Ik zag emosquote:
Ja tuurlijk draag ik hem op een begrafenis. Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:40 schreef Lonker het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om te typen vat ik mijn reactie maar samen :![]()
Maar geef is antwoord op die ene vraag of jullie hem ook dragen op een begrafenis?
Het lijkt meer op een penis met een baardquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:32 schreef banaantjeEE het volgende:
Lijkt meer op een penis met halsband
xDquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:48 schreef GimmeGore het volgende:
ooooow, als we bandjes mee gaan tellen die niet om je pols zitten kom ik tot 14 xD
Haha precies, zo ken ik er ook wel eentje.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat helemaal bizar is, zijn mensen die nog bandjes van 2004 om hun pols hebben zitten
De witte letters van mijn wacken 05 bandje zijn anders nog gewoon wit hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:45 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Haha precies, zo ken ik er ook wel eentje.
Dat bandje zou dan bijv. groen moeten zijn, alleen ziet hij er nu een beetje geel-bruinig uit..
Ik weet het,, ik ben jaloers op de mensen die naar LL zijn gegaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:24 schreef Honky het volgende:
Waar slaat dit op? Als mensen een bandje willen omhouden omdat ze het een leuk aandenken vinden, laat ze dan. heeft weinig te maken met hygiene aangezien je jezelf nog prima schoon kan houden. Leuk voor ze dat ze daar geweest zijn, laat ze toch. Vooral jaloerse reacties hiero met negatieve berichten over festivalgangers enzo.
Ja maar dit is de klaagbaak en daar mag je klagen over alles...quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:24 schreef Honky het volgende:
Waar slaat dit op? Als mensen een bandje willen omhouden omdat ze het een leuk aandenken vinden, laat ze dan. heeft weinig te maken met hygiene aangezien je jezelf nog prima schoon kan houden. Leuk voor ze dat ze daar geweest zijn, laat ze toch. Vooral jaloerse reacties hiero met negatieve berichten over festivalgangers enzo.
Omdat het overgrote deel van de mensen die de bandjes omhouden dit vooral doen in de hoop dat anderen hen stoer vinden. Dat maakt het zo triest. Niks tegen de festivals, want ik ga er zelf ook heen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:24 schreef Honky het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |