Oke!quote:Op donderdag 10 september 2009 23:57 schreef On het volgende:
[..]
zozo 2-1 nu voelt mijn mening zich wel bedreigd.
wel grappig trouwens ik vulde "lowlands bandjes lelijk" in op google en de eerste hits zijn twee fok topics.
Een interessante vraag zou zijn waarom jij je genoodzaakt voelde te zoeken op die drie termen.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:57 schreef On het volgende:
[..]
zozo 2-1 nu voelt mijn mening zich wel bedreigd.
wel grappig trouwens ik vulde "lowlands bandjes lelijk" in op google en de eerste hits zijn twee fok topics.
Om te kijken of het ergens als feit stond voor de discussie. En nee dat stond nergens.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een interessante vraag zou zijn waarom jij je genoodzaakt voelde te zoeken op die drie termen.
Heb je het nu over die lifestrongbandjes? Festival bandjes zijn meestal niet van plastic namelijk, maar gewoon van stof.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een fel gekleurd stukje plastic is feitelijk niet mooi.
En als het bezweet is geweest en er weet ik veel wat overeen komt ( bier enzo) is het viesquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wow echt waar? Dat is normaal nergens mee. Mijn kleren blijven voor de rest altijd schoon als ik gezweten heb, maar die lowlands bandjes weer vies natuurlijk! En je kan ze natuurlijk ook nog eens niet wassen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:02 schreef Lonker het volgende:
[..]
En als het bezweet is geweest en er weet ik veel wat overeen komt ( bier enzo) is het vies
Jij gaat nooit douchen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:02 schreef Lonker het volgende:
[..]
En als het bezweet is geweest en er weet ik veel wat overeen komt ( bier enzo) is het vies
Stoffen fel gekleurds bandjes zijn ook feitelijk lelijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heb je het nu over die lifestrongbandjes? Festival bandjes zijn meestal niet van plastic namelijk, maar gewoon van stof.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zou je misschien verder willen trollen in je slaapkamer?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Stoffen fel gekleurds bandjes zijn ook feitelijk lelijk.
Jij gooit je kleren om die reden ook weg? Of doe je ze toch even wassen, net als je bandje dus eigenlijk wast als je onder de douche staat?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:02 schreef Lonker het volgende:
[..]
Je doet ze af en dan weer omquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:04 schreef On het volgende:
[..]
Wow echt waar? Dat is normaal nergens mee. Mijn kleren blijven voor de rest altijd schoon als ik gezweten heb, maar die lowlands bandjes weer vies natuurlijk! En je kan ze natuurlijk ook nog eens niet wassen.
Oasisquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:06 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Zou je misschien verder willen trollen in je slaapkamer?
A: het is geen plastic B: het bandje is mooi, want ik werk als grafisch ontwerper en dus kan ik volgens de logica van dit topic dat beter beoordelen dan jij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef Drakire het volgende:
[..]
A: het is geen plastic B: het bandje is mooi, want ik werk als grafisch ontwerper en dus kan ik volgens de logica van dit topic dat beter beoordelen dan jou.
Klopt, 50% van de andere reacties in dit topic overigens ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:10 schreef Lonker het volgende:
[..]
![]()
Enige wat hier op te zeggen valt :
Sowieso het hele topic.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:10 schreef Drakire het volgende:
[..]
Klopt, 50% van de andere reacties in dit topic overigens ook.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
idd!! das pas ranzig!!
laatst in de kroeg stond er iemand met zo'n rits bandjes lekker glazen te spoelen en met die arm lekker in t water en dus ook die bandjes.. ben maar overgegaan op de flesjes toen
Vandaar dat je nog niet aangenomen bentquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef Drakire het volgende:
[..]
A: het is geen plastic B: het bandje is mooi, want ik werk als grafisch ontwerper en dus kan ik volgens de logica van dit topic dat beter beoordelen dan jij.
Vooral dat dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee, gelijk de schaar erin.... Kom nou, het is niet alsof je tot een exclusief clubje behoort omdat je op Lowlands bent geweest.
WTF JONGEquote:Op donderdag 10 september 2009 22:38 schreef Rosbief het volgende:
WTF zijn lowlands? Net zoiets als livestrong ofzo, waar Mart Smeets altijd mee rondloopt?
Dit jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:34 schreef DaanA het volgende:
[..]
Vooral dat dus.![]()
Er gaan tienduizenden mensen naar Lowlands.
"Wow, kijk mij eens, ik ben naar Lowlands geweest, ben ik nu niet speciaal?"
Nee, dat ben je niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |