quote:Op donderdag 10 september 2009 22:38 schreef Repeat het volgende:
Mensen die uberhaupt naar lowlands gaan
Nou mijn 93'er lowlands armbandje is toch echt van plastic (wit met paarse letters)quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef Drakire het volgende:
[..]
A: het is geen plastic B: het bandje is mooi, want ik werk als grafisch ontwerper en dus kan ik volgens de logica van dit topic dat beter beoordelen dan jij.
Omdat jij grafisch ontwerper ben.. is het wél mooi? Gast je hebt gewoon geen inzicht.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef Drakire het volgende:
[..]
A: het is geen plastic B: het bandje is mooi, want ik werk als grafisch ontwerper en dus kan ik volgens de logica van dit topic dat beter beoordelen dan jij.
Een vriend van mij moest alsnog zijn ID laten zien op het Lowlandsterrein.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:36 schreef Trannellius het volgende:
Op mijn vakantie had iedereen op de camping ook polsbandjes om waaraan je kon zien of iemand 16+ was of niet en dat systeem was dus heel handig alleen was er wel het probleem dat we het aanvankelijk niet wisten dat het systeem op die manier werkte want wij dachten dat het alleen was zodat ze konden zien dat je daadwerkelijk op die camping stond en dus niet op een andere maar gelukkig kwamen we er al wel vrij snel achter want op de tweede avond stonden twee vrienden van mij bij de campingbar en toen kwamen er drie meiden bij hun staan de hele avond dus dachten ze van Wow we hebben beetmaar toen bleken ze 15 jaar te zijn en enkel bij hun te staan zodat de jongens telkens drank konden halen maar het barpersoneel zag dat en schonken na een tijdje dus ook niet meer aan mijn vrienden.
Ik vind eht dus een goed systeem alleen moeten ze het er wel even bij zeggen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:52 schreef Sjowhan het volgende:
Er zijn zelfs mensen die de bandjes blijven dragen, jaar in jaar uit.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:15 schreef Some-Lady het volgende:
mensen, groene zeep doet wonderen!!!
ik hou ze gewoon om, vaak zijn festivals zo leuk, dat dat bandje toch een herinnering is op de een of andere manier
Mijn oudste bandje is van GMM 2005quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:52 schreef Sjowhan het volgende:
Er zijn zelfs mensen die de bandjes blijven dragen, jaar in jaar uit.
Geen dankquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:18 schreef i2Them2 het volgende:
Dit is net de kick die ik nodig had om dat ding af te knippen. Gewoon te lui omdat ding er af te knippen. En het is wel tof om die andere paupers te herkennen die er ook zijn geweest.
Danke!
Het is ook wel een heel werk om zo'n ding eraf te knippen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:18 schreef i2Them2 het volgende:
Dit is net de kick die ik nodig had om dat ding af te knippen. Gewoon te lui omdat ding er af te knippen. En het is wel tof om die andere paupers te herkennen die er ook zijn geweest.
Danke!
Papegaai.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Goede klacht!
Te kansloos die figuren, dan zijn er ook nog die er het hele jaar mee lopen
alsof ik dit ga doorlezenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |