Dat op een half jaar? En hoeveel heb je er al van beluisterd?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:21 schreef Cumshooter het volgende:
na ongeveer een half jaar sparen
[ link | afbeelding ]
Als ie non-stop een half jaar zou luisteren, 24/7, dan heeft ie elk nummer zo'n drie keer kunnen horen, aangenomen dat een nummer gemiddeld 3 minuten duurtquote:Op donderdag 10 september 2009 20:30 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat op een half jaar? En hoeveel heb je er al van beluisterd?
Als je MP3's gemiddeld 3 minuten luisteren, luister je wel naar erge paupermuziek.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:35 schreef Bart het volgende:
[..]
aangenomen dat een nummer gemiddeld 3 minuten duurt
'Stoer'doenerij dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ie non-stop een half jaar zou luisteren, 24/7, dan heeft ie elk nummer zo'n drie keer kunnen horen, aangenomen dat een nummer gemiddeld 3 minuten duurt
uuhm ik ben een beetje authistisch ofzo, ik denk 1\4equote:Op donderdag 10 september 2009 20:30 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat op een half jaar? En hoeveel heb je er al van beluisterd?
en dat is 14,5 maand non-stop luisteren wil je alles kunnen beluisteren.quote:
Nou dat is het probleem niet als je een fatsoenlijk geordende playlist maakt.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:40 schreef mazaru het volgende:
Als je een album wilt luisteren, dan ben je sneller klaar als je het opnieuw download, dan dat je het moet zoeken in die 124 GB
Daar schort het bij mij nog wel eens aanquote:Op donderdag 10 september 2009 20:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nou dat is het probleem niet als je een fatsoenlijk geordende playlist maakt.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:40 schreef mazaru het volgende:
Als je een album wilt luisteren, dan ben je sneller klaar als je het opnieuw download, dan dat je het moet zoeken in die 124 GB
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |