quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zal de Telegraaf wel ff bellen
Op 3FM al vaak gedraaidquote:
Super mooie clip, die shots zijn echt heel strak en scherp.quote:
heel lekker nummerquote:
Zo, flinke lijst. Maar of dit binnen dit topic past?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:58 schreef Moody het volgende:
Mijn overzicht van goede nummers uit 2009 (tot nu toe):
Ik zie nummers in je lijst die al langer dan 6 maanden uit zijn.Dat kan je niet echt nieuw meer noemen tochquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:44 schreef Moody het volgende:
Het tippen van nieuwe nummers zou best wel eens gepast kunnen zijn in het topic "Tip hier nieuwe nummers"
Ik vind haar wel een beetje als Uffie klinken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo, flinke lijst. Maar of dit binnen dit topic past?
Wat voor accent is dit trouwens
Ze komt uit Californie (zie je ook wel in de clip) dus zal wel plat LA's zijn.quote:
BIG UPquote:
Een vroegere vriendin van me stuurde me dagelijks wel 3 nieuwe (dance-)nummers, nu ben ik helaas altijd degene die vrienden nieuwe shit stuurt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:50 schreef OldJeller het volgende:
Hoe komen jullie aan je nieuwe muziek? En dan bedoel ik: wanneer waag je je aan iets nieuws?
Word je door vrienden getipt, luister je naar nummers van een artiest nadat je wat van hem op de radio hebt gehoord.. of anders?
Kasadequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |