En dan komt mamsie zo aanrijden in een aftandse kever!quote:Op woensdag 23 september 2009 20:53 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Motor aan de kant en mn moeder bellen?
Motor achtervoorin en karren naar huis!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En dan komt mamsie zo aanrijden in een aftandse kever!
Prutsersquote:Op donderdag 24 september 2009 11:59 schreef Robin__ het volgende:
correct
Op deze manier kan ook!
http://www.motormeuk.nl/b(...)-geen-motor-mee.html
Kortere lessen.. dat is wel mogelijk. Maar ik merk wel dat de dingen uit het laatste half uur op dat moment misschien minder gaan. Maar de volgende les gaan die dingen dan wel vrijwel meteen goed gaat. Voor mij nog geen reden om de lessen te verkorten.quote:Op zondag 20 september 2009 00:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Welkom
[..]
Waarom neem je niet wat kortere lessen, en dan wat vaker? Ik had zelf anderhalf uur AVB, waarvan 2 keer 10 minuten heen/terug over de weg naar het oefenterrein, maar die resterende 70 minuten waren best slopend, zeker als het heel heet was.
2 uur geconcentreerd bezig zijn is moeilijk.. maar het went wel enigsinds en hoe vaak is het nou eigenlijk.. nog een keer of 6 (weet niet precies natuurlijk) dus opzich valt het allemaal wel mee, ff doorbijten en de weg opquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:44 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Kortere lessen.. dat is wel mogelijk. Maar ik merk wel dat de dingen uit het laatste half uur op dat moment misschien minder gaan. Maar de volgende les gaan die dingen dan wel vrijwel meteen goed gaat. Voor mij nog geen reden om de lessen te verkorten.
Lessen gaat lekker, heerlijk gevoel om iets nieuws te leren. Heb op internet ook al een mooie motor gevonden, eens onderhandelen met mijn ouders of ze iets voor kunnen schieten. Leuk Leuk!!
Mag jij zonder avb al de weg opquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:21 schreef Gauner het volgende:
Wat een heerlijk weer was het vandaag om te lessen! Lekker een uurtje door de Limburgse heuvels gereden.
Langzame slalom gaat ineens, echt ineens.Lijkt alsof de pionnetjes verder uit elkaar staan.
Heeft jouw rijschool een eigen oefenterrein? Ik ging ook op les2 de weg op, en dat is maar goed ook, want elke les 2 keer 10 minuten achterop leer je bar weinig van!quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mag jij zonder avb al de weg op, bij mijn rijschool moet je eerst avb gehaald hebben voordat je de weg op mag.
Ja, mijn rijschool heeft eigen oefenterrein voor langzame oefeningen en moet 10 min. rijden voor de snelle oefeningen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mag jij zonder avb al de weg op, bij mijn rijschool moet je eerst avb gehaald hebben voordat je de weg op mag.
Achterop?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Wij moeten ook 10 km rijden ongeveer voor we bij ons "oefenterrein" zijn. Gelukkig zijn er niet al te moeilijke verkeerssituatie's op dat stukje. Alleen hoe moet de instructeur dat dan doen als je nog geen rijbewijs of theorie heb gehaald en het oefenterrein is verderop ?
Ik zie er ook een beetje tegenop, eerste keer in de regen. Maar het moet er sowieso een keer van komen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:52 schreef TPS het volgende:
Oehh, 45% regenkans voor dinsdag..grrr
Ik les sinds 1 augustus en heb nog nóóit regen gehad.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:52 schreef TPS het volgende:
Nou en? Vooral jezelf goed druk maken en angst inpraten, dan kun je daarna lekker klagen dat het aan de regen lag...quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:52 schreef TPS het volgende:
Serieus, gewoon opstappen en gaan en je zult zien dat het allemaal wel meevaltquote:
Ligt er beetje aan.. als je zo'n pakket neemt waarbij al je les momenten van te voren worden ingepland kan dat even duren. Kleine tip, voel je niet bezwaard om om opheldering te vragen. Genoeg concurentie onder rijscholen en bovendien betaal je ze ook gewoon.. als ze geld willen verdienen (ik gok dat ze dat wel willen) zeggen ze sorry en laten ze weten hoelang het nog duurt/wanneer je begint.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:07 schreef NutKees het volgende:
Nou nou nou. Intest gehad, lesboeken gehaald, theorie aangevraagd, maar al bijna een week niets meer van die rijschool gehoord. Hoe lang duurt zoiets? Ik wil me niet opdringen, maar ga ze toch even bellen binnenkort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |