quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:24 schreef Fok_Fok het volgende:
--------------------Babel-----------Elia---------------------
---------------------------Seedorf--------------------------
---------Drenthe-----------------------------Engelaar-----
------------------------------Fer-----------------------------
Emanuelson------de Jong-----Braafheid-----vd Wiel---
----------------------------Vermeer------------------------
wassup niggerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:24 schreef Fok_Fok het volgende:
Ga toch een eind fietsen. Die wedstrijden op het EK werden gewonnen door individuele kwaliteiten. En toen het er echt om ging, gingen ze toch vrij hard op hun bek. San Marco wist neit wat ie moest veranderen om de wedstrijd te doen kantelen.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:05 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Absoluut, v Basten is dé reden van het goede spel op het EK. Maar dat gaat jou de pet te boven, maakt niet uit.
Mja, daarom heeft hij die golddigger ook aan de hand. Met Velthuizen's salaris zoekt ze wel een andere Jan Smit.quote:Op maandag 14 december 2009 13:40 schreef Klopkoek het volgende:
Actueel topic weer sinds de onthullingen van Hugo Borst gisteren.
Van Persie en Sneijder lijken elkaar niet te liggen.
En Sneijder vroeg aan Piet Velthuizen bij het ontbijt "zeg, hoeveel verdien jij nou bij Vitesse?". Velthuizen: "vier ton". Sneijder: "Ha, dan verdien ik twintig keer zo veel!"
Maar de beste voetballer ter wereld van nu (en ook de beste voetballer ooit) zijn nog kleiner dan hem + hij heeft een vrouw en een baan waar vrijwel alle mannen van 1.90 van dromen. Nergens voor nodig dus.quote:Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef Chooselife het volgende:
Volgens mij heeft Sneijder last van het "kleine mannetjes syndroom".
Vond ik ook al idd. Maar als international ben je gewoon veel meer waard.quote:Op maandag 14 december 2009 17:14 schreef betting het volgende:
Veldhuizen verdient toch nog 4 ton per jaar. Niet slecht voor een jonge keeper bij een club in financiele nood.
Kerel...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:24 schreef Fok_Fok het volgende:
?quote:Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef Chooselife het volgende:
Ik vind de overdreven reactie(s) op Wesley Sonck bij Ajax destijds daar het grootste bewijs van.
Zoiets:quote:Op maandag 14 december 2009 21:20 schreef gniffie het volgende:
sneijder is van de afstandschoten en van der vaart van de subtiele pasjes, dus heb liever van der vaart erin staan, vooral als die gaat combineren met van persie.
en sneijder verneukt de balquote:
Deed hij natuurlijk expres, omdat hij het niet vond kunnen dat Van Persie zo goed bezig was en daardoor een soort van boosheid opwekte bij zichzelf.quote:
Wesley Sneijderquote:Op maandag 14 december 2009 13:40 schreef Klopkoek het volgende:
Actueel topic weer sinds de onthullingen van Hugo Borst gisteren.
Van Persie en Sneijder lijken elkaar niet te liggen.
En Sneijder vroeg aan Piet Velthuizen bij het ontbijt "zeg, hoeveel verdien jij nou bij Vitesse?". Velthuizen: "vier ton". Sneijder: "Ha, dan verdien ik twintig keer zo veel!"
Niet in de finale komen. Kampioen worden! Finaleplaats stelt geen fuck voor.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad, liever reteslecht voetbal in de poulefase en uiteindelijk in de finale komen dan met wervelend voetbal beginnen en uitgeschakeld worden door een kneuzenland.
Klopt,alleen vind ik Sneijder in voetballend opzicht beter als VDV,en Sneijder speelt wekelijksquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:11 schreef TiMPiN het volgende:
Ik vind Sneijder eigenlijk sinds ie weg is bij Ajax alleen maar irritanter worden. Hij gedraagt zich echt als een verwende tuinkabouter. Lijkt me geen leuke gozer om in de groep te hebben. Doe mij maar VdV
Als de bank maar in staat is om de basis scherp te houden, zonder te gaan zeiken dat ze niet aan spelen toekomt. Je willen bewijzen, en scherp zijn als je speelt, is prima. Maar a.u.b. geen spelers die de teamgeest breken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoiets dan
Robben - Van Persie - Kuyt
Van der Vaart
De Jong - Van Bommel
Dan kan je Elia(Babel), Huntelaar(Ruud), Afellay, Bakkal, De Zeeuw, Engelaar meenemen maar dan heb je zeker op de bank wel heel weinig internationale ervaring zitten
Je moet wel de ambitie hebben om te spelen, maar je mag de boel niet gaan verzieken als je niet speelt. Er moet een duidelijke rolverdeling en hierarchie zijn. Daar moet iedereen zich in kunnen én willen schikken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als dat je referentiekader is zit je met deze bank goed. Het zijn vrijwel allemaal jonge up and coming spelers en veelal spelen ze nog in de Nederlandse competitie, dus pretenties om te spelen zullen ze niet hebben
Op Huntelaar na dan
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen wil spelen, alleen reageren de meeste spelers wat minder zwakzinnig als Sneijder en Huntelaar als ze onverhoopt niet spelen
Op het WK speelden we niet tegen Italië en Frankrijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:20 schreef Jules4Barca het volgende:
Sneijder speelde een verdienstelijk WK als linkermiddenvelder tegen Italie en Frankrijk.. en was dus geen aanvallende middenvelder
Hij speelde echt niet als verdedigende / controlerende middenvelder!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:20 schreef Jules4Barca het volgende:
Sneijder speelde een verdienstelijk WK als linkermiddenvelder tegen Italie en Frankrijk.. en was dus geen aanvallende middenvelder
Dat deed hij wel degelijk! Slecht geheugen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij speelde echt niet als verdedigende / controlerende middenvelder!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:43 schreef betting het volgende:
[..]
Dat deed hij wel degelijk! Slecht geheugen?
Nee. We speelden met 2 controleurs en 3 aanvallende middenvelders!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel dus, althans wel als een teruggetrokken middenvelder
Volgens mij was Sneijder een van de 3 aanvallende middenvelders.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en 1 van die 2 controleurs was Sneijder
Als wat dan wel, Clarence?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij speelde echt niet als verdedigende / controlerende middenvelder!
Niet dus, maar ik ben er wel klaar meequote:Op dinsdag 15 december 2009 19:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Volgens mij was Sneijder een van de 3 aanvallende middenvelders.
Waar stonden Engelaar en de Jong dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet dus, maar ik ben er wel klaar mee
Helemaal niet, want Van Bommel zat niet eens in de selectiequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:10 schreef TiMPiN het volgende:
Op het WK was Sneijder controleur, op het EK niet(toen waren dat bommel-de jong)
In 2006 speelden we op een eindtoernooi niet tegen Italië en Frankrijk. Zie verder andere bericht met links naar opstellingen. Sneijder heeft gewoon nooit als linker verdedigende middenvelder gespeeld.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:51 schreef Fortitudo het volgende:
heet gaat om 2006 klaarblijkelijk
Dat zal wel, hij presteert momenteel wel vrij goed bij Inter. Een prima, multifunctionele, tweebenige middenvelder die vaak scoort. Sneijder hoort absoluut in de basis thuis.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:12 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Heb een hekel aan de persoon Sneijder
Dat kan allemaal wel zijn maar het is niet een speler van de buitencategorie Maradonna die gewoon lekker zijn eigen zin kan gaan. Alleen als Sneijder in teambelang speelt is hij van toegevoegde waarde en dat doet hij (net als Robben overigens) veel te weinig. Voorin zie ik het dan ook zo:quote:Op donderdag 17 december 2009 08:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zal wel, hij presteert momenteel wel vrij goed bij Inter. Een prima, multifunctionele, tweebenige middenvelder die vaak scoort scoort. Sneijder hoort absoluut in de basis thuis.
Gaat duidelijk lekker!quote:Sneijder gaat gesprek aan met internationals Oranje
Uitgegeven: 17 december 2009 11:38
Laatst gewijzigd: 17 december 2009 11:39
AMSTERDAM - Wesley Sneijder wil zo snel mogelijk de problemen die tussen hem en de spelers van Oranje zouden zijn, oplossen. Dit zegt de middenvelder van Inter tegen De Telegraaf.
© ANP
"In maart volgt er op mijn verzoek een gesprek met de hele spelersgroep", vertelt de 58-voudig international. "Er is in het verleden te veel gelekt. En vaak nog onjuiste informatie ook."
"Als de pers de kans krijgt tussen de spelers te komen, hoeven we niet in het vliegtuig te stappen en kunnen we beter thuisblijven", vervolgt Sneijder.
"We moeten duidelijke afspraken maken. Ik wil maar met één doel naar Zuid-Afrika toe: om wereldkampioen te worden. En dan moet alles kloppen."
Niet goed in de groep
Afgelopen week onthulde Hugo Borst in het tv-programma Studio Voetbal dat de oud-Ajacied niet zo goed zou liggen in de groep.
Van Marwijk zou volgens Borst zelfs overwegen om Sneijder niet mee te nemen naar het WK in Zuid-Afrika, hetgeen overigens door de bondscoach meteen ontkend werd.
Na de uitzending heeft Van Marwijk contact gehad met Sneijder. "Er is een hoop gebeurd en een hoop ophef geweest en daarom vond ik het goed om Wesley even te bellen. Nee, ik hoefde geen lucht te klaren omdat ik achter hem sta", aldus de bondscoach in de krant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |