abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 oktober 2009 @ 00:42:24 #251
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_73936099
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 00:24 schreef Fok_Fok het volgende:
--------------------Babel-----------Elia---------------------

---------------------------Seedorf--------------------------
---------Drenthe-----------------------------Engelaar-----
------------------------------Fer-----------------------------

Emanuelson------de Jong-----Braafheid-----vd Wiel---

----------------------------Vermeer------------------------
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 00:47:13 #252
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_73936226
Stekelenburg=Vorm>krul > vermeer
de Jong te langzaam voor centraal
Emanuelson valt keer op keer door de mand als LB
Braafheid werkt ook niet centraal, verdedigend niet sterk genoeg
Van Bommel>De Jong> ownt Fer
Drenthe 3x betere opties op die plek
Seedorf speelt niet in dienst van het team, te langzaam
Engelaar moet verdedigende middenvelder, gene rechtsmid, zeker niet als je 4-1-2-1-2 speelt
Babel gaat niet eens mee, Kappen naar binnen draaien en heupschot is niet genoeg
Elia is gene spits, beter op de flank te gebruiken

Maar voor de rest goede opstelling
pi_73944221
quote:

wassup nigger
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 14 december 2009 @ 13:40:35 #254
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_75611373
Actueel topic weer sinds de onthullingen van Hugo Borst gisteren.

Van Persie en Sneijder lijken elkaar niet te liggen.

En Sneijder vroeg aan Piet Velthuizen bij het ontbijt "zeg, hoeveel verdien jij nou bij Vitesse?". Velthuizen: "vier ton". Sneijder: "Ha, dan verdien ik twintig keer zo veel!"
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 14 december 2009 @ 13:44:06 #255
67205 Colplay
How you doin??
pi_75611485
Sneijder wilde gewoon laten zien dat hij net op school rekenen gehad had. Stelt allemaal niet zo veel voor
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_75611584
Volgens mij heeft Sneijder last van het "kleine mannetjes syndroom".

Een boos, klein heerschapje. Die continu -ter compensatie van zijn geringe lichaamslengte- op de intimidatietoer gaat.

Ik vind de overdreven reactie(s) op Wesley Sonck bij Ajax destijds daar het grootste bewijs van.
  maandag 14 december 2009 @ 17:10:52 #257
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_75618374
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:05 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

Absoluut, v Basten is dé reden van het goede spel op het EK. Maar dat gaat jou de pet te boven, maakt niet uit.
Ga toch een eind fietsen. Die wedstrijden op het EK werden gewonnen door individuele kwaliteiten. En toen het er echt om ging, gingen ze toch vrij hard op hun bek. San Marco wist neit wat ie moest veranderen om de wedstrijd te doen kantelen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_75618457
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:40 schreef Klopkoek het volgende:

En Sneijder vroeg aan Piet Velthuizen bij het ontbijt "zeg, hoeveel verdien jij nou bij Vitesse?". Velthuizen: "vier ton". Sneijder: "Ha, dan verdien ik twintig keer zo veel!"
Mja, daarom heeft hij die golddigger ook aan de hand. Met Velthuizen's salaris zoekt ze wel een andere Jan Smit.
pi_75618508
Veldhuizen verdient toch nog 4 ton per jaar. Niet slecht voor een jonge keeper bij een club in financiele nood.
pi_75619871
Al is Sneijder een egotje,het is en blijft een fantastische voetballer.Zonde om zo iemand thuis te laten
AFC Ajax
pi_75620034
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef Chooselife het volgende:
Volgens mij heeft Sneijder last van het "kleine mannetjes syndroom".
Maar de beste voetballer ter wereld van nu (en ook de beste voetballer ooit) zijn nog kleiner dan hem + hij heeft een vrouw en een baan waar vrijwel alle mannen van 1.90 van dromen. Nergens voor nodig dus.
-
pi_75620087
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:14 schreef betting het volgende:
Veldhuizen verdient toch nog 4 ton per jaar. Niet slecht voor een jonge keeper bij een club in financiele nood.
Vond ik ook al idd. Maar als international ben je gewoon veel meer waard.
-
pi_75621613
quote:

Kerel...
AFC Ajax
  maandag 14 december 2009 @ 20:35:41 #264
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_75626518
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef Chooselife het volgende:

Ik vind de overdreven reactie(s) op Wesley Sonck bij Ajax destijds daar het grootste bewijs van.
?
  maandag 14 december 2009 @ 21:20:43 #265
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_75628732
sneijder is van de afstandschoten en van der vaart van de subtiele pasjes, dus heb liever van der vaart erin staan , vooral als die gaat combineren met van persie.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_75629290
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:20 schreef gniffie het volgende:
sneijder is van de afstandschoten en van der vaart van de subtiele pasjes, dus heb liever van der vaart erin staan , vooral als die gaat combineren met van persie.
Zoiets:

'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  maandag 14 december 2009 @ 23:25:08 #267
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_75634727
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Zoiets:

en sneijder verneukt de bal

"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_75634997
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:25 schreef gniffie het volgende:

[..]

en sneijder verneukt de bal

Deed hij natuurlijk expres, omdat hij het niet vond kunnen dat Van Persie zo goed bezig was en daardoor een soort van boosheid opwekte bij zichzelf.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_75635118
Ik hoop dat het allemaal een storm in een glas water is. Als het uit de hand loopt en Sneijder en v. Persie na een flinke aanvaring uit de selectie gegooid worden kun je net zo goed je WK-ticket aan Guus opsturen.
-
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:57:32 #270
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_75647113
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:40 schreef Klopkoek het volgende:

Wesley Sneijder
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:10:28 #271
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_75647547
Te Veel Poen?
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:09 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Inderdaad, liever reteslecht voetbal in de poulefase en uiteindelijk in de finale komen dan met wervelend voetbal beginnen en uitgeschakeld worden door een kneuzenland.
Niet in de finale komen. Kampioen worden! Finaleplaats stelt geen fuck voor.

Dat Wesley het met Yolanthe doet vind ik irrelevant. Wat mij betreft neukt 'ie Fransje Bauer. Lekker boeiend. Yolanthe zal best een golddigger zijn, maar mijn gold digged ze niet. Dus ik zie geen probleem. Lijkt me stug als dat mokkel de sfeer van het hele Nederlands elftal weet te verneuken.

Als Wesley de enige risico-factor zou zijn, dan zou het makkelijk zijn om hem thuis te laten. Maar, hij is niet de enige risico-factor in mijn ogen. Dat zijn in willekeurige volgorde Huntelaar, Van Persie, Robben, Van Bommel, Van der Vaart en Kuyt ook.

We zouden een andere coach moeten hebben, maar ja ... de knvb gaat nu echt geen andere coach aanstellen.

Sneijder is in mijn ogen niet een ideale basisspeler. En dat heeft niks te maken met zijn trekjes. Het gaat mij om de functionele technische kwaliteiten. In mijn ogen vertraagd Sneijder te veel het spel. Hij kan leuk snel om zijn as draaien, maar daar wil hij te veel gebruik van maken. Hij dribbelt te veel, zoekt te veel zijn eigen schot. Daarbij vind ik hem defensief zwak.

Van der Vaart vind ik zowel in de opbouw van het spel als verdedigend beter. Werd er jaren terug niet gezeurd over Sylvie?

[ Bericht 73% gewijzigd door Barca op 15-12-2009 13:57:20 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_75649386
Ik vind Sneijder eigenlijk sinds ie weg is bij Ajax alleen maar irritanter worden. Hij gedraagt zich echt als een verwende tuinkabouter. Lijkt me geen leuke gozer om in de groep te hebben. Doe mij maar VdV
pi_75658735
Zoiets dan

Robben - Van Persie - Kuyt
Van der Vaart

De Jong - Van Bommel

Dan kan je Elia(Babel), Huntelaar(Ruud), Afellay, Bakkal, De Zeeuw, Engelaar meenemen maar dan heb je zeker op de bank wel heel weinig internationale ervaring zitten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_75659177
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:11 schreef TiMPiN het volgende:
Ik vind Sneijder eigenlijk sinds ie weg is bij Ajax alleen maar irritanter worden. Hij gedraagt zich echt als een verwende tuinkabouter. Lijkt me geen leuke gozer om in de groep te hebben. Doe mij maar VdV
Klopt,alleen vind ik Sneijder in voetballend opzicht beter als VDV,en Sneijder speelt wekelijks
AFC Ajax
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:25:49 #275
30220 Barca
pi_75659263
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoiets dan

Robben - Van Persie - Kuyt
Van der Vaart

De Jong - Van Bommel

Dan kan je Elia(Babel), Huntelaar(Ruud), Afellay, Bakkal, De Zeeuw, Engelaar meenemen maar dan heb je zeker op de bank wel heel weinig internationale ervaring zitten
Als de bank maar in staat is om de basis scherp te houden, zonder te gaan zeiken dat ze niet aan spelen toekomt. Je willen bewijzen, en scherp zijn als je speelt, is prima. Maar a.u.b. geen spelers die de teamgeest breken.
pi_75659559
Als dat je referentiekader is zit je met deze bank goed. Het zijn vrijwel allemaal jonge up and coming spelers en veelal spelen ze nog in de Nederlandse competitie, dus pretenties om te spelen zullen ze niet hebben

Op Huntelaar na dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:41:23 #277
30220 Barca
pi_75659835
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als dat je referentiekader is zit je met deze bank goed. Het zijn vrijwel allemaal jonge up and coming spelers en veelal spelen ze nog in de Nederlandse competitie, dus pretenties om te spelen zullen ze niet hebben

Op Huntelaar na dan
Je moet wel de ambitie hebben om te spelen, maar je mag de boel niet gaan verzieken als je niet speelt. Er moet een duidelijke rolverdeling en hierarchie zijn. Daar moet iedereen zich in kunnen én willen schikken.
pi_75660086
Iedereen wil spelen, alleen reageren de meeste spelers wat minder zwakzinnig als Sneijder en Huntelaar als ze onverhoopt niet spelen
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:48:46 #279
30220 Barca
pi_75660135
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen wil spelen, alleen reageren de meeste spelers wat minder zwakzinnig als Sneijder en Huntelaar als ze onverhoopt niet spelen
Dat bedoel ik.
  dinsdag 15 december 2009 @ 19:20:30 #280
239553 Jules4Barca
Mes Que Un Club
pi_75661313
Sneijder speelde een verdienstelijk WK als linkermiddenvelder tegen Italie en Frankrijk.. en was dus geen aanvallende middenvelder
Niets is wat het lijkt
pi_75661681
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:20 schreef Jules4Barca het volgende:
Sneijder speelde een verdienstelijk WK als linkermiddenvelder tegen Italie en Frankrijk.. en was dus geen aanvallende middenvelder
Op het WK speelden we niet tegen Italië en Frankrijk
  dinsdag 15 december 2009 @ 19:35:24 #282
30220 Barca
pi_75661993
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:20 schreef Jules4Barca het volgende:
Hij speelde echt niet als verdedigende / controlerende middenvelder!
pi_75662336
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:35 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat deed hij wel degelijk! Slecht geheugen?
pi_75662400
Wel dus, althans wel als een teruggetrokken middenvelder
  dinsdag 15 december 2009 @ 19:48:09 #285
30220 Barca
pi_75662527
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:43 schreef betting het volgende:

[..]

Dat deed hij wel degelijk! Slecht geheugen?
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel dus, althans wel als een teruggetrokken middenvelder
Nee. We speelden met 2 controleurs en 3 aanvallende middenvelders!
pi_75662589
en 1 van die 2 controleurs was Sneijder
  dinsdag 15 december 2009 @ 19:50:10 #287
30220 Barca
pi_75662639
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en 1 van die 2 controleurs was Sneijder
Volgens mij was Sneijder een van de 3 aanvallende middenvelders.
pi_75662676
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:35 schreef Barca het volgende:

[..]

Als wat dan wel, Clarence?
  dinsdag 15 december 2009 @ 19:51:48 #289
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_75662718
heet gaat om 2006 klaarblijkelijk
pi_75662754
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:50 schreef Barca het volgende:

[..]

Volgens mij was Sneijder een van de 3 aanvallende middenvelders.
Niet dus, maar ik ben er wel klaar mee
pi_75663627
Op het WK was Sneijder controleur, op het EK niet(toen waren dat bommel-de jong)
pi_75664231
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet dus, maar ik ben er wel klaar mee
Waar stonden Engelaar en de Jong dan?
- verwijderd door admin -
  dinsdag 15 december 2009 @ 20:34:14 #293
30220 Barca
pi_75664647
Sneijder speelde op het EK 2008 (want dat was het toernooi waarop we tegen Italië en Frankrijk speelden) in de wedstrijd tegen Italië als aanvallende middenvelder. In opstelling zie link als linker aanvallende middenvelder. Van der Vaart staat in die opstelling centraal. Echter, gedurende de wedstrijd wisselden ze nog wel eens van positie. http://nl.wikipedia.org/w(...)erland_-_Itali%C3%AB Engelaar en De Jong speelden in die wedstrijd als controleurs.

Tegen Frankrijk was de opstelling hetzelfde. http://nl.wikipedia.org/w(...)ederland_-_Frankrijk

En op het wk 2006 speelde Sneijder centraal op het middenveld. Zie de volgende links:
Servië en Montenegro - Nederland [url]http://nl.wikipedia.org/wiki/WK_voetbal_2006_(Groep_C)_Servi%C3%AB_en_Montenegro_-_Nederland[/url
Nederland - Ivoorkust http://nl.wikipedia.org/w(...)ederland_-_Ivoorkust
Nederland - Argentinië http://nl.wikipedia.org/w(...)nd_-_Argentini%C3%AB
Portugal - Nederland http://nl.wikipedia.org/w(...)Portugal_-_Nederland

[ Bericht 34% gewijzigd door Barca op 15-12-2009 20:40:10 ]
pi_75675291
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:10 schreef TiMPiN het volgende:
Op het WK was Sneijder controleur, op het EK niet(toen waren dat bommel-de jong)
Helemaal niet, want Van Bommel zat niet eens in de selectie
  woensdag 16 december 2009 @ 08:23:07 #295
30220 Barca
pi_75676792
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:51 schreef Fortitudo het volgende:
heet gaat om 2006 klaarblijkelijk
In 2006 speelden we op een eindtoernooi niet tegen Italië en Frankrijk. Zie verder andere bericht met links naar opstellingen. Sneijder heeft gewoon nooit als linker verdedigende middenvelder gespeeld.
pi_75679030
Sneijder als controlerende linkermiddenvelder . Zo heeft hij dus nog nooit gespeeld. Op het WK2006 speelde we met de punt naar achteren met sneijder dus voor de verdediging. Dat werd een flop. Heel het middenveld functioneerde toen overigens niet (met Cocu op links en Van Bommel op rechts), omdat we juist de spelers hadden voor met de punt naar voren (eigenlijk meer zoals we nu dus spelen). Maar daar kwam Bassie pas na 3,5 jaar achter toen hij bij de spelers kwam vragen welk systeem misschien beter zou zijn (na eerst nog een mislukte 4-2-4 variant tegen een oostblokland in de kwalificatie te hebben geprobeerd).

Sneijder moet achter de spits spelen of evt. op links in een wat vrijere rol, maar daar kun je veel beter Elia neer zetten. Zet Van der Vaart maar achter de spits (met Van Persie ervoor), want die voetbalt veel meer in teambelang. Heb een hekel aan de persoon Sneijder
pi_75715664
Ach, mensen maken nu opstelling met alle ego's eruit en dan zetten ze Seedorf erin? Na 1995 geboren ofzo?

Nederland heeft mensen als Sneijder en Robben nodig. Babel-Drenthe-Engelaar-Emanuelson, daar kom je de groepsfase nog niet eens mee door.
  donderdag 17 december 2009 @ 08:37:00 #298
198365 Morendo
The Real Deal
pi_75716681
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:12 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Heb een hekel aan de persoon Sneijder
Dat zal wel, hij presteert momenteel wel vrij goed bij Inter. Een prima, multifunctionele, tweebenige middenvelder die vaak scoort. Sneijder hoort absoluut in de basis thuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Morendo op 17-12-2009 13:08:10 ]
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_75717475
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:37 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat zal wel, hij presteert momenteel wel vrij goed bij Inter. Een prima, multifunctionele, tweebenige middenvelder die vaak scoort scoort. Sneijder hoort absoluut in de basis thuis.
Dat kan allemaal wel zijn maar het is niet een speler van de buitencategorie Maradonna die gewoon lekker zijn eigen zin kan gaan. Alleen als Sneijder in teambelang speelt is hij van toegevoegde waarde en dat doet hij (net als Robben overigens) veel te weinig. Voorin zie ik het dan ook zo:

-----------Van Persie----------
Elia--------Vd Vaart-----Kuyt

Robben 'vaste' invaller voor het laatste half uur voor Elia/Kuyt.
  donderdag 17 december 2009 @ 12:55:25 #300
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_75725659
http://www.nu.nl/sport/21(...)ationals-oranje.html
quote:
Sneijder gaat gesprek aan met internationals Oranje
Uitgegeven: 17 december 2009 11:38
Laatst gewijzigd: 17 december 2009 11:39
AMSTERDAM - Wesley Sneijder wil zo snel mogelijk de problemen die tussen hem en de spelers van Oranje zouden zijn, oplossen. Dit zegt de middenvelder van Inter tegen De Telegraaf.
© ANP

"In maart volgt er op mijn verzoek een gesprek met de hele spelersgroep", vertelt de 58-voudig international. "Er is in het verleden te veel gelekt. En vaak nog onjuiste informatie ook."

"Als de pers de kans krijgt tussen de spelers te komen, hoeven we niet in het vliegtuig te stappen en kunnen we beter thuisblijven", vervolgt Sneijder.

"We moeten duidelijke afspraken maken. Ik wil maar met één doel naar Zuid-Afrika toe: om wereldkampioen te worden. En dan moet alles kloppen."

Niet goed in de groep

Afgelopen week onthulde Hugo Borst in het tv-programma Studio Voetbal dat de oud-Ajacied niet zo goed zou liggen in de groep.

Van Marwijk zou volgens Borst zelfs overwegen om Sneijder niet mee te nemen naar het WK in Zuid-Afrika, hetgeen overigens door de bondscoach meteen ontkend werd.

Na de uitzending heeft Van Marwijk contact gehad met Sneijder. "Er is een hoop gebeurd en een hoop ophef geweest en daarom vond ik het goed om Wesley even te bellen. Nee, ik hoefde geen lucht te klaren omdat ik achter hem sta", aldus de bondscoach in de krant.
Gaat duidelijk lekker!

Overigens denk ik dat Van Bommel hier ook weer bij betrokken is. Zo'n "Ja, maar...."-Limbo die continu loopt te zeiken op alles. Waarschijnlijk loopt 'ie bij Van Persie stiekem te zeuren over Sneijder en loopt hij bij Sneijder af te geven op Van Persie. En die mannetjes met een ego trappen daar natuurlijk volledig in.

Vervolgens gaat Sneijder niet naar het WK en worden we in de 1/8e finale uitgeschakeld door Slowakije, vanwege twee keer geel voor Van Bommel (wegens domme tackle in de 14e minuut en wegens zeiken in de 33e minuut).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')