quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:24 schreef Fok_Fok het volgende:
--------------------Babel-----------Elia---------------------
---------------------------Seedorf--------------------------
---------Drenthe-----------------------------Engelaar-----
------------------------------Fer-----------------------------
Emanuelson------de Jong-----Braafheid-----vd Wiel---
----------------------------Vermeer------------------------
wassup niggerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:24 schreef Fok_Fok het volgende:
Ga toch een eind fietsen. Die wedstrijden op het EK werden gewonnen door individuele kwaliteiten. En toen het er echt om ging, gingen ze toch vrij hard op hun bek. San Marco wist neit wat ie moest veranderen om de wedstrijd te doen kantelen.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:05 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Absoluut, v Basten is dé reden van het goede spel op het EK. Maar dat gaat jou de pet te boven, maakt niet uit.
Mja, daarom heeft hij die golddigger ook aan de hand. Met Velthuizen's salaris zoekt ze wel een andere Jan Smit.quote:Op maandag 14 december 2009 13:40 schreef Klopkoek het volgende:
Actueel topic weer sinds de onthullingen van Hugo Borst gisteren.
Van Persie en Sneijder lijken elkaar niet te liggen.
En Sneijder vroeg aan Piet Velthuizen bij het ontbijt "zeg, hoeveel verdien jij nou bij Vitesse?". Velthuizen: "vier ton". Sneijder: "Ha, dan verdien ik twintig keer zo veel!"
Maar de beste voetballer ter wereld van nu (en ook de beste voetballer ooit) zijn nog kleiner dan hem + hij heeft een vrouw en een baan waar vrijwel alle mannen van 1.90 van dromen. Nergens voor nodig dus.quote:Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef Chooselife het volgende:
Volgens mij heeft Sneijder last van het "kleine mannetjes syndroom".
Vond ik ook al idd. Maar als international ben je gewoon veel meer waard.quote:Op maandag 14 december 2009 17:14 schreef betting het volgende:
Veldhuizen verdient toch nog 4 ton per jaar. Niet slecht voor een jonge keeper bij een club in financiele nood.
Kerel...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:24 schreef Fok_Fok het volgende:
?quote:Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef Chooselife het volgende:
Ik vind de overdreven reactie(s) op Wesley Sonck bij Ajax destijds daar het grootste bewijs van.
Zoiets:quote:Op maandag 14 december 2009 21:20 schreef gniffie het volgende:
sneijder is van de afstandschoten en van der vaart van de subtiele pasjes, dus heb liever van der vaart erin staan, vooral als die gaat combineren met van persie.
en sneijder verneukt de balquote:
Deed hij natuurlijk expres, omdat hij het niet vond kunnen dat Van Persie zo goed bezig was en daardoor een soort van boosheid opwekte bij zichzelf.quote:
Wesley Sneijderquote:Op maandag 14 december 2009 13:40 schreef Klopkoek het volgende:
Actueel topic weer sinds de onthullingen van Hugo Borst gisteren.
Van Persie en Sneijder lijken elkaar niet te liggen.
En Sneijder vroeg aan Piet Velthuizen bij het ontbijt "zeg, hoeveel verdien jij nou bij Vitesse?". Velthuizen: "vier ton". Sneijder: "Ha, dan verdien ik twintig keer zo veel!"
Niet in de finale komen. Kampioen worden! Finaleplaats stelt geen fuck voor.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad, liever reteslecht voetbal in de poulefase en uiteindelijk in de finale komen dan met wervelend voetbal beginnen en uitgeschakeld worden door een kneuzenland.
Klopt,alleen vind ik Sneijder in voetballend opzicht beter als VDV,en Sneijder speelt wekelijksquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:11 schreef TiMPiN het volgende:
Ik vind Sneijder eigenlijk sinds ie weg is bij Ajax alleen maar irritanter worden. Hij gedraagt zich echt als een verwende tuinkabouter. Lijkt me geen leuke gozer om in de groep te hebben. Doe mij maar VdV
Als de bank maar in staat is om de basis scherp te houden, zonder te gaan zeiken dat ze niet aan spelen toekomt. Je willen bewijzen, en scherp zijn als je speelt, is prima. Maar a.u.b. geen spelers die de teamgeest breken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoiets dan
Robben - Van Persie - Kuyt
Van der Vaart
De Jong - Van Bommel
Dan kan je Elia(Babel), Huntelaar(Ruud), Afellay, Bakkal, De Zeeuw, Engelaar meenemen maar dan heb je zeker op de bank wel heel weinig internationale ervaring zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |