abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72609058
We hebben het de afgelopen twee interlands weer volop kunnen zien; we hebben een aantal 'mannetjes' in het team lopen. Voorin is de concurrentie nu eenmaal mega groot, ze doen amper voor elkaar onder, er komt ook nog steeds meer talent bij in de persoon van Elia bijvoorbeeld, maar kunnen ze daar wel mee omgaan?

Kan je straks gezellig 4 weken bij elkaar zitten met Van Persie, Huntelaar, Sneijder, Kuijt, Robben, Van der Vaart en daarachter nog eens jongens als Babel, Afellay en Elia, terwijl er ook nog plaats moet komen voor een breekijzer als Koevermans of Vennegoor. Laat staan als Van Nistelrooij nog zijn rentree gaat maken.

Je kan er maar drie of vier opstellen en je zal er op een gegeven moment minimaal twee het vertrouwen moet geven. Daarnaast kan je niet elke wedstrijd minimaal 2 of zelfs 3 spelers voorin wisselen, omdat je die jongens speelminuten wil gunnen oid.

Moet Van Marwijk niet in Februari zeggen: "Ok, ik neem jou, jou en jou mee. Jij mag mee voor de bank en ik laat persoon A en persoon B gewoon thuis in het belang van het groepsproces. Want wanneer jij straks 4 weken op de bank zit, gaat het helemaal fout".

Robben was pissed over zijn wissel, VDV en Huntelaar hadden problemen over de vrije trappen. Van Persie heeft ook wel een air, terwijl we allemaal weten hoe Sneijder kan zijn. Kuijt zal zich het makkelijkst schikken in een mindere rol, al betwijfel ik dat ook steeds meer. En ook Elia kan je eigenlijk niet buiten de basis laten. Maar hoe goed zijn deze jongens in situaties in een team en op de bank zonder veel speelminuten?

Moeten sowieso alle beste voorhoede-spelers mee ongeacht of ze gaan spelen? Of zou je iemand als Sneijder thuis moeten laten wanneer hij 100% zeker op de bank komt tijdens het WK en kan je beter iemand als Elia meenemen die zonder problemen op de bank gaat zitten en wellicht net zo bruikbaar zal zijn als invaller?
  donderdag 10 september 2009 @ 11:25:00 #2
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72609165
Heb het gevoel dat dit probleem echt alleen in Nederland speelt
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  donderdag 10 september 2009 @ 11:30:45 #3
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_72609305
Luxe probleem hea
Do androids dream of electric sheep?
  donderdag 10 september 2009 @ 11:34:23 #4
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72609396
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:30 schreef RitseB het volgende:
Luxe probleem hea
Joh

Als bepaalde spelers zich niet kunnen schikken in een reserverol moeten ze maar thuisblijven inderdaad. Dan denk ik vooral aan Sneijder of Huntelaar. Maar het is zo moeilijk om vooraf te bepalen wie voor trammelant kan gaan zorgen lijkt me...
pi_72609412
Er zijn een aantal mannetjes in de selectie die niet erg met tegenslag om kunnen gaan. Sneijder loopt als een gefrustreerde teletubbie rond op het veld als het even niet loopt. Het wordt pas een probleem als hij straks in Zuid-Afrika in de eerste wedstrijd een doodschop geeft en rood krijgt. Zulke dingen kunnen het verschil zijn tussen alles en niks.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_72609472
Babel hoeven ze niet meer mee te nemen met Robben en Elia erbij.
  donderdag 10 september 2009 @ 11:39:40 #7
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_72609503
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:25 schreef gitaarsnaar het volgende:
Heb het gevoel dat dit probleem echt alleen in Nederland speelt
Het enige typisch Nederlandse is dat we alles waar we bij andere landen geen hoogte van hebben typisch Nederlands noemen.
In Engeland hebben ze nu eenmaal geen 2 fatsoenlijke spitsen, dus dat is lekker makkelijk.
In Spanje is het altijd kommer en kwel wie er wel/niet spelen en op de bank spelen en speelt de clubrivaliteit ook nog eens mee.
In Argentinië en Brazilië heb ik er geen zicht op, maar kan me een voorstelling maken.
In Italië zijn het ook allemaal mannetjes op het veld.

Van Marwijk moet keuzes maken. Ik neem aan dat we zoveel mogelijk voetballers meenemen die zich bewezen hebben, [vbastennatrapmodus] en dat dit WK niet weer als een oefencampagne voor het EK2012 wordt gezien [/vbastennatrapmodus]

De beste voetballers meenemen die qua voetbalcapaciteiten het beste team vormen. En dat een Dirk Kuijt of een Demy de Zeeuw of een Nigel de Jong daar 'opeens' slachtoffer van wordt, so be it.
pi_72609526
Afellay heeft ook nog weinig kunnen toevoegen aan Oranje.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_72609578
Je gaat bijna hopen dat er een paar gewoon niet spelen bij hun clubs, zodat Bert een excuus heeft om ze niet mee te nemen. Geen van die gasten gaat dat zomaar accepteren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 10 september 2009 @ 11:44:29 #10
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_72609626
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:42 schreef Suijk het volgende:
Je gaat bijna hopen dat er een paar gewoon niet spelen bij hun clubs, zodat Bert een excuus heeft om ze niet mee te nemen. Geen van die gasten gaat dat zomaar accepteren.
Ze hebben dat toch gewoon te accepteren?
pi_72609638
Mentaliteit en ego's de belangrijkste redenen dat Nederland geen eindtoernooi gaat winnen. Tenzij een buitengewone coach als Hiddink aan het roer staat.
pi_72609682
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:45 schreef TUFKAL het volgende:
Mentaliteit en ego's de belangrijkste redenen dat Nederland geen eindtoernooi gaat winnen. Tenzij een buitengewone coach als Hiddink aan het roer staat.
Nou ja, het EK 96 ging ook ten onder aan ego's met Hiddink aan het roer.
pi_72609694
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nou ja, het EK 96 ging ook ten onder aan ego's met Hiddink aan het roer.
Ja dat is waar.
  donderdag 10 september 2009 @ 11:47:35 #14
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_72609707
Ja, want in 1996 ging het perfect onder Guus!

In welk toernooi zijn we precies uitgeschakeld door onze eigen grote ego's?
pi_72609709
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:44 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ze hebben dat toch gewoon te accepteren?
Ja. En dan stellen ze zich niet meer beschikbaar, de pers duikt daar weer op, de vriendjes van diegene gaat zich ook wat lastiger gedragen in de groep, allerlei sensatieverhalen. Het zou leuk zijn als we gewoon een rustige voorbereiding zouden krijgen. Kan ook nog niet precies inschatten hoe goed Bert is om dit soort dingen af te handelen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72609756
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:47 schreef Stpan het volgende:
Maar nadien heeft Guus wel e.e.a. geleerd
quote:
en mentaliteit zei ik erbij Volgens mij gaat het al sinds 1990 fout, omdat we mentaal te kort komen. Moeilijk uit te leggen.
Overigens liepen "de ego's" aardig in het gareel tijdens het laatste EK, het kan dus wel op dat gebied.
pi_72609798
Je wilt natuurlijk je sterkste selectie meenemen naar zo'n WK. Het duurt ruim een maand en je hebt zeker meer dan 11 goede spelers nodig om 5 rondes te overleven. Alleen je weet dat sommigen een kleinere rol gaan spelen, dan ze vooraf gedacht hadden.

Geven ze vantevoren aan daar een probleem mee te hebben, dan thuislaten. Zeggen ze toch mee te willen, moet je ook dat vertrouwen geven.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_72609805
Een ander probleem is dat ze met dat ego zich blijkbaar bijzonder gemakkelijk laten provoceren door de tegenpartij. Van Persie rostte Fletcher echt nodeloos onderuit (terecht geel) bijvoorbeeld. Robben verloor knullig de bal, maar haalde toch even door op de tegenstander alsof hij de bal nog kon halen, terecht geel.
Sneijder en De Jong maakten ook wederom bijzonder onhandige overtredingen.
Volgens mij had de hele voorhoede geel (kuyt schwalbe) en dat is echt dom. Natuurlijk kan een voorhoede speler geel pakken.. maar in deze wedstrijd? en ook nog eens allemaal?

Bert heeft nog een zware taak iedereen in het gareel te krijgen. Huntelaar kan bij AC Milan bewijzen dat Real het verkeerd heeft gezien. Dan moet hij mee, maar als hij een basisplaats gaat eisen, of bijvoorbeeld Robben wil zich niet in een reserverol schikken na een betere Elia, dan moet je die lui thuislaten.
De landen die kampioen werden, hadden volgens mij altijd een uitstekende teamgeest en wilden zichzelf opzij zetten voor het team. De meest succesvolle teams van Nederland, waren ook dergelijke teams, althans.. in mijn beleving zat het qua groepsproces in bijvoorbeeld 98 en 2000 ontzettend goed.
Toen het met de groep niet goed ging en er veel gezeur was (90, 94, 96), ging het als elftal ook slecht.
pi_72609834
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:47 schreef Stpan het volgende:

WK '90, WK '94?

veel gezeik vooraf, dat heeft toen niet geholpen. EK '96 gezeik met Davids gedurende het toernooi.
pi_72609892
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:53 schreef Prosac het volgende:

[..]

WK '90, WK '94?

veel gezeik vooraf, dat heeft toen niet geholpen. EK '96 gezeik met Davids gedurende het toernooi.
Maar tijdens het WK 1994 was er eigenlijk niet zo veel gezeik.
Het WK 1990 heeft denk ik wel de wrijving een voorname rol gespeeld.
pi_72609931
Beetje moeilijk om van afstand te beoordelen hoe deze spelers zich in de groep gedragen of gaan gedragen. Ik denk niet dat wij voldoende inzicht kunnen hebben in de persoonlijke eigenschappen van al deze voetballers. Maar wel leuk om over te speculeren natuurlijk.
pi_72609983
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee klopt, tijdens het WK 94 was er niet zo heel veel gezeik, maar denk dat het gezeur met Gullit en Cruijff voorafgaand niet echt geholpen heeft daar een optimale prestatie neer te zetten.
pi_72610027
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:59 schreef Prosac het volgende:

[..]

Nee klopt, tijdens het WK 94 was er niet zo heel veel gezeik, maar denk dat het gezeur met Gullit en Cruijff voorafgaand niet echt geholpen heeft daar een optimale prestatie neer te zetten.
Klopt en ook nog het feit dat Van Basten misschien wel weer zijn rentree zou maken en uiteindelijk niet.
pi_72610045
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:45 schreef TUFKAL het volgende:
ook Hiddink is niet 'onvatbaar' voor zulke problemen (denk aan engeland '96)...

overigens denk ik dat de discussie 'wie thuis te laten' te voeren nu juist niet bijdraagt een een verbetering van het gevaar van zulke 'alphamannetjes-conflicten' (die al stammen uit de tijd dat de doelman van beeveren door de 'ajaxclan' van '74 uit de selectie geluld werd omdat die tezeer een eigen mening had en vervangen werd door de veel minder uitgesproken Jongbloed, die echter ook een veel mindere reflex had dan van Beeveren)..

véél belangrijker is bv wie de rol kan vervullen van een 'teambuilder'... welke speler juist niet de conflicten vergroot maar mensen kan binden en conflicten en 'spanningen' ontscherpen...
in 1988 was Joop Hiele hier de dragende kracht..

ik denk ook nu dat het slim kan zijn juist een oudere ervaren en gerespecteerde neutrale speler mee te nemen, met gemoedelijk karakter, die misschien niet hoeft te spelen, maar wel als 'teambuilder' kan functioneren... eerlijk gezegd lijkt zoiets me onontbeerlijker dan nóg een talentvolle middenvelder of aanvaller erbij te hebben
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_72610074
Raúl bleef ook niet voor niets thuis afgelopen EK. En we weten allemaal wat Spanje toen deed...
pi_72610079
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:01 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ook Hiddink is niet 'onvatbaar' voor zulke problemen (denk aan engeland '96)...

overigens denk ik dat de discussie 'wie thuis te laten' te voeren nu juist niet bijdraagt een een verbetering van het gevaar van zulke 'alphamannetjes-conflicten' (die al stammen uit de tijd dat de doelman van beeveren door de 'ajaxclan' van '74 uit de selectie geluld werd omdat die tezeer een eigen mening had en vervangen werd door de veel minder uitgesproken Jongbloed, die echter ook een veel mindere reflex had dan van Beeveren)..

véél belangrijker is bv wie de rol kan vervullen van een 'teambuilder'... welke speler juist niet de conflicten vergroot maar mensen kan binden en conflicten en 'spanningen' ontscherpen...
in 1988 was Joop Hiele hier de dragende kracht..

ik denk ook nu dat het slim kan zijn juist een oudere ervaren en gerespecteerde neutrale speler mee te nemen, met gemoedelijk karakter, die misschien niet hoeft te spelen, maar wel als 'teambuilder' kan functioneren... eerlijk gezegd lijkt zoiets me onontbeerlijker dan nóg een talentvolle middenvelder of aanvaller erbij te hebben
Edwin van der Sar
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:02 schreef Saekerhett het volgende:
Raúl bleef ook niet voor niets thuis afgelopen EK. En we weten allemaal wat Spanje toen deed...
Raul is een goed voorbeeld bij Spanje en Del Piero bij Italie imo.
Andere landen hebben er ook gewoon last van.
pi_72610143
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:52 schreef Prosac het volgende:
Een ander probleem is dat ze met dat ego zich blijkbaar bijzonder gemakkelijk laten provoceren door de tegenpartij. Van Persie rostte Fletcher echt nodeloos onderuit (terecht geel) bijvoorbeeld. Robben verloor knullig de bal, maar haalde toch even door op de tegenstander alsof hij de bal nog kon halen, terecht geel.
Sneijder en De Jong maakten ook wederom bijzonder onhandige overtredingen.
Volgens mij had de hele voorhoede geel (kuyt schwalbe) en dat is echt dom. Natuurlijk kan een voorhoede speler geel pakken.. maar in deze wedstrijd? en ook nog eens allemaal?
Je krijgt dezelfde situatie als met Kluivert in 98. Die kreeg rood na die elleboogstoot tegen belgie. Sneijder kost ons de wereltitel. Ik zeg het maar vast.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_72610184
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:02 schreef Saekerhett het volgende:
Daar hebben wij in het verleden Seedorf, van Bommel en Davids voor gehad.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_72610215
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:05 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Je krijgt dezelfde situatie als met Kluivert in 98. Die kreeg rood na die elleboogstoot tegen belgie. Sneijder kost ons de wereltitel. Ik zeg het maar vast.
En Kluivert speelde daarna gewoon grandioos samen met Bergkamp tegen Argentinië en Brazilië.
Die elleboogstoot heeft Nederland echt niet het toernooi gekost.
pi_72610293
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

Don Leo zou het toch nog eens in een boek gaan onthullen? Wat er daar allemaal is gebeurd?
pi_72610300
Ik zie dit echt niet als een probleem. Al deze egootjes weten dat als ze willen presteren ze de krachten moeten bundelen. Dat ging tijdens het afgelopen EK ook uitstekend en dat zal in Zuid-Afrika wel weer gebeuren.
That's all folks!
pi_72610324
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:47 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja. En dan stellen ze zich niet meer beschikbaar, de pers duikt daar weer op,
Dat is ook zo. De pers zoekt elke eindronde wanhopig naar elke scheet.
pi_72610356
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:13 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Dat is ook zo. De pers zoekt elke eindronde wanhopig naar elke scheet.
Maar dat is in de landen als Italie, Spanje, Engeland en Duitsland nog veel erger hoor.
pi_72610358
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dit echt niet als een probleem. Al deze egootjes weten dat als ze willen presteren ze de krachten moeten bundelen. Dat ging tijdens het afgelopen EK ook uitstekend en dat zal in Zuid-Afrika wel weer gebeuren.
Dat was dan ook de grootste verrassing tijdens de laatste EK. Maar de uitschakeling was natuurlijk wel weer uiterst knullig en des Nederlands: niet thuis geven op het moment dat het moet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2009 12:15:15 ]
pi_72610379
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar dat is in de landen als Italie, Spanje, Engeland en Duitsland nog veel erger hoor.
Ja alleen kunnen Italianen en Duitsers er wel mee overweg. Spanjaarden tot de laatste titel ook niet en de Engelsen zullen ook niet zo snel een toernooi winnen....
pi_72610465
quote:
.... Dat ging tijdens het afgelopen EK ook uitstekend ....
nuja... het is maar wat je als 'succesvol' ziet .... voor de zoveelste keer een waanzinnig talentvolle selectie hebben, die in de voorrronde goed presteert en misschien ook de groepsfase heel leuk doorkomt, waarna ze bij de eerstedebeste 'wedstrijd-om-het-eggie' weer keihard door het ijs breken... daar heb ikzelf persoonlijk eerder géén zin in ...

mij steekt dat hele 'oranje-speelt-het-mooiste-voetbal-cliché' al een heel eind uit mn hals..
Ik heb 1988 meegemaakt en weet hoeveel mooier het is gewoon domweg te winnen, zelfs al is dat op 'lullige wijze door frommel-goaltjes in de laatste secondes en met weinig zichtbaar 'paradevoetbal' (wat precies de wijze was waarop nederland in 88 won... eigenlijk werd dat toernooi het meest behoudende en weinig 'uitstraling' hebbende oranje-voetbal gespeeld, maar wél effectief op de momenten dat het erom ging)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_72610487
De vraag is misschien ook niet of er te veel ego is, maar of er genoeg karakter is. Kijk bijvoorbeeld hoe wanhopig Nederland speelde toen ze achterkwamen tegen Portugal en Rusland. Het is alsof ze verlamd raken van de spanning.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_72610644
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:18 schreef mcyodogg het volgende:

Kijk bijvoorbeeld hoe wanhopig Nederland speelde toen ze achterkwamen tegen Portugal en Rusland. Het is alsof ze verlamd raken van de spanning.
nuja, in de eindfase van de reguliere speeltijd tegen de russen (EK08) deden ze het toch wel opvallend knap...
in die laatste vijf minuten brak er opeens iets 'door' en toen konden ze het wél, wat resulteerde in die knappe nistelrooij -goal die gewoon net zo goed een 'Kieft-moment' had kunnen zijn ...

maar wat vervolgens vooral opviel was dat in plaats van dat ze dàn doorzetten en als team samenbleven en ofwel in de laatste minuten ofwel in de verleging die russen geroutineerd oprolden, de gedurende de wedstrijd opgebouwde spanningen tussen individuele spelers onhoudbaar bleek en bepaalde 'ego's' bijna leken te weigeren voor elkaar verder nog werk op te knappen.
pi_72610819
Persoonlijk vind ik dat Robben en Kuyt altijd moeten spelen. Robben is altijd gevaarlijk en Kuyt lijkt toch altijd belangrijk als hij speelt. Zelfs zou ik Kuyt alleen wel op rechts zetten ipv in de spits. Het nadeel hiervan is dat voor die ene positie achter de spits dan vPersie, vdVaart en Sneijder hebt.....
pi_72611297
Inderdaad dé reden waarom we nooit WK zullen worden. Uiteindelijk is het geen team. Toch belachelijk trouwens, de voorhoede zijn stuk voor stuk topspelers, en in de verdediging zie je daar niets van terug.
pi_72611496
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:46 schreef Shoombak het volgende:
Inderdaad dé reden waarom we nooit WK zullen worden.
Zeg nooit nooit ... ook dat is natuurlijk gewoon een behoorlijk end té negatief en defaitistisch gesteld.
pi_72611541
Kuyt moet je gewoon altijd thuis laten, waardeloze speler die enkel als defensieve middenvelder eventueel uit de voeten kan maar daar zijn vBommel en de Jong al. Hij heeft totaal geen inzicht, techniek of functie. Als spits loopt hij maar een beetje hersenloos rond en als Robben een poging op doel neemt dan kijkt Kuyt alsof hij de bal had kunnen ontvangen terwijl hij achter de verdediger loopt, zeer matige speler. Kuyt mag dus opzouten.

Verder moet je Robben en Persie ten alle tijde opstellen, die 2 hebben de klasse om op een toernooi 100% gemotiveerd een wedstrijd te beslissen, ik geloof dat ze zich kunnen opladen voor een grote wedstrijd zoals alle Nederlandertjes, tenzij het natuurlijk een beetje tegenzit dan komt de mentale weerbaarheid van het welbekende ei weer naar boven.

1e spits is Huntelaar en als van the Man terugkomt schuift Hunter naar 2e spits.

Elia mee voor de momenten dat je een wedstrijd open moet breken dus ten koste van heupschot Babel.
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
pi_72611584
quote:
Maar dat is te danken aan vBasten die de pool des doods aangreep om ze tot op het bot te motiveren, dat gaat Bertje Feyenoord niet lukken.
pi_72611758
Huntelaar is wat mij betreft een twijfelgeval, net als vd Vaart. Moeten nu toch een keer speelminuten en goals gaan maken bij hun clubs.
-
pi_72611794
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:56 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

Maar dat is te danken aan vBasten die de pool des doods aangreep om ze tot op het bot te motiveren, dat gaat Bertje Feyenoord niet lukken.
Bert heeft denk ik wat meer ervaring en kwaliteit dan San Marco. En de poul zal NL wederom makkelijk doorlopen op het WK. Daarna gaat het pas fout.
pi_72611811
quote:

[..]

Wil je nu zeggen dat v. Basten een betere coach is dan v. Marwijk?
-
pi_72611825
quote:

[..]

Nee, Bertje weet niet hoe hij ploegen prijzen moet laten pakken, Marco daarentegen.
pi_72611842
Wat een bert van marwijk argument, al vreten ze de hele dag uit hun neus terwijl ze pizzas bakken, zolang ze maar scoren of goed spelen in het NL elftal, en dat doen ze.
pi_72611868
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:03 schreef Prosac het volgende:

[..]

Nee, Bertje weet niet hoe hij ploegen prijzen moet laten pakken, Marco daarentegen.
Ho ho, van Basten heeft wel mooi de titel met de A1 van Ajax gewonnen hoor.
-
pi_72611869
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wil je nu zeggen dat v. Basten een betere coach is dan v. Marwijk?
Absoluut, v Basten is dé reden van het goede spel op het EK. Maar dat gaat jou de pet te boven, maakt niet uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')