Nee, Van Bommel krijgt juist vaak onterecht van alles over zich heen terwijl hij van grote waarde kan zijn. Van Basten is natuurlijk belachelijk met hem om gegaan, net als met Seedorf en anderen. Logisch dat Van Bommel nu weer terug is.quote:[b]Op donderdag 10 september 2009 18:28
Maar goed zoals ik al zei, lieve Mark komt schijnbaar overal mee weg.
Groot gelijk. Van Bommel is de beste op zijn positie. Belachelijk hoe clown Bassie met hem omging.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Meneer van Bommel wou niet meer spelen onder Marco omdat hij een paar keer gepasseerd was. Of vroegtijdig gewisseld werd.
Je bedoelt het ik-mag-je-gehalte.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:14 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Omdat hij geen karakter heeft en niet durft te selecteren op basis van kwaliteiten maar op basis van vriendjes en liefde.
Wat betreft vd Vaart ben ik het met je eens. Hij lijkt me geen onruststoker en ligt volgens mij goed in de groep.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:35 schreef Hamilcar het volgende:
Ik volg de discussie en moet af en toe m'n lachen inhouden, maar eh waarom zou VdVaart een onruststoker zijn en iemand die zich niet kan schikken met een rol op de bank? Naar mijn inziens is het sowieso belachelijk dat hij niet speelt ipv Sneijder. Zo'n relkabouter hebben we vrij weinig aan.
We hadden het over het WK toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 15:57 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Afellay, speelt bij PSV ook meer naar achter en staat zijn mannetje heus wel tegen mindere ploegen internationaal.
Kuijt??? Kom op manquote:Op donderdag 10 september 2009 20:12 schreef Beschouw het volgende:
Ego of geen ego, het kan me aan mijn reet roesten. Het gaat om kwaliteit. Wat dat betreft is er wel een aantal dat beter op vakantie kan dan naar WK. Te denken valt aan Van der Vaart, De Zeeuw, De Jong en misschien ook wel Kuijt.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:12 schreef Beschouw het volgende:
Ego of geen ego, het kan me aan mijn reet roesten. Het gaat om kwaliteit. Wat dat betreft is er wel een aantal dat beter op vakantie kan dan naar WK. Te denken valt aan Van der Vaart, De Zeeuw, De Jong en misschien ook wel Kuijt.
Met het laatste ben ik het eens maar met het eerste niet. Zo overtuigend was De Zeeuw toch niet. Hij veroorzaakt veel balverlies en zijn schoten zijn zo enorm belabberd.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef Gabbylicious het volgende:
De Zeeuw was een van de besten gisteravond. En Kuyt hoort gewoon in de basis, niet in de spits, maar op bijna iedere andere positie.
Kuijt is een zwoeger. Een jongen als Elia is een voetbalartiest. En artiesten zouden bij mij altijd (en allemaal) spelen. Desnoods met zeven of acht aanvallers. Van Marijk is te behoudend. Kiest teveel voor ziekerheid.quote:
Heb je gezien hoeveel balverlies hij leed bij de opbouw?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
De Zeeuw was een van de besten gisteravond. .
Hij was iig tweemaal beter dan Mendes vorige wedstrijd.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Met het laatste ben ik het eens maar met het eerste niet. Zo overtuigend was De Zeeuw toch niet. Hij veroorzaakt veel balverlies en zijn schoten zijn zo enorm belabberd.
Mendes zou ik idd thuislaten. Wat De Zeeuw betreft: die is bij Ajax helemaal nog niet goed. Ook daar wil hij te veel en lijdt hij veel balverlies met zwakke passes.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Hij was iig tweemaal beter dan Mendes vorige wedstrijd.
De Zeeuw speelt ook goed bij Ajax, hoort gewoon mee, op de bank, jongen zeurt niet.
Daar gaat de discussie hier niet om. Het gaat hier juist om de spelers met grote ego's en dat zijn juist de sterspelers van oranje. Om te beslissen over de twijfelgevallen binnen de selectie heb je nog even de tijd.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mendes zou ik idd thuislaten. Wat De Zeeuw betreft: die is bij Ajax helemaal nog niet goed. Ook daar wil hij te veel en lijdt hij veel balverlies met zwakke passes.
Je moet alles eens uitproberenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
We hadden het over het WK toch?
Uitproberen is prima, maar voorlopig is het geen serieus alternatief (voor mij).quote:Op donderdag 10 september 2009 21:39 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Je moet alles eens uitproberen
Als hij zich blijft ontwikkelen misschien wel.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Uitproberen is prima, maar voorlopig is het geen serieus alternatief (voor mij).
Je wilt liever geen wereldkampioen worden?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kuijt is een zwoeger. Een jongen als Elia is een voetbalartiest. En artiesten zouden bij mij altijd (en allemaal) spelen. Desnoods met zeven of acht aanvallers. Van Marijk is te behoudend. Kiest teveel voor ziekerheid.
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:11 schreef Beschouw het volgende:
Dat worden wij toch niet met te veel middelmaat in de ploeg
Middelmaat weet ik niet, we hebben wel goede spelers maar het probleem is vaak het team en de leider, het ontbreekt meestal aan een leider. Nu ook weer.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:11 schreef Beschouw het volgende:
Dat worden wij toch niet met te veel middelmaat in de ploeg
Dat is best wel zo. Er zijn denk ik 3, 4 wereldspelers: Persie, Robben, vd Sar en Nistelrooy. De rest is middelmaat. Maar als het een team is in alle opzichten kan het wel hoor.quote:
We hebben wel een paar would be leiders, maar ook die zullen hun ego opzij moeten zetten in het belang van het team. Zoals Gullit deed op het EK van 88 bijvoorbeeld. Dat zie ik nu niet. Staan ze te onderling te zeiken wie een vrije trap gaat nemen. Of gaan ze voor hun eigen kans, terwijl een ander er veel beter voor staat. Of lopen (in zichzelf) te mopperen als ze gewisseld worden. Dat soort dingen zal er echt uit moeten wil het team hoge ogen gooien in Zuid-Afrika.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Middelmaat weet ik niet, we hebben wel goede spelers maar het probleem is vaak het team en de leider, het ontbreekt meestal aan een leider. Nu ook weer.
Gulilit is nu juist een typisch voorbeeld van iemand die een veel grotere sportheld had kunnen zijn, als zn Ego niet zn daadwerkelijke kwaliteiten in de weg zat ..... zowel als speler als als manager (het laatste echter nóg een heel stuk duidelijker).quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
We hebben wel een paar would be leiders, maar ook die zullen hun ego opzij moeten zetten in het belang van het team. Zoals Gullit deed op het EK van 88 bijvoorbeeld.
Imho zijn dat Michels-wijsheden die juist specifiek ook nog altijd voor nederlandse voetballers toetreffen..quote:Michels:
’’Ik heb daarmee willen zeggen dat een speler alle karaktereigenschappen die hij in het dagelijks leven heeft, maar die schadelijk kunnen zijn voor zijn spel, van zich af moet zetten. Hij moet zich (sic) kunnen omschakelen tot een primitief wezen. Een frontsoldaat kan zich ook niet permitteren om als een normaal denkend mens te handelen. Hij moet zijn persoonlijkheid los kunnen laten en hij moet vergeten wie hij is en wat hij doet. Anders wordt hij mesjokke. Topvoetbal is net zoiets als oorlog. Wie te netjes blijft, is verloren.’’
Dat ging goed. Maar mentaal was het weer matig...quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:53 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vind het allemaal maar wat overdreven en kortzichtig. Vorig jaar op het EK stond er toch ook een team? Toen bestond er dezelfde angst, maar bleek achteraf niet gegrond.
Het is echt niet zo vreemd om 1 onrustzaaier thuis te laten hoor. Zie bijvoorbeeld Raul bij Spanje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:54 schreef Pedroso het volgende:
Ja laten, we laten de beste spelers thuis. Stel je voor dat ze teleurgesteld zijn als ze er een keer naast staan. We nemen gewoon spelers als Mendes da Silva en dat soort middelmaat mee, die zeuren niet en zijn zo lekker gemotiveerd op de training.
We komen dan wel niet verder dan hooguit de 1/8 finale maar de sfeer was goed tenminste, is ook wat waard.
Nee, een beetje coach zorgt voor de juiste balans in een team. Mannetjes als Sneijder zijn niet te managen, tenzij je ze elke wedstrijd 90 minuten laat spelen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:59 schreef JayJay8 het volgende:
Een beetje coach moet die ego's gewoon kunnen managen.
Waarom is Sneijder een onrustzaaier en een Robben bv niet ? Zijn jongens met een eigen persoonlijkheid met veel kwaliteiten, maar jij houd niet van kwaliteit merk ik.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het is echt niet zo vreemd om 1 onrustzaaier thuis te laten hoor. Zie bijvoorbeeld Raul bij Spanje.
En een Sneijder kan je missen als kiespijn.
Dus jij bent ook nooit fan geweest van v. Nistelrooij ? Was ook geen gemakkelijke jongen als hij er naast kwam te staan. Tja, je kan als een dooie langs de kant blijven of je kunt getergd zijn en laten zien dat de coach niet meer om je heen kunt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, een beetje coach zorgt voor de juiste balans in een team. Mannetjes als Sneijder zijn niet te managen, tenzij je ze elke wedstrijd 90 minuten laat spelen.
Omdat Sneijder in het verleden meerdere malen bewezen heeft dat hij een onrustzaaier is, en Robben niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom is Sneijder een onrustzaaier en een Robben bv niet ? Zijn jongens met een eigen persoonlijkheid met veel kwaliteiten, maar jij houd niet van kwaliteit merk ik.
Omdat Robben nooit bij conflicten betrokken is en Sneijder altijd?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom is Sneijder een onrustzaaier en een Robben bv niet ? Zijn jongens met een eigen persoonlijkheid met veel kwaliteiten, maar jij houd niet van kwaliteit merk ik.
Een verwend egoïstisch kutventje is het.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tuurlijk, elke speler is boos en getergd als hij er naast komt te staan. Het gaat er alleen om hoe je dat uit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dus jij bent ook nooit fan geweest van v. Nistelrooij ? Was ook geen gemakkelijke jongen als hij er naast kwam te staan. Tja, je kan als een dooie langs de kant blijven of je kunt getergd zijn en laten zien dat de coach niet meer om je heen kunt.
Juist wel, bij de eerste beste tegenslag was er uiteindelijk niets meer van het zogenaamde team over.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:53 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vind het allemaal maar wat overdreven en kortzichtig. Vorig jaar op het EK stond er toch ook een team? Toen bestond er dezelfde angst, maar bleek achteraf niet gegrond.
Met verschrikkelijk veel kwaliteit. Over kutventje gesproken, van Bommel kan er ook wat van. Ook maar thuislaten ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Een verwend egoïstisch kutventje is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |