Je houd er dan toch 1 over als ik er 1 overneem?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:26 schreef Kingside het volgende:
@ Khaz, sorry maar zonder controller raak ik de N64 waarschijnlijk niet meer kwijt.
@ Sigmund, PM
Tja, maar een N64 met een goede controller verkoopt een stuk beter dan een met een lam pookje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:25 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Je houd er dan toch 1 over als ik er 1 overneem?
250,- zit er waarschijnlijk ook niet in tenzij ik alles los verkoop maarja ik heb op dit moment geld nodig dusja. Maar ik verkoop de controller niet los, sorry.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:33 schreef KhaZ het volgende:
Bod staat nog voor de controller.
Die ¤250 ga je er nooit voor krijgen, heb laatst ongeveer hetzelfde pakket gekocht voor 60..
Dat was dus 80, maar omdat je het zo probeert mag je ze op komen halen voor 75,-quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:46 schreef Tomas93 het volgende:
Haha ja denk het wel, want ben ook op marktplaats aan het rondkijken
Maar zie nu dat je 3 games verkocht hebt, dus hoeveel voor de 17 die je nu nog hebt?
wat mag het kosten per stuk of allebei? Ik zit nog even te twijfelenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:31 schreef Kingside het volgende:
@ Dagoduck, bedankt, maar hij heeft blijkbaar alle normale games al
@ SeeNoEvil, Super Mario 64 is een platform spel. Daar moet je met Mario in veel verschillende levels allemaal sterren halen. Mario Party is een soort van bordspel op de Nintendo 64. Met veel minigames enzo, heel leuk om met vrienden te doen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:21 schreef Kingside het volgende:
75,-.
En dat is nog zeer goedkoop voor dit hele pakket.
Je verzamelt ze? Je hebt laatst ook al mijn N64 overgekocht met een berg spellen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef DragonFire het volgende:
80 euro inclusief verzenden geboden op wat er nog over is.
Dat was zo'n meesterlijke gamequote:Op donderdag 7 januari 2010 12:36 schreef Mazora het volgende:
Indien nog mogelijk zou ik graag Mario Party los willen kopen of ruilen tegen meerdere spellen die ik heb liggen.
Ik bied 7,50 of 3 games naar keuze te kiezen uit:
Mission Impossible
Starwars: episode 1 Racer
Fifa 64
Buck Bumble
Tony Haw's Pro Skater 2
Body Harvest
San Francisco Rush Extreme Racing
F1: Pole Position 64
Lylatwars 64
WipEout 64
Ik ben zondag a.s. in Udenhout dus eventueel geld dit aanbod ook voor jou, hetiszover.
Ik ben de nieuwe eigenaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:51 schreef Sh0t het volgende:
Is de console nou nog beschikbaar? of is alles verkocht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |