Mag ik vragen wat er dan zo bijzonder aan beide N64 spellen is? Behalve het feit dat het beiden 'golden cartridges' zijn?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:27 schreef Shigeru het volgende:
@BIGGI, gezien er enorm veel vraag is naar foto's van mijn collectie heb ik besloten een website te starten (erg simpel qua opzet) met al mijn foto's en wat uitleg per item. Zodra deze beschikbaar is, zal ik hem hier posten of je PM'en!
@SpookY22, ik heb eigenlijk alles al wat op die foto staat. Mijn Zelda GBA SP is echter in een niet zo goede staat meer, dus ik weet niet hoe de jouwe er aan toe is en wat eventueel je vraagprijs zou zijn? De Zelda OOT Collector's Edition heb ik verder ook nog niet, maar die is niet zo moeilijk te krijgen. Wat is daar je vraagprijs voor?
@T42, de CD-i titels beschouw ik ook als een officiele Nintendo-licentie, want het Nintendo copyright-teken is op de doosjes te vinden. Ik heb alle CD-i titels al, meerdere keren zelfs, maar ik heb altijd interesse voor het 'verzamel-aspect'. Om welke van de drie titels (Zelda's Adventure, Zelda: Wand of Gamelon, Link; Faces of Evil) gaat het en wat is je vraagprijs?
Oops, inderdaad!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:47 schreef Shigeru het volgende:
Dat was niet mijn foto, maar van een andere member. De versie waar jij over praat is de 'normale' Link's Awakening voor de Game Boy. Die heb ik inderdaad al in mijn bezit!
Bedanktquote:Op donderdag 3 september 2009 13:42 schreef Shigeru het volgende:
Bedoel je de OOT Collector's Edition? Het enige verschil is inderdaad dat het een 'gouden' cartridge is en dat hij in een wat beperktere oplage beschikbaar is geweest. In Amerika is hij echter in overvloed aanwezig, maar de PAL-versie is enkel in Australië uitgebracht.
Echter, er is ook een Special Edition van OOT en die is een stuk lastiger te vinden:
[ link | afbeelding ]
Die moet ik dan ook nog.
Ik had hem wel gezien als cartridge, maar dat is dan zeker zo'n rom die naar cartridge is omgezetquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:43 schreef Shigeru het volgende:
Ik geloof niet dat OOT 1.0 ooit op de markt is verschenen. Dat is enkel een mysterieuze ROM op het internet met een hoop bugs, voor zover ik weet. Ik kan er echter naast zitten hoor.
Zou wel grappig zijn als die beschikbaar was voor het publiek!
Trust me hij is echt, heb hier de originele doos nog liggen. Hij is namelijk alleen maar uitgegeven in Japan/china en de US of A en gewoon als losse DS lite zonder game erbij. The phantom hourglass had ik namelijk al, bleek ook wel de versie te zijn die normaal zat gebundeld met een Golden DSquote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef DragonFire het volgende:
Ik weet het nu echt bijna zeker.
Wie helpt mij hiermee?
De Zelda special edition welke niet in een bundel is geleverd moet nep zijn. Ik kan echt nergens maar dan ook echt nergens vinden dat deze ooit buiten een bundel om verkocht zijn. Wel zijn er nep frontjes en namaak artikelen op de markt gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |