abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72359992
Hallo,

Ik ben een verzamelaar van Zelda-spullen en verzamel eigenlijk alles van Zelda, zolang het officieel gelicenseerd is door Nintendo! Als dat niet zo is, heb ik geen interesse.

-Ik heb alle 'normale versie' games al, dus die hoef je niet aan te bieden, mits het om sealed versies gaat of om een speciale versie gaat. Bij speciale versie moet je denken aan de Majora's Mask Adventure Set, Minish Cap Limited Edition Set, Ocarina of Time Special Edition en Oracle of Ages/Oracle of Seasons Limited Edition. Die zoek ik namelijk nog!

-Ik heb GEEN interesse in posters, t-shirts, guides of soundtracks. Dat vind ik gewoon niet interessant/boeiend om te 'verzamelen'.

Verder zoek ik in principe alles (figures, statues, replica's, etc.), maar ik heb al veel. Te veel om op te noemen, dus noem gewoon iets als je iets hebt en wellicht kwijt wilt en ik zal zeggen of ik interesse heb. Ik heb er eventueel een mooie prijs voor over! Verder zoek ik eigenlijk enkel complete dingen. Met een hoge uitzondering accepteer ik ook non-complete dingen.

Alvast bedankt voor het reageren!
(Simsfan88) I cheated on you more than 200 times! ARE YOU DA DADDY?!?!
(Simsfan88) [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XTD7FmMiy7o[/youtube]
(Simsfan88) ik heb denk ik zo'n 30 keer gecheat ofzo
(Simsfan88) maar dan wel in the sims :P
pi_72391359
Up!
pi_72392588
Ben wel benieuwd naar wat foto's van je spullen eigenlijk
pi_72396431

Dit is wat ik heb en mits de prijs goed is kan er iets weg natuurlijk.
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
  donderdag 3 september 2009 @ 13:19:50 #5
53151 T42
Pinball Wizard
pi_72396799
heb zelda voor de CDi maar das geen nintendo licentie
pi_72397003
@BIGGI, gezien er enorm veel vraag is naar foto's van mijn collectie heb ik besloten een website te starten (erg simpel qua opzet) met al mijn foto's en wat uitleg per item. Zodra deze beschikbaar is, zal ik hem hier posten of je PM'en!

@SpookY22, ik heb eigenlijk alles al wat op die foto staat. Mijn Zelda GBA SP is echter in een niet zo goede staat meer, dus ik weet niet hoe de jouwe er aan toe is en wat eventueel je vraagprijs zou zijn? De Zelda OOT Collector's Edition heb ik verder ook nog niet, maar die is niet zo moeilijk te krijgen. Wat is daar je vraagprijs voor?

@T42, de CD-i titels beschouw ik ook als een officiele Nintendo-licentie, want het Nintendo copyright-teken is op de doosjes te vinden. Ik heb alle CD-i titels al, meerdere keren zelfs, maar ik heb altijd interesse voor het 'verzamel-aspect'. Om welke van de drie titels (Zelda's Adventure, Zelda: Wand of Gamelon, Link; Faces of Evil) gaat het en wat is je vraagprijs?
  donderdag 3 september 2009 @ 13:38:34 #7
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_72397316
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:27 schreef Shigeru het volgende:
@BIGGI, gezien er enorm veel vraag is naar foto's van mijn collectie heb ik besloten een website te starten (erg simpel qua opzet) met al mijn foto's en wat uitleg per item. Zodra deze beschikbaar is, zal ik hem hier posten of je PM'en!

@SpookY22, ik heb eigenlijk alles al wat op die foto staat. Mijn Zelda GBA SP is echter in een niet zo goede staat meer, dus ik weet niet hoe de jouwe er aan toe is en wat eventueel je vraagprijs zou zijn? De Zelda OOT Collector's Edition heb ik verder ook nog niet, maar die is niet zo moeilijk te krijgen. Wat is daar je vraagprijs voor?

@T42, de CD-i titels beschouw ik ook als een officiele Nintendo-licentie, want het Nintendo copyright-teken is op de doosjes te vinden. Ik heb alle CD-i titels al, meerdere keren zelfs, maar ik heb altijd interesse voor het 'verzamel-aspect'. Om welke van de drie titels (Zelda's Adventure, Zelda: Wand of Gamelon, Link; Faces of Evil) gaat het en wat is je vraagprijs?
Mag ik vragen wat er dan zo bijzonder aan beide N64 spellen is? Behalve het feit dat het beiden 'golden cartridges' zijn?
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_72397417
Bedoel je de OOT Collector's Edition? Het enige verschil is inderdaad dat het een 'gouden' cartridge is en dat hij in een wat beperktere oplage beschikbaar is geweest. In Amerika is hij echter in overvloed aanwezig, maar de PAL-versie is enkel in Australië uitgebracht.

Echter, er is ook een Special Edition van OOT en die is een stuk lastiger te vinden:

Die moet ik dan ook nog .

[ Bericht 19% gewijzigd door Shigeru op 03-09-2009 13:48:26 ]
pi_72397516
Ik zie op je foto 3 GameBoy (Color) spellen
Die rode, blauwe en zwarte heb ik ook, maar heb je ook de grijze versie van de zwarte? Of verzamel je die niet?
pi_72397554
Dat was niet mijn foto, maar van een andere member . De versie waar jij over praat is de 'normale' Link's Awakening voor de Game Boy. Die heb ik inderdaad al in mijn bezit!
pi_72397977
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:47 schreef Shigeru het volgende:
Dat was niet mijn foto, maar van een andere member . De versie waar jij over praat is de 'normale' Link's Awakening voor de Game Boy. Die heb ik inderdaad al in mijn bezit!
Oops, inderdaad!
  donderdag 3 september 2009 @ 23:35:56 #12
53151 T42
Pinball Wizard
pi_72418814
je hebt em al dan hou ik em ook voor me eige nintendo verzamelingetje
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:21:52 #13
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_72420430
Is alles waar "Zelva" op staat ook goed?
pi_72423445
@T42, oh ok...
@Zelva, ligt eraan of er dan ook "Zelda" op staat .
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:59:52 #15
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_72424046
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:42 schreef Shigeru het volgende:
Bedoel je de OOT Collector's Edition? Het enige verschil is inderdaad dat het een 'gouden' cartridge is en dat hij in een wat beperktere oplage beschikbaar is geweest. In Amerika is hij echter in overvloed aanwezig, maar de PAL-versie is enkel in Australië uitgebracht.

Echter, er is ook een Special Edition van OOT en die is een stuk lastiger te vinden:

[ link | afbeelding ]

Die moet ik dan ook nog .
Bedankt Ik dacht even dat het dan ging om OoT 1.0 (die heeft blijkbaar verschillen met de PAL versie)
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
pi_72430907
Ik geloof niet dat OOT 1.0 ooit op de markt is verschenen. Dat is enkel een mysterieuze ROM op het internet met een hoop bugs, voor zover ik weet. Ik kan er echter naast zitten hoor.

Zou wel grappig zijn als die beschikbaar was voor het publiek!
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:47:05 #17
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_72431020
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:43 schreef Shigeru het volgende:
Ik geloof niet dat OOT 1.0 ooit op de markt is verschenen. Dat is enkel een mysterieuze ROM op het internet met een hoop bugs, voor zover ik weet. Ik kan er echter naast zitten hoor.

Zou wel grappig zijn als die beschikbaar was voor het publiek!
Ik had hem wel gezien als cartridge, maar dat is dan zeker zo'n rom die naar cartridge is omgezet My mistake
pi_72462904
Geen idee wat dat is geweest. Vaak als er geen officieel kenmerk is te vinden, dan is het een nepperd.
pi_72488548
kick!
  woensdag 9 september 2009 @ 00:02:23 #20
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_72570324
Hey spook, die special edition ds lite. Is dat een neppert?
Die is toch alleen uitgekomen in combinatie met het spel...

Ik ben nog druk op zoek naar eentje namelijk,
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_72573304
Nee, die is ook los verkrijgbaar geweest. Hij is ook verkrijgbaar geweest in een 'grote' doos, inclusief The Minish Cap, maar daar zat ook gewoon dit kleinere doosje in.

Ik heb hem overigens dubbel DragonFire (wel het 'kleinere' doosje-versie). Ik weet niet wat je bod zou zijn ?
  woensdag 9 september 2009 @ 11:43:57 #22
96981 DragonFire
pi_72577425
heb je het nou over de ds of over de sp?
pi_72584306
De Nintendo DS Lite.
  woensdag 9 september 2009 @ 20:11:04 #24
96981 DragonFire
pi_72593938
Ik weet het nu echt bijna zeker.
Wie helpt mij hiermee?

De Zelda special edition welke niet in een bundel is geleverd moet nep zijn. Ik kan echt nergens maar dan ook echt nergens vinden dat deze ooit buiten een bundel om verkocht zijn. Wel zijn er nep frontjes en namaak artikelen op de markt gekomen.
pi_72595075
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef DragonFire het volgende:
Ik weet het nu echt bijna zeker.
Wie helpt mij hiermee?

De Zelda special edition welke niet in een bundel is geleverd moet nep zijn. Ik kan echt nergens maar dan ook echt nergens vinden dat deze ooit buiten een bundel om verkocht zijn. Wel zijn er nep frontjes en namaak artikelen op de markt gekomen.
Trust me hij is echt, heb hier de originele doos nog liggen. Hij is namelijk alleen maar uitgegeven in Japan/china en de US of A en gewoon als losse DS lite zonder game erbij. The phantom hourglass had ik namelijk al, bleek ook wel de versie te zijn die normaal zat gebundeld met een Golden DS dus heb een complete set

Overigens is mijn SP in puntgave conditie inclusief het doosje waar hij in zat met the minish cap. Helaas kan ik het niet over mijn hart krijgen om die weg te doen. En die PAL versie van OoT L.E. zit nog met het plastic in het doosje geldt eigenlijk hetzelfde voor. Ik zal wel voor je uitkijken her en der op i-net of ik nog wat tegenkom dan stuur ik je wel een PM
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')