Mag ik vragen wat er dan zo bijzonder aan beide N64 spellen is? Behalve het feit dat het beiden 'golden cartridges' zijn?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:27 schreef Shigeru het volgende:
@BIGGI, gezien er enorm veel vraag is naar foto's van mijn collectie heb ik besloten een website te starten (erg simpel qua opzet) met al mijn foto's en wat uitleg per item. Zodra deze beschikbaar is, zal ik hem hier posten of je PM'en!
@SpookY22, ik heb eigenlijk alles al wat op die foto staat. Mijn Zelda GBA SP is echter in een niet zo goede staat meer, dus ik weet niet hoe de jouwe er aan toe is en wat eventueel je vraagprijs zou zijn? De Zelda OOT Collector's Edition heb ik verder ook nog niet, maar die is niet zo moeilijk te krijgen. Wat is daar je vraagprijs voor?
@T42, de CD-i titels beschouw ik ook als een officiele Nintendo-licentie, want het Nintendo copyright-teken is op de doosjes te vinden. Ik heb alle CD-i titels al, meerdere keren zelfs, maar ik heb altijd interesse voor het 'verzamel-aspect'. Om welke van de drie titels (Zelda's Adventure, Zelda: Wand of Gamelon, Link; Faces of Evil) gaat het en wat is je vraagprijs?
Oops, inderdaad!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:47 schreef Shigeru het volgende:
Dat was niet mijn foto, maar van een andere member. De versie waar jij over praat is de 'normale' Link's Awakening voor de Game Boy. Die heb ik inderdaad al in mijn bezit!
Bedanktquote:Op donderdag 3 september 2009 13:42 schreef Shigeru het volgende:
Bedoel je de OOT Collector's Edition? Het enige verschil is inderdaad dat het een 'gouden' cartridge is en dat hij in een wat beperktere oplage beschikbaar is geweest. In Amerika is hij echter in overvloed aanwezig, maar de PAL-versie is enkel in Australië uitgebracht.
Echter, er is ook een Special Edition van OOT en die is een stuk lastiger te vinden:
[ link | afbeelding ]
Die moet ik dan ook nog.
Ik had hem wel gezien als cartridge, maar dat is dan zeker zo'n rom die naar cartridge is omgezetquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:43 schreef Shigeru het volgende:
Ik geloof niet dat OOT 1.0 ooit op de markt is verschenen. Dat is enkel een mysterieuze ROM op het internet met een hoop bugs, voor zover ik weet. Ik kan er echter naast zitten hoor.
Zou wel grappig zijn als die beschikbaar was voor het publiek!
Trust me hij is echt, heb hier de originele doos nog liggen. Hij is namelijk alleen maar uitgegeven in Japan/china en de US of A en gewoon als losse DS lite zonder game erbij. The phantom hourglass had ik namelijk al, bleek ook wel de versie te zijn die normaal zat gebundeld met een Golden DSquote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef DragonFire het volgende:
Ik weet het nu echt bijna zeker.
Wie helpt mij hiermee?
De Zelda special edition welke niet in een bundel is geleverd moet nep zijn. Ik kan echt nergens maar dan ook echt nergens vinden dat deze ooit buiten een bundel om verkocht zijn. Wel zijn er nep frontjes en namaak artikelen op de markt gekomen.
Nogmaals ik heb geen bundle pack, ik heb de DS lite los en de Phantom hourglass die ik heb is toevallig van iemand in de US die hem weg deed die WEL de bundle pack had maar alleen de DS heeft gehouden, zie ook onderstaande foto's. je link naar die Fake DS is wel terecht dat je die plaatst maar de mijne is een echte. Op de video zijn er namelijk veel meer verschillen tussen de DS'en zoals hij ze naast elkaar heeftquote:Op woensdag 9 september 2009 21:39 schreef DragonFire het volgende:
Let ook even op bij het uitpakken van een echt bundle pack:
Het doosje heeft geen zwarte rand, alleen gouden randen. Op jouw foto zie in duidelijk een zwarte kant.
zoals dit???quote:Op woensdag 9 september 2009 23:29 schreef DragonFire het volgende:
Neuhhhh, zo komen er misschien nog mensen die zelda dingen aan ons gaan aanbieden
Doos en font vervangen is een optie maar de doos was intact in seal en met ook nog star points erbij welke ik niet kon claimen omdat het een Amerikaanse code was (heb de mail van Nintendo nog hier ergens die dat aan me uitlegde)quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef DragonFire het volgende:
Ik denk dat je een nep DS hebt, op de achterkant staat duidelijk dat het gaat om een USA versie. Maar waarom zou een usa versie uit Hong Kong komen? Duidelijk is als je de achterkant van een DS uit asie bekijkt:
[ afbeelding ]
Kan je duidelijk zien dat er bij deze tekentjes staan welke ik niet kan lezen.
Het serienummer dat er op jouw ds staat duid wel op een echt US ds lite serienummer. Dit verbaast mij dan weer.
Wat er wel heel veel is gebeurd zijn dat er refurbished DSsen op de markt zijn gebracht vanuit Hong Kong. Deze krijgen alleen een nieuw doosje en een fontje. Ik gok dat jij er zo eentje hebt, deze worden typisch op ebay sites aangeboden voor minder dan een oorspronkelijke DS en worden verscheept vanuit Hong Kong. Zie:
http://reviews.ebay.ie/Ca(...)idZ10000000004645416
Ooit via fok hier gekocht, koper was verrast dat ik er 25 euro per stuk voor wilde gevenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:31 schreef DragonFire het volgende:
Nou ligt een beetje aan de staat, zo te zien zijn ze mint. Die zijn toch wel een stukje moeilijker te vinden. Ben wel benieuwd naar wat hij ervoor heeft betaalt.
Jawel, dan ben je volledig verkeerd geinformeerd. Zowel Ocarina of Time als A Link to the Past als alle Zelda-Game Boy games als de NES-games zijn Factory Sealed geweest.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:42 schreef DragonFire het volgende:
Factory sealed Pal? Zo ver ik weet zijn pal games nooit gesealed.
Nope. Ik verzamel (nog) geen verschillende versies. Ik dacht overigens dat kleine doosjes alleen de Hong Kong versies waren?quote:
Nee zijn ook smallbox euro versies uitgebracht. De hongkong edities zijn zeldzamer. Maakt het niet dat deze smallbox ook wel zeldzaam is. Smallbox euro nes spellen zijn helemaal bij de introductie uitgebracht en zo ver ik weet niet in nederland.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Nope. Ik verzamel (nog) geen verschillende versies. Ik dacht overigens dat kleine doosjes alleen de Hong Kong versies waren?
@hierboven; dat is de Australische Collector's Edition PAL-versie, neem ik aan? Dat kun je zien aan de "G" op het doosje. Als dat zo is, is het niet zo bijzonder; eurootje of 20/25.
Iemand heeft waarschijnlijk de Australische cartridge in het Europese doosje gestopt met bijbehorend Europees boekje. Kun je de game in het Duits/Frans/etc. spelen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef Ninedarts het volgende:
Doosje ziet er goed uit
Layout is die zwarte met goud beschreven die titel...
En boekje zit erbij maar ook in het Nederlands
Hoe kan ik dan die Aus. versie hebben???
echt goud?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb een Nintendo 8 bit spelletje van Zelda waarbij de cassette van "goud" is gemaakt.
Thuis getest en ik kan het in Duits/frans en Engels spelen dus welke versie is het nu??quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:40 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Iemand heeft waarschijnlijk de Australische cartridge in het Europese doosje gestopt met bijbehorend Europees boekje. Kun je de game in het Duits/Frans/etc. spelen?
@DragonForce, I see. Ik vind het tot op heden nog niet bijster interessant, die aparte versies. Enkel Limited Edition uitgaves vind ik wel tof.
Overigens heb ik vandaag een sealed Ocarina of Time binnen gekregen met de Nintendo seal nog 100% in tact. Mooi collector's item!
Dat had ik al gezegdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:23 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Thuis getest en ik kan het in Duits/frans en Engels spelen dus welke versie is het nu??
Dank je wel voor de uitleg...dan heb ik dus de aus. versiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:04 schreef DragonFire het volgende:
Zal je de codes uitleggen:
Maar op catridge staat NUS-006 (-01) (EUR)
NUS = Nintendo US
006 = Spel cartridge
(-01) Versie 01 (van de cart)
(EUR) = PAL versie
NUS-NZLP-AUS
AUS = Australie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |