abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2009 @ 09:52:15 #1
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72607116
n dussssss
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 10 september 2009 @ 09:52:36 #2
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_72607124
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Het enige summiere contact dat we nog hebben is op facebook hoor. Hij's een buitenlandert

Ik heb gezegd dat het kindje Jesus gaat heten...
Ik snap dat nooit zo . Mijn wederhelft heeft ook gezellig zijn ex op hyves en die wisselen ook nog wel eens wat uit sociale verplichting enzo. En dan denk ik, wat zonde van je tijd. Waarom tijd en energie in iemand steken die je nooit meer hoeft te zien en die ook geen vrienden meer gaat worden? Ook al is het maar een berichtje op zo'n contactensite .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 10 september 2009 @ 09:52:43 #3
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72607129
wat een k*t TT dus er moeten meer geheimen komen die we kunnen ontrafelen, enzo
pi_72607148
Exen
  donderdag 10 september 2009 @ 09:53:22 #5
14746 k_i_m
pi_72607149
Bovenstaande was dus niet specifiek over jou he Rocka, maar meer over mijn wederhelft .
In my life
Why do I smile
  donderdag 10 september 2009 @ 09:53:47 #6
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72607158
denk gewoon niewsgierigheid K_I_M , je hebt toch een periode van die persoon gehouden en je dus ondanks de misschien een niet zo fijne afloop je egens hoopt dat hij/zij goed terecht komt
  donderdag 10 september 2009 @ 09:54:56 #7
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72607183
ik bedenk me net is ontrafeld wel met een D of met een t

Cursus nederlandse grammatica volgen gaat
  donderdag 10 september 2009 @ 09:55:20 #8
14746 k_i_m
pi_72607192
Oja, en even iets anders tussendoor; Kan iemand die cokesnol bij Z@ppelin even weghalen? Ik ben d'r spuugzat en ze is nog geen week op tv .
In my life
Why do I smile
pi_72607200
Ach ik heb ook nog wel een ex op Hyves. Ookal zien we elkaar nooit meer, vind ik het toch wel leuk om af en toe eens iets te lezen. Er zijn ook exen waar ik niks meer van wil horen of mee te maken wil hebben.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  donderdag 10 september 2009 @ 09:56:28 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_72607213
Ik sprak mijn ex voornamelijk als hij weer eens problemen had met zijn vriendin. Best jammer, het zou best leuk zijn als hij ook zou vertellen dat hij een huis gekocht had en het weer goed ging enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72607218
Ja wie is dat z@ppelin grietje. Ze is zo hyper-gemaakt-vrolijk, vind ik.
pi_72607267
ik vind het ook maar net hoe je met je ex bent geeindigd. Ik heb mijn ex gewoon echt niets meer te melden, ook geen berichtje op hyves....

Ik zag trouwens wel bij M. op zn hyves dat iemand weer contact met hem probeert te zoeken die in de tijd dat wij bij elkaar kwamen de vriendschap met M. had verbroken omdat zijn vriendin het er niet mee eens was
Hij feliciteerde M. wel aardig met de kleine meid, ach dat is ook maar 1,5 jaar te laat. Dat soort mensen, echt... Alsof je daar ooit nog contact mee zou willen....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_72607269

Hahahah ik irriteerde me ook al
  donderdag 10 september 2009 @ 09:59:38 #14
14746 k_i_m
pi_72607292
Ik heb geen hyves, dus ook geen exen die me volgen . En om heel eerlijk te zijn interesseert het me ook geen bal wat ze uitspoken en of ze goed terecht zijn gekomen.
In my life
Why do I smile
pi_72607345
Het interesseer me ook niet zozeer of ze goed terecht komen. Ik vind het vooral leuk om te zien dat zijn nieuwe vriendin lelijker is dan ik.
  donderdag 10 september 2009 @ 10:01:17 #16
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72607346
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:58 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]

Hahahah ik irriteerde me ook al
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72607348
Ach, ik had laatst nog een exvriendje opgezocht van de middelbare school. Hij is laatst getrouwd met een zusje van een toenmalige wederzijdse vriendin. Dat vond ik toch wel leuk om te lezen.
  donderdag 10 september 2009 @ 10:01:46 #18
14746 k_i_m
pi_72607355
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:58 schreef Ticootje het volgende:
ik vind het ook maar net hoe je met je ex bent geeindigd. Ik heb mijn ex gewoon echt niets meer te melden, ook geen berichtje op hyves....

Ik zag trouwens wel bij M. op zn hyves dat iemand weer contact met hem probeert te zoeken die in de tijd dat wij bij elkaar kwamen de vriendschap met M. had verbroken omdat zijn vriendin het er niet mee eens was
Hij feliciteerde M. wel aardig met de kleine meid, ach dat is ook maar 1,5 jaar te laat. Dat soort mensen, echt... Alsof je daar ooit nog contact mee zou willen....
Nou dat inderdaad. Je hebt een keuze gemaakt om geen contact meer te zoeken en ga dan niet als een of andere lamlul met de staart tussen de benen via een internetsite (!!!) een berichtje sturen omdat er wat aan je geweten knaagt .
In my life
Why do I smile
  donderdag 10 september 2009 @ 10:03:36 #19
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72607399
Mijn ex is tegenwoordig getrouwd met het meisje waarvan hij toen zei dat hij niet snapte hoe mensen zo iemand aantrekkelijk konden vinden.
Vlak nadat het tussen ons uitging heeft hij een vrij ernstig ongeluk gehad en in coma gelegen enzo..heeft er zeker ook hersenbeschadiging aan overgehouden
pi_72607412
Ik spreek mijn ex nog bijna dagelijks Zal ook wel zo blijvem
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72607416
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn ex is tegenwoordig getrouwd met het meisje waarvan hij toen zei dat hij niet snapte hoe mensen zo iemand aantrekkelijk konden vinden.
Vlak nadat het tussen ons uitging heeft hij een vrij ernstig ongeluk gehad en in coma gelegen enzo..heeft er zeker ook hersenbeschadiging aan overgehouden
Misschien is ze wel heel aardig
  † In Memoriam † donderdag 10 september 2009 @ 10:04:52 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_72607423
Ik ben té nieuwsgierig om niet bij ex-en te kijken Gewoon, om te zien hoe ze nu zijn, wat ik weggegooid heb
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 10 september 2009 @ 10:05:10 #23
14746 k_i_m
pi_72607429
Overigens hoorde ik van mijn wederhelft dat de baas van Z@ppelin erg content was met de nieuwe vormgeving. Misschien moeten we een handtekeningenactie starten om dat mens van de buis te krijgen. Want ik krijg een rolberoerte bij het idee dat ik nog een jaar tegen die kop aan moet kijken .

Dan neem ik de teletubbies wel op, en is het verder geen tv meer 's ochtends .
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † donderdag 10 september 2009 @ 10:05:27 #24
7074 moussy
kuttekop
pi_72607436
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien is ze wel heel aardig
of misschien kan ze hét wel goed!
pi_72607443
Post hier de hyves van je ex:!!!!!!
pi_72607449
quote:
  donderdag 10 september 2009 @ 10:06:20 #27
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72607451
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:05 schreef k_i_m het volgende:
Overigens hoorde ik van mijn wederhelft dat de baas van Z@ppelin erg content was met de nieuwe vormgeving. Misschien moeten we een handtekeningenactie starten om dat mens van de buis te krijgen. Want ik krijg een rolberoerte bij het idee dat ik nog een jaar tegen die kop aan moet kijken .

Dan neem ik de teletubbies wel op, en is het verder geen tv meer 's ochtends .
De beste man is zeker doof en blind?
pi_72607456
ja, het is ook gewoon nieuwsgierigheid natuurlijk. Of blij om te zien dat je 't weg hebt gegooid.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 10 september 2009 @ 10:06:58 #29
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72607464
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:01 schreef Ticootje het volgende:
Ach, ik had laatst nog een exvriendje opgezocht van de middelbare school. Hij is laatst getrouwd met een zusje van een toenmalige wederzijdse vriendin. Dat vond ik toch wel leuk om te lezen.
maar dat is toch ook anders dan iemand waarmee je veel meer gedeeld hebt dan een kalverliefde
quote:
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † donderdag 10 september 2009 @ 10:07:35 #30
7074 moussy
kuttekop
pi_72607478
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:05 schreef Ticootje het volgende:
Post hier de hyves van je ex:!!!!!!
alle 365?
pi_72607493
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:54 schreef _evenstar_ het volgende:
ik bedenk me net is ontrafeld wel met een D of met een t

Cursus nederlandse grammatica volgen gaat
Gewoon met een D. Vervang maar eens dor een ander werkwoord (stompen oid) dan wordt het gestompt. voltooid deelwoord dus
  donderdag 10 september 2009 @ 10:08:38 #32
14746 k_i_m
pi_72607496
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

De beste man vrouw is zeker doof en blind?
Waarschijnlijk kijkt ze er gewoon nooit naar, en al helemaal niet dagelijks. Maar heeft ze bij de lancering één keer het nieuwe filmpje gezien wat met luid gejuich en champagne werd gebracht .
In my life
Why do I smile
pi_72607502
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:06 schreef Ynske het volgende:

[..]

maar dat is toch ook anders dan iemand waarmee je veel meer gedeeld hebt dan een kalverliefde

Op dat moment was het de liefde van mn leven

Oh die leeftijd.... wat was toen alles nog lekker simpel.
pi_72607512
Mijn ex heeft hyves ontdekte ik net.
En een vrouw en kind
Arme vrouw en kind
pi_72607515
Maar 1 ex van mij heeft Hyves volgens mij. De rest is digibeet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 september 2009 @ 10:09:38 #36
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72607516
Ik begrijp al dat ik er niks aan mis, wij kijken toch nooit want dan zijn we er niet

Ik heb geen hyves en geen exen om te contacten, da's makkelijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72607520
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh die leeftijd.... wat was toen alles nog lekker simpel.
Nu niet meer dan?

Ik vind het nu makkelijker dan vroeger
  donderdag 10 september 2009 @ 10:10:00 #38
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72607524
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Gewoon met een D. Vervang maar eens dor een ander werkwoord (stompen oid) dan wordt het gestompt. voltooid deelwoord dus
ah oke thanks
pi_72607532
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb geen hyves, dus ook geen exen die me volgen . En om heel eerlijk te zijn interesseert het me ook geen bal wat ze uitspoken en of ze goed terecht zijn gekomen.
Dat!
Het boeit me gewoon niet, het zijn mijn exen niet voor niks.

Iemand zei laatst dat je altijd een beetje van je exen blijft houden, want je hebt er toch neit voor niets iets mee gehad. Nou, nee, maar het is ook niet voor niets een ex.

Ik heb wel 1 ex op mijn hyves, omdat hij zich meldde en ik het ook weer stom vond om hem te weigeren. Maar inmiddels staat die al dik 2 jaar bij mijn vrienden en hebben we nooit contact. Beetje onnodig dus.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72607572
Mijn ex is de man van BE en die heb ik op mijn hyves

fles geven in het zh is geen succes... Veel te veel te zien
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72607574
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:09 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Nu niet meer dan?

Ik vind het nu makkelijker dan vroeger
Mijn relatie is nu véél makkelijker dan vroeger in ieder geval
  donderdag 10 september 2009 @ 10:13:03 #42
14746 k_i_m
pi_72607579
Ik heb mijn hyves opgeheven toen een ex zich kwam melden .
In my life
Why do I smile
pi_72607615
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat!
Het boeit me gewoon niet, het zijn mijn exen niet voor niks.

Iemand zei laatst dat je altijd een beetje van je exen blijft houden, want je hebt er toch neit voor niets iets mee gehad. Nou, nee, maar het is ook niet voor niets een ex.

Ik heb wel 1 ex op mijn hyves, omdat hij zich meldde en ik het ook weer stom vond om hem te weigeren. Maar inmiddels staat die al dik 2 jaar bij mijn vrienden en hebben we nooit contact. Beetje onnodig dus.
Ik heb voor geen enkele ex meer warme gevoelens... Inderdaad niet voor niets een ex.

Ik kan me wel voorstellen dat M. met zijn ex-vrouw nog iets van een band heeft. Ze hebben toch samen een kind en het blijft wel de moeder van zijn 1e kind. Hij heeft zeker toen ze net gescheiden waren haar nog vaak geholpen enzo...
pi_72607623
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:12 schreef freecell het volgende:

[..]

Mijn relatie is nu véél makkelijker dan vroeger in ieder geval
Dat ja. Oh die onzekerheid of iemand je wel echt leuk vindt en je ook echt wel gaat bellen.
Dat hoeft nu niet meer, deze zit al aan me vast.
  donderdag 10 september 2009 @ 10:15:58 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72607632
Good meurning! Die SOSdoos is idd behoorlijk ergerlijk.

Anyways, mijn wederhelft en ik zaten gisteren een filmpje te kijken van toen Dean net geboren was en toen zei hij: "Ja, zo zie je toch dat je er nu al weer ouder uit zit he, en het is nog geen drie jaar jaar geleden!" .

EN dan niet snappen wat ie fout zegt he.

Ik loop me nu al weer te verheugen op mijn potentiele nieuwe baan, maar dat moet ik maar niet doen....vroegah, als ik werd uitgenodigd voor een solli-gesprek werd ik altijd aangenomen en nu nooit meer (oke, de afgelopen 3 keer niet ).

Kleurdoos, vreselijke droom, ik heb laatst ook nog zoiets gepost, ik droom regelmatig dat Dean uit het raam valt hier, compleet met hysterisch geren naar zijn kamertje waar ik dan pas ontdek dat ik droomde .

En een JEUJ voor de tetten van Pinq.

Is het RAR-mysterie al ontrafeld?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_72607667
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:01 schreef She-Wolf het volgende:
Het interesseer me ook niet zozeer of ze goed terecht komen. Ik vind het vooral leuk om te zien dat zijn nieuwe vriendin lelijker is dan ik.
Ja dat ja, én om te zien of ik wel beter terecht ben gekomen dan zij
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72607668
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:15 schreef Vivi het volgende:

En een JEUJ voor de tetten van Pinq.

Is het RAR-mysterie al ontrafeld?
Pinq.rar?
pi_72607672
Die griet van nederland 3 Zeppeling is mega irritant. Ik kijk niet gauw naar Nickelodeon maar ik zap nu al een aantal dagen liever naar dat net dan naar die adhd trien.

Mijn ex heeft een Hyves, is vader van 2 dochters en we zien elkaar zo nu en dan bij wederzijdse vrienden. Ik heb dan ook een jaartje of 4 een relatie met hem gehad en een jaar of 3 samen gewoont.

Een andere ex, mijn eerste vriendje van toen ik 15 en 16 was, is ook op Hyves en niet meer zo super slank als hij vroeger was. Hij had toen een grietje dat van huis was weg gelopen bij zijn moeder inwonen en vond haar maar niks, nu is hij er dus mee getrouwd en vader van 2 koters.

Een andere ex, type eeuwige vreemdganger, is ook op Hyves te vinden en elke keer als ik naar zijn kop kijk vraag ik me zelf af wat ik als 17 jarige toch in hem zag.

Nog een andere "ex", je kan het niet echt ex noemen, was een blauwe maandag wat tussen ons en wat een blind date geregeld door mijn inmiddels man, is nog steeds met me bevriend en is 1 van de beste maten van mijn man.

Verders geloof ik niet dat de andere dates noemenswaardig zijn voor vermelding.
  donderdag 10 september 2009 @ 10:19:18 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72607699
Ik ben wel heeel benieuwd naar een bepaalde ex, maar die zit niet op Hyv es. Zijn zoontje wel .

Maar aan de andere kant is het maar goed dat ik hem niet kan vinden, zou potentieel gevaarlijk kunnen zijn denk ik . Ik wilde hem ook opzoeken in de hoop uit te vinden dat ie heel lelijk was geworden.
  † In Memoriam † donderdag 10 september 2009 @ 10:19:28 #50
7074 moussy
kuttekop
pi_72607703
Ik kan sommige scharrels niet eens vinden omdat ik geen achternaam (meer) weet
pi_72607722
ik ben van een hoop mensen van vroeger de achternamen vergeten (van sommige zelfs complete naam) maar van mijn exen niet. Aangezien ik getrouwd ben en de achternaam van mijn man heb aangenomen zoeken mijn exen misschien wel op mijn meisjesnaam maar kunnen me niet vinden, vindt ik niet erg.
pi_72607731
Moussy
pi_72607748
Ik bel nog wekelijks met mijn eerste vriendje Maar dat was voor mij altijd meer vriendschap dan relatie
  donderdag 10 september 2009 @ 10:22:31 #54
14746 k_i_m
pi_72607759
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:19 schreef Vivi het volgende:
Ik ben wel heeel benieuwd naar een bepaalde ex, maar die zit niet op Hyv es. Zijn zoontje wel .

Maar aan de andere kant is het maar goed dat ik hem niet kan vinden, zou potentieel gevaarlijk kunnen zijn denk ik . Ik wilde hem ook opzoeken in de hoop uit te vinden dat ie heel lelijk was geworden.
. Is het wie ik denk dat het is? .
In my life
Why do I smile
pi_72607796
Geen enkele ex zou nog gevaarlijk voor mij zijn. Niet dat ze er niet goed uitzien ofzo, maar ik weet wat voor kutkarakter achter de hoofden zit.
  donderdag 10 september 2009 @ 10:24:39 #56
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72607801
Scharrels..dat weet ik helemaal niet meer hoor. Waren er achterlijk veel
pi_72607810
Hier ook 2 exen op hyves, een is leuk en heb ik nog steeds goed contact mee, tussen ons was het eigenlijk meer vriendschap. En eentje die is me toch lelijk geworden maar die is wel ernstig ziek helaas. Verder geen contact mee Mis dat ook niet

Manlief staat nu te stof zuigen, ik heb benedne gesopt en geboend dus Rewimo,Qtel en Christan jullie kunnen komen

[ Bericht 0% gewijzigd door Stout op 10-09-2009 10:35:05 (Of je typt de N .... beetje enthousiast) ]
  donderdag 10 september 2009 @ 10:28:35 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72607878
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:22 schreef k_i_m het volgende:

[..]

. Is het wie ik denk dat het is? .
Nee, deze is van toen ik 18 was (en 19 en 20 en 21 ). En die andere heeft geen kids . (is nu met IVF bezig ).
pi_72607901
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:25 schreef Stout het volgende:
Manlief staat nu te stof zuigen, ik heb benedne gesopt en geboend dus Rewimo,Qtel en Christal jullie kunnen komen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 10 september 2009 @ 10:30:02 #60
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_72607909
Heb op het moment nog wel contact met ex, maar voornamelijk om de kleine dus ja. Dan blijf je dat houden...
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  donderdag 10 september 2009 @ 10:31:20 #61
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72607938
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:30 schreef aeque het volgende:
Heb op het moment nog wel contact met ex, maar voornamelijk om de kleine dus ja. Dan blijf je dat houden...
Het was jouw kind toch niet?
pi_72607941
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:19 schreef moussy het volgende:
Ik kan sommige scharrels niet eens vinden omdat ik geen achternaam (meer) weet
Van sommige scharrels weet ik niet eens een voornaam. (meer)
  donderdag 10 september 2009 @ 10:33:06 #63
14746 k_i_m
pi_72607981
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee, deze is van toen ik 18 was (en 19 en 20 en 21 ). En die andere heeft geen kids . (is nu met IVF bezig ).
Euwwww .
In my life
Why do I smile
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 10 september 2009 @ 10:34:55 #64
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72608017
k heb laatst wel mn van de basisschool gevonden, vond t wel tof om te lezen dat hij dokter geworden is, dat wilde hij vroeger al
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_72608023
Kan iemand me misschien een goede reden geven waarom ik geen vrije middag zou vragen? Ik zit hier nu echt in dubio of ik wel of niet een vrije middag moet vragen. Heb geen zin en er is ook niks bijzonders te doen, zeg maar langdurige komkommertijd.
pi_72608036
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Kan iemand me misschien een goede reden geven waarom ik geen vrije middag zou vragen? Ik zit hier nu echt in dubio of ik wel of niet een vrije middag moet vragen. Heb geen zin en er is ook niks bijzonders te doen, zeg maar langdurige komkommertijd.
Tis slecht weer
  donderdag 10 september 2009 @ 10:38:27 #67
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_72608088
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:31 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het was jouw kind toch niet?
Officieel niet, maar het voelt wel als mijn kind.
pi_72608099
MeNicole, hier is het zonnig en niet koud. Dat maakt het binnen zitten ook niet leuker.
  donderdag 10 september 2009 @ 10:40:08 #69
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72608117
Faja..ga de receptioniste ff de groeten van me doen
  donderdag 10 september 2009 @ 10:40:53 #70
14746 k_i_m
pi_72608140
HAHAHAHAA, d'r staat hier één de tv te aaien omdat er een poes in beeld was .
In my life
Why do I smile
pi_72608148
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Scharrels..dat weet ik helemaal niet meer hoor. Waren er achterlijk veel

*guilty
nouja achterlijk veel niet, maar genoeg wel

En exen. Tsja. Mijn eerste vriendje (14 t/m 17 jaar en ooooh wat waren we vliefd ) heeft me toegevoegd op hyves (en facebook) een aantal jaar geleden. Hij zal wel nieuwsgierig zijn geweest. Maar och, hij heeft al tig jaar een nieuwe vriendin (leuke meid overigens!) en we spreken elkaar verder niet echt heel erg ofzo. Verjaardagswensen en een gelukkig nieuwjaar enzo, meer niet.
Ik kreeg wel de hartelijke felicitaties toen ik zwanger was, en ook toen A. geboren was.

Mn ex waar ik mee samenwoonde voor ik B. ontmoette hoef ik nooit meer te zien of te spreken. Ook op hyves niet, en ook uit nieuwsgierigheid niet.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 10 september 2009 @ 10:41:12 #72
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72608149
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:33 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Euwwww .
Nou ja, dat vind ik wel sneu, hij wil al heel lang heel graag kinderen.
pi_72608159
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:24 schreef Ticootje het volgende:
Geen enkele ex zou nog gevaarlijk voor mij zijn. Niet dat ze er niet goed uitzien ofzo, maar ik weet wat voor kutkarakter achter de hoofden zit.
Als ze een kutkarakter hadden was ik nooit iets met ze begonnen
Maar mijn ex had gewoon wat dingen waardoor hij écht niet bij me paste.
Nuja, ik was 16/17
pi_72608169
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
MeNicole, hier is het zonnig en niet koud. Dat maakt het binnen zitten ook niet leuker.
Hier is het nat en koud en harde wind.

Dan moet je maar gewoon vrij nemen en lekker de stad in hobbelen
  donderdag 10 september 2009 @ 10:42:45 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72608183
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:38 schreef aeque het volgende:

[..]

Officieel niet, maar het voelt wel als mijn kind.
En is de echte vader ook nog in beeld?
pi_72608185
oh en dromen...

mijn lief en ik worden per toerbeurt panisch wakker 's nachts...

"ze ligt tussen ons in! *help* paniekpaniek!! waar is ze waar is ze!!"

om je vervolgens te realiseren dat ze gewoon in haar bedje ligt.
Serieus bijna elke nacht, en hij net zo vaak als ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 10 september 2009 @ 10:43:06 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_72608190
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:40 schreef k_i_m het volgende:
HAHAHAHAA, d'r staat hier één de tv te aaien omdat er een poes in beeld was .
Ruben geeft onze trouwfoto altijd kusjes. Papa kus, mama kus, giraffe kus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72608207
Ik ga eens dossiers uitpluizen van leerlingen...
  donderdag 10 september 2009 @ 10:44:33 #79
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_72608218
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:

[..]

En is de echte vader ook nog in beeld?
Nop.

In de 2,5 jaar dat ik er was is hij misschien 2x geweest...
  donderdag 10 september 2009 @ 10:45:38 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72608236
*subtiel over discussie mbt hoeveelheid scharrels heenkletst* .

Als ik het aantal eens afga en dan ook nog in aanmerking genomen dat daar nog relaties van 1, 2,5 en 5 jaar tussenzitten ben ik een redelijk bezig bijtje geweest .
  donderdag 10 september 2009 @ 10:46:42 #81
14746 k_i_m
pi_72608254
. Zelfs mijn vriendjes zijn op één hand te tellen .
In my life
Why do I smile
pi_72608265
Vriendjes... één toen ik 12/13 was en eentje toen ik 16/17 was.
Daarna getrouwd met TARA

Scharrels: nul
pi_72608317
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:45 schreef Vivi het volgende:
*subtiel over discussie mbt hoeveelheid scharrels heenkletst* .

Als ik het aantal eens afga nen dan ook nog in aanmerking genomen dat daar nog relaties van 1, 2,5 en 5 jaar tussenzitten ben ik een redelijk bezig bijtje geweest .
Gewoon 'een vrouw met ervaring' noemen we dat, toch?

Ach ik moet zeggen, het aantal exen bij mij valt erg mee. Het zijn vooral langere relaties geweest. Onder scharrels versta ik meer de figuren waar je in de kroeg een paar avonden (of 1) mee hebt staan zoenen en graaien.

En dan nog, valt ook dat voor iemand van mijn leeftijd best wel mee.
  donderdag 10 september 2009 @ 10:49:39 #84
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72608318
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:44 schreef aeque het volgende:

[..]

Nop.

In de 2,5 jaar dat ik er was is hij misschien 2x geweest...
  donderdag 10 september 2009 @ 10:49:53 #85
14746 k_i_m
pi_72608325
Scharrels vond ik altijd bloedirritant. Een keer van bil geen probleem, maar als ze dezelfde dag nog terugbellen om weer een nieuwe afspraak te maken "je moet wel allebei hetzelfde willen he" dan was het snel klaar wat mij betreft!
In my life
Why do I smile
  donderdag 10 september 2009 @ 10:51:12 #86
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_72608353
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat is er?
pi_72608399
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Faja..ga de receptioniste ff de groeten van me doen
Ander keertje, heb al broodjes gehaald voor de lunch.
  donderdag 10 september 2009 @ 10:53:32 #88
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72608408
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:49 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Gewoon 'een vrouw met ervaring' noemen we dat, toch?

Ach ik moet zeggen, het aantal exen bij mij valt erg mee. Het zijn vooral langere relaties geweest. Onder scharrels versta ik meer de figuren waar je in de kroeg een paar avonden (of 1) mee hebt staan zoenen en graaien.

En dan nog, valt ook dat voor iemand van mijn leeftijd best wel mee.

Ik heb er een hoop tussenzitten waarmee ik gedurende meerdere jaren met terugkerende regelmaat heb staan graaien maar wat toch nooit een echte relaaaaaaaaaaaaaassie is geworden..ik zou alleen niet weten hoe je dat moet noemen .
  donderdag 10 september 2009 @ 10:53:40 #89
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72608410
Een paar exen hebben altijd de neiging contact te houden. Tenminste 3 van hen zouden me zo inruilen voor hun huidige relatie...
Als ze nou eerder eens beter hun best hadden gedaan ipv me oningepakte handdoeken en gereedschap te geven voor kerst bijvoorbeeld terwijl ik zo lang gespaard had voor een megacadeau
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 10 september 2009 @ 10:54:58 #90
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72608445
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:49 schreef k_i_m het volgende:
Scharrels vond ik altijd bloedirritant. Een keer van bil geen probleem, maar als ze dezelfde dag nog terugbellen om weer een nieuwe afspraak te maken "je moet wel allebei hetzelfde willen he" dan was het snel klaar wat mij betreft!
Of ze vluchten als ze je binnen zien komen .
pi_72608456
hahaha Vief

ik heb er lekker op los gescharreld
heb me er prima mee vermaakt en ik weet precies wat ik nu wel (en niet!) wil. Ik weet dat ik nu met mn huidige vriend gelukkiger ben dan ooit en das ook wat waard. Zijn al die lange en minder lange relaties hiervoor toch nog ergens goed voor geweest.

en verder weet niemand, behalve ikzelf met hoeveel personen ik seks heb gehad. Dat gaat niemand iets aan en het voegt voor niemand iets toe om dat te weten vind ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 10 september 2009 @ 10:58:22 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72608514
De TT is wel toepasselijk.

Ik zou er, als ik het over mocht doenk, wel wat overslaan, bedsgewijs. Maar hey, daar staat tegenover dat ik nu noooooooooooit meer in mijn hele leven met een ander naar bed ga.

OMG
pi_72608558
bedsgewijs heb ik nergens spijt van.... bij 1 heb ik van dat had ik misschien beter niet kunnen doen... Maar we haden in elk geval lol...
pi_72608574
hahaha

nouja dat dus wat jij zegt

Maar als ik dingen over mocht doen tsja. Dan was ik inmiddels ook al afgestudeerd en had ik wel dat jaar in China gezeten en niet voor mn kutterige ex thuisgebleven
oh en dan had ik ook dat droomhuis en die topbaan natuurlijk enzo uiteraard. vanzelfsprekend.

Maar och. mijn leven. zoals Edith Piaf al zei he
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72608628
"Als" en "Toen" is het achteraf in de kont van een koe kijken (ofzo iets).
  donderdag 10 september 2009 @ 11:04:05 #96
14746 k_i_m
pi_72608652
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

Of ze vluchten als ze je binnen zien komen .
Ja, en dat was dus volkomen onnodig ook nog . Mannen altijd maar met dat enorme ego dat de hele wereld om hen draait .
In my life
Why do I smile
  donderdag 10 september 2009 @ 11:04:27 #97
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72608661
Meuh!
pi_72608684
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:04 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, en dat was dus volkomen onnodig ook nog . Mannen altijd maar met dat enorme ego dat de hele wereld om hen draait .
pff en degene met de grootste bek zijn zo binnen no time zo mak als een lammetje.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 september 2009 @ 11:05:53 #99
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72608700
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:25 schreef Stout het volgende:
Manlief staat nu te stof zuigen, ik heb benedne gesopt en geboend dus Rewimo,Qtel en Christan jullie kunnen komen
Ik zal het doorgeven aan Christal
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')