Ik snap dat nooit zoquote:Op donderdag 10 september 2009 09:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Het enige summiere contact dat we nog hebben is op facebook hoor. Hij's een buitenlandert![]()
Ik heb gezegd dat het kindje Jesus gaat heten...
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:58 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahah ik irriteerde me ook al
Nou dat inderdaad. Je hebt een keuze gemaakt om geen contact meer te zoeken en ga dan niet als een of andere lamlul met de staart tussen de benen via een internetsite (!!!) een berichtje sturen omdat er wat aan je geweten knaagtquote:Op donderdag 10 september 2009 09:58 schreef Ticootje het volgende:
ik vind het ook maar net hoe je met je ex bent geeindigd. Ik heb mijn ex gewoon echt niets meer te melden, ook geen berichtje op hyves....
Ik zag trouwens wel bij M. op zn hyves dat iemand weer contact met hem probeert te zoeken die in de tijd dat wij bij elkaar kwamen de vriendschap met M. had verbroken omdat zijn vriendin het er niet mee eens was![]()
Hij feliciteerde M. wel aardig met de kleine meid, ach dat is ook maar 1,5 jaar te laat. Dat soort mensen, echt... Alsof je daar ooit nog contact mee zou willen....
Misschien is ze wel heel aardigquote:Op donderdag 10 september 2009 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn ex is tegenwoordig getrouwd met het meisje waarvan hij toen zei dat hij niet snapte hoe mensen zo iemand aantrekkelijk konden vinden.
Vlak nadat het tussen ons uitging heeft hij een vrij ernstig ongeluk gehad en in coma gelegen enzo..heeft er zeker ook hersenbeschadiging aan overgehouden
of misschien kan ze hét wel goed!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien is ze wel heel aardig
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn ex is tegenwoordig getrouwd met het meisje waarvan hij toen zei dat hij niet snapte hoe mensen zo iemand aantrekkelijk konden vinden.
Vlak nadat het tussen ons uitging heeft hij een vrij ernstig ongeluk gehad en in coma gelegen enzo..heeft er zeker ook hersenbeschadiging aan overgehouden
De beste man is zeker doof en blind?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:05 schreef k_i_m het volgende:
Overigens hoorde ik van mijn wederhelft dat de baas van Z@ppelin erg content was met de nieuwe vormgeving. Misschien moeten we een handtekeningenactie starten om dat mens van de buis te krijgen. Want ik krijg een rolberoerte bij het idee dat ik nog een jaar tegen die kop aan moet kijken.
Dan neem ik de teletubbies wel op, en is het verder geen tv meer 's ochtends.
maar dat is toch ook anders dan iemand waarmee je veel meer gedeeld hebt dan een kalverliefdequote:Op donderdag 10 september 2009 10:01 schreef Ticootje het volgende:
Ach, ik had laatst nog een exvriendje opgezocht van de middelbare school. Hij is laatst getrouwd met een zusje van een toenmalige wederzijdse vriendin. Dat vond ik toch wel leuk om te lezen.
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
alle 365?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:05 schreef Ticootje het volgende:
Post hier de hyves van je ex:!!!!!!
Gewoon met een D. Vervang maar eens dor een ander werkwoord (stompen oid) dan wordt het gestompt. voltooid deelwoord dusquote:Op donderdag 10 september 2009 09:54 schreef _evenstar_ het volgende:
ik bedenk me net is ontrafeld wel met een D of met een t![]()
![]()
![]()
Cursus nederlandse grammatica volgen gaat
Waarschijnlijk kijkt ze er gewoon nooit naar, en al helemaal niet dagelijks. Maar heeft ze bij de lancering één keer het nieuwe filmpje gezien wat met luid gejuich en champagne werd gebrachtquote:Op donderdag 10 september 2009 10:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De beste man vrouw is zeker doof en blind?
Op dat moment was het de liefde van mn levenquote:Op donderdag 10 september 2009 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dat is toch ook anders dan iemand waarmee je veel meer gedeeld hebt dan een kalverliefde
Nu niet meer dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh die leeftijd.... wat was toen alles nog lekker simpel.
ah oke thanksquote:Op donderdag 10 september 2009 10:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Gewoon met een D. Vervang maar eens dor een ander werkwoord (stompen oid) dan wordt het gestompt. voltooid deelwoord dus
Dat!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb geen hyves, dus ook geen exen die me volgen. En om heel eerlijk te zijn interesseert het me ook geen bal wat ze uitspoken en of ze goed terecht zijn gekomen.
Mijn relatie is nu véél makkelijker dan vroeger in ieder gevalquote:Op donderdag 10 september 2009 10:09 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nu niet meer dan?
Ik vind het nu makkelijker dan vroeger![]()
Ik heb voor geen enkele ex meer warme gevoelens... Inderdaad niet voor niets een ex.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat!
Het boeit me gewoon niet, het zijn mijn exen niet voor niks.
Iemand zei laatst dat je altijd een beetje van je exen blijft houden, want je hebt er toch neit voor niets iets mee gehad. Nou, nee, maar het is ook niet voor niets een ex.
Ik heb wel 1 ex op mijn hyves, omdat hij zich meldde en ik het ook weer stom vond om hem te weigeren. Maar inmiddels staat die al dik 2 jaar bij mijn vrienden en hebben we nooit contact. Beetje onnodig dus.
Dat ja. Oh die onzekerheid of iemand je wel echt leuk vindt en je ook echt wel gaat bellen.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn relatie is nu véél makkelijker dan vroeger in ieder geval
Ja dat ja, én om te zien of ik wel beter terecht ben gekomen dan zijquote:Op donderdag 10 september 2009 10:01 schreef She-Wolf het volgende:
Het interesseer me ook niet zozeer of ze goed terecht komen. Ik vind het vooral leuk om te zien dat zijn nieuwe vriendin lelijker is dan ik.![]()
Pinq.rar?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:15 schreef Vivi het volgende:
En een JEUJvoor de tetten van Pinq.
Is het RAR-mysterie al ontrafeld?
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:19 schreef Vivi het volgende:
Ik ben wel heeel benieuwd naar een bepaalde ex, maar die zit niet op Hyv es. Zijn zoontje wel![]()
.
Maar aan de andere kant is het maar goed dat ik hem niet kan vinden, zou potentieel gevaarlijk kunnen zijn denk ik. Ik wilde hem ook opzoeken in de hoop uit te vinden dat ie heel lelijk was geworden.
Nee, deze is van toen ik 18 was (en 19 en 20 en 21quote:Op donderdag 10 september 2009 10:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Is het wie ik denk dat het is?
.
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:25 schreef Stout het volgende:
Manlief staat nu te stof zuigen, ik heb benedne gesopt en geboend dus Rewimo,Qtel en Christal jullie kunnen komen![]()
Het was jouw kind toch niet?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:30 schreef aeque het volgende:
Heb op het moment nog wel contact met ex, maar voornamelijk om de kleine dus ja. Dan blijf je dat houden...
Van sommige scharrels weet ik niet eens een voornaam. (meer)quote:Op donderdag 10 september 2009 10:19 schreef moussy het volgende:
Ik kan sommige scharrels niet eens vinden omdat ik geen achternaam (meer) weet
Euwwwwquote:Op donderdag 10 september 2009 10:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, deze is van toen ik 18 was (en 19 en 20 en 21). En die andere heeft geen kids
. (is nu met IVF bezig
).
Tis slecht weerquote:Op donderdag 10 september 2009 10:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Kan iemand me misschien een goede reden geven waarom ik geen vrije middag zou vragen? Ik zit hier nu echt in dubio of ik wel of niet een vrije middag moet vragen. Heb geen zin en er is ook niks bijzonders te doen, zeg maar langdurige komkommertijd.
Officieel niet, maar het voelt wel als mijn kind.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Scharrels..dat weet ik helemaal niet meer hoor. Waren er achterlijk veel
Nou ja, dat vind ik wel sneu, hij wil al heel lang heel graag kinderen.quote:
Als ze een kutkarakter hadden was ik nooit iets met ze begonnenquote:Op donderdag 10 september 2009 10:24 schreef Ticootje het volgende:
Geen enkele ex zou nog gevaarlijk voor mij zijn. Niet dat ze er niet goed uitzien ofzo, maar ik weet wat voor kutkarakter achter de hoofden zit.
Hier is het nat en koud en harde wind.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
MeNicole, hier is het zonnig en niet koud. Dat maakt het binnen zitten ook niet leuker.
En is de echte vader ook nog in beeld?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Officieel niet, maar het voelt wel als mijn kind.
Ruben geeft onze trouwfoto altijd kusjes. Papa kus, mama kus, giraffe kusquote:Op donderdag 10 september 2009 10:40 schreef k_i_m het volgende:
HAHAHAHAA, d'r staat hier één de tv te aaien omdat er een poes in beeld was.
Nop.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
En is de echte vader ook nog in beeld?
Gewoon 'een vrouw met ervaring' noemen we dat, toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:45 schreef Vivi het volgende:
*subtiel over discussie mbt hoeveelheid scharrels heenkletst* .
Als ik het aantal eens afga nen dan ook nog in aanmerking genomen dat daar nog relaties van 1, 2,5 en 5 jaar tussenzitten ben ik een redelijk bezig bijtje geweest![]()
.
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Nop.
In de 2,5 jaar dat ik er was is hij misschien 2x geweest...
Ander keertje, heb al broodjes gehaald voor de lunch.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Faja..ga de receptioniste ff de groeten van me doen
Ik heb er een hoop tussenzitten waarmee ik gedurende meerdere jaren met terugkerende regelmaat heb staan graaien maar wat toch nooit een echte relaaaaaaaaaaaaaassiequote:Op donderdag 10 september 2009 10:49 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Gewoon 'een vrouw met ervaring' noemen we dat, toch?![]()
Ach ik moet zeggen, het aantal exen bij mij valt erg mee. Het zijn vooral langere relaties geweest. Onder scharrels versta ik meer de figuren waar je in de kroeg een paar avonden (of 1) mee hebt staan zoenen en graaien.
En dan nog, valt ook dat voor iemand van mijn leeftijd best wel mee.
Of ze vluchten als ze je binnen zien komenquote:Op donderdag 10 september 2009 10:49 schreef k_i_m het volgende:
Scharrels vond ik altijd bloedirritant. Een keer van bil geen probleem, maar als ze dezelfde dag nog terugbellen om weer een nieuwe afspraak te maken "je moet wel allebei hetzelfde willen he" dan was het snel klaar wat mij betreft!
Ja, en dat was dus volkomen onnodig ook nogquote:Op donderdag 10 september 2009 10:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Of ze vluchten als ze je binnen zien komen![]()
.
pff en degene met de grootste bek zijn zo binnen no time zo mak als een lammetje.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, en dat was dus volkomen onnodig ook nog. Mannen altijd maar met dat enorme ego dat de hele wereld om hen draait
.
Ik zal het doorgeven aan Christalquote:Op donderdag 10 september 2009 10:25 schreef Stout het volgende:
Manlief staat nu te stof zuigen, ik heb benedne gesopt en geboend dus Rewimo,Qtel en Christan jullie kunnen komen![]()
Die zijn ook heel treurig...quote:Op donderdag 10 september 2009 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
pff en degene met de grootste bek zijn zo binnen no time zo mak als een lammetje.
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:58 schreef Vivi het volgende:
De TT is wel toepasselijk.
Ik zou er, als ik het over mocht doenk, wel wat overslaan, bedsgewijs. Maar hey, daar staat tegenover dat ik nu noooooooooooit meer in mijn hele leven met een ander naar bed ga.
OMG
I know!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, en dat was dus volkomen onnodig ook nog. Mannen altijd maar met dat enorme ego dat de hele wereld om hen draait
.
Bij mij was dat er maar één, TARAquote:Op donderdag 10 september 2009 10:55 schreef huuphuup het volgende:
en verder weet niemand, behalve ikzelf met hoeveel personen ik seks heb gehad. Dat gaat niemand iets aan en het voegt voor niemand iets toe om dat te weten vind ik.
Wat schattig dat je zijn naam er ook nog even bij vermeld voor de duidelijkheidquote:Op donderdag 10 september 2009 11:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij mij was dat er maar één, TARAMaakt het makkelijker om er heel open over te zijn
Ik test hem wel even voor je Tico, zo ben ik, namelijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh maar vivi die nummer 3 is al voor mij hoor...
Oh dat mag, als je maar wat voor mij overlaat.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik test hem wel even voor je Tico, zo ben ik, namelijk.
Hihi, hier droomde ik dat hij in het dekbad zat. Hysterisch zoeken en lief, die toch wel wat van me gewend is qua dromen, ging hard mee zoeken. Daarna heb ik het niet meer zo erg gehad als dat maar Ko was inderdaad wel elke nacht kwijt in bed. Nu is het over gelukkig. Wat eng was dat af en toe zeg!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:42 schreef huuphuup het volgende:
oh en dromen...
mijn lief en ik worden per toerbeurt panisch wakker 's nachts...
"ze ligt tussen ons in! *help* paniekpaniek!! waar is ze waar is ze!!"
om je vervolgens te realiseren dat ze gewoon in haar bedje ligt.
Serieus bijna elke nacht, en hij net zo vaak als ik
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:19 schreef She-Wolf het volgende:
Nee, ermee pimpen doe ik niet. Ik bedoel gewoon in gesprekken met vriendinnen komt dat wel eens ter sprake of is dat tot een aantal jaar geleden (waarna het getal niet meer is gewijzigd) wel ter sprake gekomen. Ik deel het niet met jan en alleman, om het zo maar te zeggen.
Een lijstje, heb ik ook. Mijn man mag er geen, uiteraard.
1. Dave Mustaine
2. Een bekende
3. Johnny Depp (maar die is inwisselbaar, een soort reserve-speler, zeg maar)
Lijkt me heel logisch hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 11:14 schreef huuphuup het volgende:
dat is fijn voor je Free.
ik had het niet over wel of niet open zijn naar mijn lief toe, die weet er wel vanaf. Als er twee mensen heel open en eerlijk naar elkaar zijn dan zijn het B. en ik wel
Ik had het meer over mensen in het algemeen, vrienden, kennissen weet ik veel.
Ik zie nog wel es mensen die proberen te *pimpen* met hun aantal bedpartners enzo, das niet aan mij besteed. Gaat niemand wat aan.
Ja, ik kon ook nog bedoelen één andere bedpartner dan TARA, vandaarquote:Op donderdag 10 september 2009 11:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat schattig dat je zijn naam er ook nog even bij vermeld voor de duidelijkheid![]()
![]()
.
Hmm, ik geloof dat ik die van TARA wel weet. De enige bedreiging op dat lijstje is het Milnermeisjequote:Op donderdag 10 september 2009 11:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik pleit wel dat iedereen (behalve mijn vriend dan) een lijstje " vreemdgaan zonder consequenties" moet hebben.
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dat mag, als je maar wat voor mij overlaat.
Toedels!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:18 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben er vantussen. Brood halen en een matje voor in de plee. Want die heb ik in mijn redecoratingbui weggegooid, maar het is toch wel erg koud aan de voeten zonder.
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:22 schreef Lois het volgende:
Die bekende, dat is dan wel weer heeeel intrigerend
TT technisch een goede zaakquote:Op donderdag 10 september 2009 11:22 schreef Lois het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:22 schreef Lois het volgende:
Daarom juist, er staat gewoon iemand op je to-do lijstje die als je zou willen ook echt te doen is.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:26 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
![]()
Een bekende voor mij hè, niet voor jullie.
Ach, is een apart verhaal en pas geleden deed hij me zelfs een voorstel. Maar zoals ik al zei. Vreemgaan is niet mijn ding.
Oh hij is zeker 'to do'quote:Op donderdag 10 september 2009 11:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daarom juist, er staat gewoon iemand op je to-do lijstje die als je zou willen ook echt te doen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:31 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Oh hij is zeker 'to do'haha.
Das redelijk veiligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je wel je bonuskaart meenemenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:52 schreef freecell het volgende:
Bleh TF
Als het te erg wordt moet je sowieso naar de AH gaan vind ik hoor
Och, er zijn zoveel van die rare dingen. Waarschijnlijk kan ik straks voor 60 euro per maand met medicijnen klaar zijn die ook daadwerkelijk aan zullen slaan in mijn lichaam. Maar omdat het een bepaalde code heeft wordt het niet vergoed door de verzekeraar (ondanks toptoptoppolis). De medicijnen die ik nu heb die en minder goed werken en stukken duurder zijn omdat ik er veel meer van nodig heb worden wel vergoed.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:57 schreef Pandora73 het volgende:
TF, sterkte met je maag... Schiet niet op zo!
Ziekenhuizen die niet eerder kunnen (willen?) helpen en afspraken uitstellen, ik verbaas me daar toch wel ernstig over... Maar goed, ik zal wel dom zijn of zo.
wanneer je de arts med. noodz. laat zetten op t recept word t wel vergoed door je verzekeringquote:Op donderdag 10 september 2009 12:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Och, er zijn zoveel van die rare dingen. Waarschijnlijk kan ik straks voor 60 euro per maand met medicijnen klaar zijn die ook daadwerkelijk aan zullen slaan in mijn lichaam. Maar omdat het een bepaalde code heeft wordt het niet vergoed door de verzekeraar (ondanks toptoptoppolis). De medicijnen die ik nu heb die en minder goed werken en stukken duurder zijn omdat ik er veel meer van nodig heb worden wel vergoed.
Als daar nou eens gewoon naar gekeken wordt, dan mag dat bedrag wat ze besparen op mijn medicijnen wel gebruikt worden voor een ander om zo de tekorten in de gezondheidszorg omlaag te brengen.
TF, heb je geen zorgconsulent ofzo die kan kijken of er in andere ziekenhuizen eerder plek is?
Nee. In dit geval niet. Omdat het dus ook zonder recept gehaald kan wordenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
wanneer je de arts med. noodz. laat zetten op t recept word t wel vergoed door je verzekering
whehequote:Op donderdag 10 september 2009 11:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moet je wel je bonuskaart meenemen
Nou dan betaal je het toch gewoon zelf en knal je je verzekering naar beneden...quote:Op donderdag 10 september 2009 12:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee. In dit geval niet. Omdat het dus ook zonder recept gehaald kan worden(Geloof me, ik heb 4 man aan de telefoon gehad bij de zorgverzekeraar om dit uit te zoeken
)
Waardoor er ook tig andere dingen zelf betaald moeten gaan worden? Dat zou een optie kunnen zijn als ik een vaste baan zou hebben met een riant salarisquote:Op donderdag 10 september 2009 12:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dan betaal je het toch gewoon zelf en knal je je verzekering naar beneden...
60 euro per maand besparen op je zorgverzekering is denk ik niet haalbaar... Bovendien gooi je er dan misschien ook weer andere dingen uit die je wél nodig hebt (en vergoed wilt hebben)quote:Op donderdag 10 september 2009 12:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dan betaal je het toch gewoon zelf en knal je je verzekering naar beneden...
Dat was vroeger inderdaad veel handiger, dan kon je je eigen risico afkopen en dan betaalde je het verspreid over het jaar met je premie. Maar aangezien ik toch elk jaar ruimschoots door mijn eigen risico ga, maakt het eigenlijk zo heel veel uit, het is alleen meer gedoe nuquote:Op donderdag 10 september 2009 12:33 schreef freecell het volgende:
Ik baal trouwens van dat eigen risico zoals dat nu is. Om de één of andere reden zijn wij het altijd wel kwijt aan iets en dat kost je dan weer 300
Maar de premie was hier toen wél even hoogquote:Op donderdag 10 september 2009 12:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was vroeger inderdaad veel handiger, dan kon je je eigen risico afkopen en dan betaalde je het verspreid over het jaar met je premie. Maar aangezien ik toch elk jaar ruimschoots door mijn eigen risico ga, maakt het eigenlijk zo heel veel uit, het is alleen meer gedoe nu
Zelfde verhaal hier hoor, ik kon ook niet eerder terecht ook al kon ik niet meer lopen twee weken terug. Gister een dagje zonder krukken gelopen en gisteravond was het weer compleet misquote:Op donderdag 10 september 2009 11:57 schreef Pandora73 het volgende:
TF, sterkte met je maag... Schiet niet op zo!
Ziekenhuizen die niet eerder kunnen (willen?) helpen en afspraken uitstellen, ik verbaas me daar toch wel ernstig over... Maar goed, ik zal wel dom zijn of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Ja en in veel andere landen in Europa is het veel beter geregeldquote:Op donderdag 10 september 2009 13:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja en vroeger had je die premie voor als je niets gebruikte dat vond ik wel fijn.
Hoe zehet ook doen NOOIT zal het goed zijn, want altijd is er wel een groep die zich gepasseerd voelt.
Ja soms is het jammer geld, Maar t gaat wel over je gezondheid, imho een groot goed.
Tuurlijk zijn er dingen die beter kunnen.
Maar ik vind dat er zo makkelijk geklaagd wordt , in veel andere landen is het nog veel beroerder geregeld.
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:18 schreef moussy het volgende:
Afgetrainde hond in huis, P. is aangevallen en gebeten, moet zo naar de dokter en andere buurman wel aangevallen maar geen schade, dus de man moest echt het huis uit.
het is nog niet eens de helft! MAar zijn vrouw is nog niet op de hoogte, kunnen dr niet vinden dus durf ik het neit zo goed te posten eigenlijk.. 1 ding, het was heel heftig.quote:
Oi, wat balen zeg...quote:Op donderdag 10 september 2009 13:18 schreef moussy het volgende:
Afgetrainde hond in huis, P. is aangevallen en gebeten, moet zo naar de dokter en andere buurman wel aangevallen maar geen schade, dus de man moest echt het huis uit.
Geen enkel land is perfectquote:Op donderdag 10 september 2009 13:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Oxh moussy![]()
Dan denk ik, dan verhuis je naar dat andere land als het daar zoveel beter is geregeld
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:23 schreef moussy het volgende:
[..]
het is nog niet eens de helft! MAar zijn vrouw is nog niet op de hoogte, kunnen dr niet vinden dus durf ik het neit zo goed te posten eigenlijk.. 1 ding, het was heel heftig.
Kloptquote:Op donderdag 10 september 2009 13:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Is ook zo FC , maar goed, der mag bij sommige dingen wel meer gekeken worden naar wat in NL. wel kan en alles bij elkaar is het echt niet zo verrot hier.
Dat vraag ik me altijd af bij dat soort mensen, of ze je wel dankbaar zijn dat je hun leven redt. Of dat als ze echt heel blij zijn of het dan niet meer een roep om aandacht was.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:51 schreef Pandora73 het volgende:
Moussy! Wat naar allemaal! En dan ook nog P gebeten... Dan moeten jullie vanavond maar extra lief voor elkaar zijn, voor de schrik en de verwarring enzo...
Hopelijk is die man achteraf blij dat jullie hem gered hebben...
Dat is ook wat ik met die zin bedoel. Ik ben blij dat ik het gevoel nog nooit heb gehad dat je er echt van overtuigd bent dat de dood je enige uitweg is.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Die moet je ook niet willen snappen.
Als hij echt er een einde had willen maken had hij niet om hulp geroepen imho..
Dat kan nog aardig mis gaan...quote:Op donderdag 10 september 2009 13:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Dat ligt er een beetje aanquote:Op donderdag 10 september 2009 13:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me altijd af bij dat soort mensen, of ze je wel dankbaar zijn dat je hun leven redt. Of dat als ze echt heel blij zijn of het dan niet meer een roep om aandacht was.
Gelukkig snap ik dat soort mensen niet.
Pffewwww. Net zo safe als bij mij dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Oh, ik heb even iemand opgespoort maar mijn to do woont niet meer in nederland... Ook veilig.
112 was zeker teveel moeite na al die niet opnemende kinderenquote:Op donderdag 10 september 2009 14:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat kan nog aardig mis gaan...
Een vage kennis van mij (jaar of 55) heeft laatst zelfmoord gepleegd. Ze heeft (niet voor de eerste keer) een OD pillen genomen. Daarna is ze haar kinderen gaan bellen voor hulp.... die allemaal de telefoon niet opnamen.
Mislukte zelfmoordpoging mislukt, zelfmoord geslaagd
en heel aparte burenquote:Op donderdag 10 september 2009 14:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tjeempie Mous..jij hebt ook altijd wat aan de hand zo
Ik heb geen idee. Ze heeft iig geen 112 gebeld.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
112 was zeker teveel moeite na al die niet opnemende kinderen.
Ik zat gewoon op mn werk hoor...quote:
Had ie om hulp geroepen dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Gevonden in een ander topic, op een heel ander subforum, en lang verhaal, en off-topic hier, maar misschien toch interessant qua beeldvorming, dus daarom in spoilers:quote:Op donderdag 10 september 2009 14:06 schreef Ticootje het volgende:
Maar hoe hulpeloos moet je je voelen om zoiets te ondernemen?![]()
Maar goed, lekker onderwerp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
Alleen outlet of ook 2dehands verkoop?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:40 schreef Pandora73 het volgende:
Over spanning en sensatie gesproken, maar dan op een geheel ander vlak: er komt een Pabo Outlet bij ons in de winkelstraat... Ben benieuwd! (Pand staat nu nog helemaal leeg)
Showmodellen in de uitverkoopquote:Op donderdag 10 september 2009 16:46 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Alleen outlet of ook 2dehands verkoop?
Ieksquote:Op donderdag 10 september 2009 16:46 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Alleen outlet of ook 2dehands verkoop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2009 17:12:11 ]
Geen hutje op de hei maar ik was vorige week in Slochteren (eindje uit de buurt) voor een bruiloft en nachtje in een B&B maar jemig wat een leuke huizen daar en voor de prijs heb je hier in 020 amper een flatje.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:22 schreef moussy het volgende:
P. heeft pijn aan zn been, de beet was toch behoorlijk diep en ik heb gewoon een knallende kop en voor de rest gaan wij gewoon ons gangetje hoor. Morgen maar eens op funda kijken naar een hutje op de hei!
DLD trekt mij niet, puur gevoelsmatig eigk, nergens op gebaseerdquote:Op donderdag 10 september 2009 17:45 schreef Rewimo het volgende:
Hm, wij wonen niet voor niets in DLD
haha nee, maar ik zal de stickers bewaren voor je jongste?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:06 schreef Stout het volgende:
Kleurdoos ga jij het suske en wiske album sparen ?
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:19 schreef Kleurdoos het volgende:
De politie van Madeira Beach in de Amerikaanse staat Florida heeft maandag een 41-jarige man gearresteerd. De man simuleerde telkens dat hij bezig was te verdrinken. Vervolgens begon Keith Edward Marriott met kwallen te gooien naar pubers die bij hem in de buurt dreigden te komen.
Volgens het politierapport begon men zich zorgen om hem te maken toen Marriott telkens onder water kwam en weer naar boven dreef. Ook vertoonde de man lawaaierig en storend gedrag. Hierna begon hij te gooien met zeedieren.
Marriott is in de boeien geslagen en wordt aangeklaagd wegens dronkenschap en het dragen van een verborgen wapen. De man had namelijk een zakmes in zijn zak zitten. Voor 250 dollar wordt hij op borgtocht vrijgelaten.![]()
Voor de oudstequote:Op donderdag 10 september 2009 18:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
haha nee, maar ik zal de stickers bewaren voor je jongste?
Nee, als je het zo bekijkt is het ook niet grappig, das waar...quote:Op donderdag 10 september 2009 18:40 schreef moussy het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal geen lollig bericht, een ander in gevaar brengen omdat je zelf volgelopen bent
Haha, daar heeftie toch een vrouw voor?quote:
Ik ga ook sparen dus kunnen we dubbelen uitwisselenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:06 schreef Stout het volgende:
Kleurdoos ga jij het suske en wiske album sparen ?
* freecell knuffelt Mous!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:00 schreef moussy het volgende:
Ik word niet goed van al die hysterische spaaraktie's
oh uhm ik ga dus ook niet sparen, krijg dat album toch niet vol.
Neee stick to the planquote:Op donderdag 10 september 2009 20:01 schreef freecell het volgende:
Welja
Rust in huize TARA en Freecell was wedergekeerd, we hadden gebeld, we gingen het huis niet nemen....
Belt die man ons net: en als ik er nu een extra kamertje inbouw boven en er een dakraam in zet?
OipZitten we weer in dubio
quote:
Mooi dat de buur nog leeft, gaat hij er nog veel last van krijgen als hij weer wakker is denk je?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:05 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil eigenlijk gewoon naar bed, slapen, en eerst nog eens bedenken dat ik zo blij ben met een (geestelijk) gezond gezin.
De buur leeft nog, wordt wel in een diepe slaap gehouden, in het ziekenhuis waren ze vol lof over het snelle ingrijpen
Freecell, dit is hét moment om zachtjes te beginnen met wat eisen
is goed ! Hebben een dubbele reden voor een mini-meet, wat 3 dubbelequote:Op donderdag 10 september 2009 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga ook sparen dus kunnen we dubbelen uitwisselen
Ik vraag me alleen af waarom ik het spaar, Sander kan nog niet eens lezen
Ohja ik ging een berg strijkgoed wegwerken he?
We kennen de sjonnies toch wel damesquote:Op donderdag 10 september 2009 16:51 schreef Fannie het volgende:
"hip hip
van de koeien naar de kip kip
van de schommel naar de wip wip
lekker zwemmen zonder slip"
"En daar gaan we weer met die handjessssss![]()
![]()
"
Wowquote:Op donderdag 10 september 2009 20:28 schreef Ynske het volgende:
dinsdag zijn er in nabije omgeving van mijn ouders 3 mensen overleden, k moest er behoorlijk van slikken
allemaal aardig dichtbij, losse gevallen dat wel, maar tochquote:Op donderdag 10 september 2009 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
WowEen flinke schok voor je ouders dan ook....
Gerelateerd aan elkaar of allemaal losse gevallen?
Kan me voorstellen dat je er even flink van schrikt.
Och kiek nou wat een lekkere jongensquote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef Stout het volgende:
de wie ???
ohh deze mannen : [ afbeelding ]
Dat zegt niks, ook daar kan de deurwaarder komen zoals je ziet, en ook vast wel zijn er ook mensen die nog wel eens een pilletje of 60 willen nemen.quote:
Zou ik ook redden hoor, op = opquote:En wat zo maf is dat mevr gewoon 1100 euro per maand pint.... echt on voorstelbaar
hoest wat, meld je ziekquote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik ben zeer benieuwd. Ik ben natuurlijk niet teruggebeld vandaag door het uwv, en ik ben nog steeds niet van plan morgen naar dat idiote mens te gaan. Spannend hoor.
Ikke?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is er nog iemand van hier die dit weekend naar de creabeurs in Rijswijk gaat? Toevallig?
Datequote:Op donderdag 10 september 2009 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zaterdagmiddag? Of is dat puur masochisme?
Yay! Ik doe alles voor een gratis plantquote:Op donderdag 10 september 2009 21:56 schreef m@x het volgende:
[..]
DateJe kan een kortingsbon voor de toegang downloaden en ik geloof dat we dan een gratis plant krijgen.
Och, ik denk dat die van mij zo maar eens in gebruik genomen zal zijn door een dametjequote:Op donderdag 10 september 2009 21:50 schreef Spuuglokje het volgende:
PuccaSterre heeft ook een Pucca tas. Alleen niet in gebruik. Die wil liever haar doodshoofdjestas van H&M mee naar school.
Ik heb gemaild dat ik niet ga. Lijkt mij voldoendequote:Op donderdag 10 september 2009 21:49 schreef moussy het volgende:
[..]
hoest wat, meld je ziek
Ik heb vanmorgen een pucca tas gekocht![]()
Verzend je ook?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:02 schreef chacama het volgende:
Pucca
dutch... sterkte vannacht en veel rust voor morgen!
TF, die gratis plant kan ik je hier ook wel geven... hij heeft wat aandacht nodig, maar uiteindelijk met de juiste liefde en vooral water op zijn, zul je er vast van gaan genieten
Knusquote:Op donderdag 10 september 2009 22:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
13.00 uur bij jou? Kunnen we carpoolen![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:22 schreef moussy het volgende:
Oh en kiek us! Onze huiskip die het gezellig vind om op schoot te zitten![]()
[ afbeelding ]
Spoon!quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:23 schreef Sugar het volgende:
Vanavond lekker uit eten met mijn zus. Bijkletsen, fijn! Mijn zus is wat dat betreft echt mijn zielsverwant.![]()
Iemand nog een leuke eet-tip in Den Bosch? (Ken de stad goed, maar al een tijdje niet meer gaan eten daar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |