Dank je wel!quote:
Nee, die zijn ze machinaal te lijf gegaanquote:Op maandag 21 september 2009 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe zien die er zo oud uit?
Of waren dat als geen superrechte balken?
Ging veel te laat slapen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:57 schreef Ml-etje het volgende:
diehard * Ml-etje gaat haar ipod zoeken voor het schuren straks
Ik plaag je maar!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
Ja sorry ik vergelijk een kind met een dier![]()
De mijne is ook nogal verwend
quote:
Dank je!quote:Ziet er mooi uit Obli en het bed is ook echt super..
Gister toen hij thuis kwam van school, stonden het buurmeisje en ik boven in zijn kamer, de muziek echt keihard.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Rallydame het volgende:
Slobberkus![]()
Een groter compliment kun je haast niet krijgen toch...![]()
En bijna klaar... dat is al heel wat...
quote:
Of je gelijk hebt, de boog kan niet altijd gespannen blijven, ik volg met bewondering al je werkzaamhedenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Morgen is vriendlief weer aanwezig en die wil graag klussen, maar meisjelief kan geen 7 dagen in de week buffelen, dat trek ik niet...![]()
Dus vandaag off day, morgen en overmorgen gewoon weer werken!
Leuk!!quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:21 schreef exlurker het volgende:
[..]
Of je gelijk hebt, de boog kan niet altijd gespannen blijven, ik volg met bewondering al je werkzaamheden
Dat! Die muur is goed gelukt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:29 schreef exlurker het volgende:
Met de nieuwe camera word het nu heel duidelijk hoe goed je als vakvrouw je mannetje staat
Ik heb wel hulp hoor! Mijn vriend, helpt altijd heel hard mee.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:29 schreef exlurker het volgende:
Met de nieuwe camera word het nu heel duidelijk hoe goed je als vakvrouw je mannetje staat
Cool he?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat! Die muur is goed gelukt.
En echt superlief van degene die de camera heeft gestuurd.![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
Windowseats en dat uitzicht!
En je hebt ook van diebalken in je woonkamer! en je muur is mooi zo glad
Mede mogelijk gemaakt door: Appelblauwzeegroenquote:Envoor degene die de camera heeft opgestuurd!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:14 schreef intensity het volgende:
Prachtige vorderingen gezien tijdens mijn gelurk.
Welk schuurblad/papier gebruik je op de schuurmachine voor de muren? Iets speciaals
of is dat niet nodig?
Is maar een simpel LG setje hoor..quote:
Succes verder, oh ja ik wil ook zo'n geluidssysteem alleen woon ik niet meer buitenaf
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:33 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Blij dat je er wat aan hebt!![]()
En nu heel veel foto's maken en plaatsen he!![]()
(Ik ben heel jaloers op je windowseats.... zwijmel... ik wil ook een huisje waar ik die leuk kan bouwen.....)
Zeker een mooie kleur, maar die verkoper van mp begrijpt zometeen echt niet waarom hij opeens zoveel hits heeft op zijn advertentiequote:Op woensdag 30 september 2009 23:15 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb een kleur laten mengen, misschien is dat wel de kleur die je zoekt...
Even denken.....denk...denk....
Uit de collectie van VT wonen Flexa...
Basalt!
Ik weet niet of die er nog is, maar is ook een zeer mooie kleur, komt bij ons omdat ik die dus al eerder heb laten mengen, in de slaapkamer.
http://link.marktplaats.nl/277728517
Mooie kleur ook...
windowseats...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:35 schreef Oblivion het volgende:
tekst + plaatjes
Ben zelf heel benieuwd wat het gaat worden...quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
witveel mooier.
Die schuren had ik nog niet zo goed gezien mooihooi! Van veraf toont het groter dan ik dacht dat het was, of is dat eigen huis deformatie haha.
Soms is het best goed dingen bij het oude te houden
Onlangs stelde bij ons iemand voor om de buitenkant vh huis ook glad te stucen, dan zie je dus niet meer die lieve kleine steentjes door/in de verf.
2 Sloepen...quote:Sjieke auto trouwens en een boot
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:24 schreef Ml-etje het volgende:
Ja inderdaad het lijkt klein maar adhv je beschrijvingen dacht ik al dat kan niet klein zijn.
Hihi sloep is wel een toepasselijk woord maar ze rijden heerlijk.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:54 schreef Ml-etje het volgende:
Tuurlijk, waren niet degenen die bij ons bezig zijn geweest hoor maar goede vrienden.
Ik vind het echt knap dat je dat zelf doet hoor en zij hebben altijd het idee dat ze het beter kunnen dus daar trek ik me weinig van aan het feit dat ze het netjes vonden en geen puinbak zegt voldoende.
Nah, jij kan het ook, goed kijken, goed uitrekenen, en nadenken voor dat je wat doet.quote:
Nu ik nog maar dat kun je morgen zien en dan daarna een paar weken lachen
Nee, zijn nog hetzelfde...quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je nou ook iets met die balken gedaan of lijkt dat maar zo?
Heel mooi.
Thank u!quote:
Hoor ik daar een uitnodiging?quote:
Ja echt? Ik geloof je gelijk hoor en vind het haske mooiquote:dan denk je, die Obli....die heeft olijfgroene (heel zacht) muren...
Ondanks dat het old white heet, heeft het dus weg van zacht olijf groen.![]()
Ja, ik was dus diegene!
Dat laatste is wel the understatement of the year zeg!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:09 schreef Oblivion het volgende:
Zo was het:
[ afbeelding ]
Done!
[ afbeelding ]
Vindt het zelf erg netjes geworden!
Ja hoor, je bent van harte welkom.quote:
quote:
Ja echt? Ik geloof je gelijk hoor en vind het haske mooimaar op basis van de stalenkaart van F&B zou ik dus voor die Stone White gaan, omdat die in de 'groene sectie' zit.
quote:Welk type muurverf heb je gebruikt? Die met zo min mogelijk glans? En heb je die muurverf ook gewoon op die houten plankjes gekwakt tussen de balken?
You're welcome!quote:Vragen, vragen, vragen. Ik krijg helemaal inspiratie van je om hier de klusdraad weer op te pakken. Thanks!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat laatste is wel the understatement of the year zeg!
[ afbeelding ]
Die zal het allemaal wel...quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
Wat supermooi Obli (ehmm ja @work no pics) echt heel strak geworden
Je ziet het hondje wel denken, wat een drukte.
Dank je!quote:
Nou euhm , die moet vanuit niks opgebouwd worden...quote:
Oh, mijn lieve kleine schatje...quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:51 schreef Reese het volgende:
Ik heb echt drie keer teruggescrold voor de hondWat een joekel van een beest
En u is ook zeer lief...quote:
Wel als je niet een 150 kilo eikenbalk erop wilde metselen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:16 schreef Ml-etje het volgende:
Ow ok maar een open haard bouwen moet op het rookgasgedeelte na te doen zijn toch?
Of denk ik er nu te makkelijk over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |