Gister toen hij thuis kwam van school, stonden het buurmeisje en ik boven in zijn kamer, de muziek echt keihard.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Rallydame het volgende:
Slobberkus![]()
Een groter compliment kun je haast niet krijgen toch...![]()
En bijna klaar... dat is al heel wat...
quote:
Of je gelijk hebt, de boog kan niet altijd gespannen blijven, ik volg met bewondering al je werkzaamhedenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Morgen is vriendlief weer aanwezig en die wil graag klussen, maar meisjelief kan geen 7 dagen in de week buffelen, dat trek ik niet...![]()
Dus vandaag off day, morgen en overmorgen gewoon weer werken!
Leuk!!quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:21 schreef exlurker het volgende:
[..]
Of je gelijk hebt, de boog kan niet altijd gespannen blijven, ik volg met bewondering al je werkzaamheden
Dat! Die muur is goed gelukt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:29 schreef exlurker het volgende:
Met de nieuwe camera word het nu heel duidelijk hoe goed je als vakvrouw je mannetje staat
Ik heb wel hulp hoor! Mijn vriend, helpt altijd heel hard mee.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:29 schreef exlurker het volgende:
Met de nieuwe camera word het nu heel duidelijk hoe goed je als vakvrouw je mannetje staat
Cool he?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat! Die muur is goed gelukt.
En echt superlief van degene die de camera heeft gestuurd.![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
Windowseats en dat uitzicht!
En je hebt ook van diebalken in je woonkamer! en je muur is mooi zo glad
Mede mogelijk gemaakt door: Appelblauwzeegroenquote:Envoor degene die de camera heeft opgestuurd!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:14 schreef intensity het volgende:
Prachtige vorderingen gezien tijdens mijn gelurk.
Welk schuurblad/papier gebruik je op de schuurmachine voor de muren? Iets speciaals
of is dat niet nodig?
Is maar een simpel LG setje hoor..quote:
Succes verder, oh ja ik wil ook zo'n geluidssysteem alleen woon ik niet meer buitenaf
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:33 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Blij dat je er wat aan hebt!![]()
En nu heel veel foto's maken en plaatsen he!![]()
(Ik ben heel jaloers op je windowseats.... zwijmel... ik wil ook een huisje waar ik die leuk kan bouwen.....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |