True.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:13 schreef dennistd het volgende:
De 11.8'en kunnen nog niet eens met voldoende rijtuigen rijden, laat staan dat ze een goederentrein kunnen trekken
Lijkt mij meer geschikt voor wat spitstreinen ofzo.
gaat dat niet vervelen na een paar maanden?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik heb een droombaan gekregen: Voor Disney iedere dag pendelen met de TGV tussen Marne La Vallee-Chessy en Londen, voor de Bagagerie
Je suis tres Content
Vast wel, maar is dat nieet met al het werk?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:50 schreef dennistd het volgende:
[..]
gaat dat niet vervelen na een paar maanden?
Wh0000t echt?? Tof man, feli!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik heb een droombaan gekregen: Voor Disney iedere dag pendelen met de TGV tussen Marne La Vallee-Chessy en Londen, voor de Bagagerie
Je suis tres Content
Klinkt niet slecht. Wat doe je dan precies: koffers in en uitladen? En hoe kom je aan zo'n baan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Je suis tres Content
Wat is er offtopic van aan kostuums van het bediendepersoneel van de Disney-Eurostar?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Ontopic maar weer.
Die liftjongen ken ik!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja koffers slepen in zo'n pakje![]()
Mooi man
![]()
[ afbeelding ]
Staat je vast BEEEEELDIG![]()
Dat word omreizen jongens:+quote:Storingen
Roosendaal
Dinsdag 15 September 19:29Oorzaak Rond Roosendaal rijden geen treinen door een defecte bovenleiding.
Er rijden stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 23:00 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen Roosendaal en Lage Zwaluwe kunnen omreizen via Breda.
En dit is tegenwoordig de nieuwe trend..quote:Amsterdam Centraal-Den Helder, Haarlem-Hoorn
Dinsdag 15 September 19:24Oorzaak Tussen Alkmaar en Uitgeest rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 20:00 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen Alkmaar en Amsterdam Centraal kunnen omreizen via Hoorn.
*meldt zich*quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:33 schreef greavy het volgende:
[..]
En dit is tegenwoordig de nieuwe trend..
Klopt ja, kostte mij ook een kwartier. En gefaal vanquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had vanmorgen ook een kapotte bovenleiding, tussen Arnhem en Utrecht
Jammer dat jij op Ede-Wageningen stond, anders was het nog gezellig gewordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, kostte mij ook een kwartier. En gefaal vanV
e
o
l
i
a
nog een kwartier. Kansloze neukfouten daar
Dat Veolia doet het in Haaglanden ook al zo best. Wel humor is het dan als je een afspraak met iemand van Veolia hebt en vervolgens te laat komen omdat zijn collega verdwaald was. Aankomst met +20 en JP te laatquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, kostte mij ook een kwartier. En gefaal vanV
e
o
l
i
a
nog een kwartier. Kansloze neukfouten daar
Nou, de sfeer kon wel een opkikkertje gebruiken iddquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jammer dat jij op Ede-Wageningen stond, anders was het nog gezellig geworden
Jouw opstelling jegens geesteszieken getuigt van weinig empathisch vermogen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Het moet afgelopen zijn.
Zelfmoordenaars die een mislukte poging doen alle inzetkosten laten betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |