Wie?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:11 schreef Skaff-a het volgende:
Dus Krentenbol bleek al een paar jaar over datum te zijn?
Ik zie niks.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:11 schreef Adolecens het volgende:
Heeft ze het hier nu koud, of is ze gewoon blij om even uit Nederland te zijn??![]()
[ afbeelding ]
ja, hahahaha, je kan ook gewoon niet reageren. hahahahaquote:Op donderdag 10 september 2009 11:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja care wat jij op de pot doethahahaha
Hotlinking faal... opnieuw vanaf photobucket...quote:
Schiet het weer in je verkeerde keelgat, sombere kantoortrut?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, hahahaha, je kan ook gewoon niet reageren. hahahaha
Nee, ik schijt niet in mn verkeerde keelgat, en daarbij ben ik geen kantoortrut. Lees je eens in ofzoquote:Op donderdag 10 september 2009 11:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Schiet het weer in je verkeerde keelgat, sombere kantoortrut?
QFT !quote:Op donderdag 10 september 2009 11:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Schiet het weer in je verkeerde keelgat, sombere kantoortrut?
Je kan ook gewoon in geen enkel keelgat schijten, kwiebes.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik schijt niet in mn verkeerde keelgat.
Life`s a bitch, aint it?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en daarbij ben ik geen kantoortrut. Lees je eens in ofzo
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:24 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in geen enkel keelgat schijten, kwiebes.
Whehequote:Op donderdag 10 september 2009 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en daarbij ben ik geen kantoortrut. Lees je eens in ofzo
Helaas, helaas, allemaal achterhaalde denkbeeldenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:30 schreef jagga het volgende:
[..]
Whehe
Sorry dat neem ik dan terug.
je bent een loonslaaf met een suf kantoorbaantje die zijn tijd vult met de koffie-machine plunderen en het bouwen van een papieren chinese muur om jezelf af te sluiten van de buitenwereld.![]()
Owja, poep in je hoofd en in je eigen keelgat schijten...al dat koffiedrinken en enveloppen op dikte sorteren is niet echt goed voor je creatieve geest he....quote:Op donderdag 10 september 2009 11:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het gaat om de tekst, ik dacht dat je dat wel zou begrijpen
On nom nom nomquote:Op donderdag 10 september 2009 11:34 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Owja, poep in je hoofd en in je eigen keelgat schijten...al dat koffiedrinken en enveloppen op dikte sorteren is niet echt goed voor je creatieve geest he....
Als je nu gaat beweren dat je een kleurrijke en spannende baan hebt, en dat je exotische mensen leert kennen, bevestig je mijn vermoedensquote:Op donderdag 10 september 2009 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas, helaas, allemaal achterhaalde denkbeelden
Nee, dat beweer ik ook niet. Het geval is dat ik daar niet meer werkquote:Op donderdag 10 september 2009 11:35 schreef jagga het volgende:
[..]
Als je nu gaat beweren dat je een kleurrijke en spannende baan hebt, en dat je exotische mensen leert kennen, bevestig je mijn vermoedens
On nom nom nomquote:Op donderdag 10 september 2009 11:42 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben blij dat Jitzzzze er weer eens is, meteen lopen ze elkaar weer af te zeiken.
Heb je van je hobby je werk gemaakt?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik ook niet. Het geval is dat ik daar niet meer werk
Professioneel torenbouwer van koffiebekersquote:Op donderdag 10 september 2009 11:49 schreef jagga het volgende:
[..]
Heb je van je hobby je werk gemaakt?
viespeuk
quote:
Deed KB zich nu als 20 jarige voor, maar was ze dat eigenlijk 30 jaar geleden al?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:54 schreef jagga het volgende:
[..]
ja wat is er nu eigenlijk gebeurd?
Ik heb er wel iets van meegekregen maar ik had zeer weinig tijd/vakantie afgelopen weken.
Kun je even de boel samenvatten?
De foto's die Kb. als 'dit ben ik' bestempelde, bleken van een amerikaanse vrouw te zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 11:54 schreef jagga het volgende:
[..]
ja wat is er nu eigenlijk gebeurd?
Ik heb er wel iets van meegekregen maar ik had zeer weinig tijd/vakantie afgelopen weken.
Kun je even de boel samenvatten?
Serieus?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De foto's die Kb. als 'dit ben ik' bestempelde, bleken van een amerikaanse vrouw te zijn
Die heel anders heette en geen enkele connectie met Nederland had.
Oftewel, Kb. was fake, dus daar ging haar geloofwaardigheid!
Oh ik dacht dat je graag je kontje deed verkopen achter Amsterdam CS, met jouw voorkeur voor exotisch getinte mensen met een grote fallus, waardoor je kontje het net zo spannend vond als jijzelfquote:Op donderdag 10 september 2009 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Professioneel torenbouwer van koffiebekers
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:02 schreef jagga het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je graag je kontje deed verkopen achter Amsterdam CS, met jouw voorkeur voor exotisch getinte mensen met een grote fallus, waardoor je kontje het net zo spannend vond als jijzelf
Gastquote:Op donderdag 10 september 2009 12:02 schreef jagga het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je graag je kontje deed verkopen achter Amsterdam CS, met jouw voorkeur voor exotisch getinte mensen met een grote fallus, waardoor je kontje het net zo spannend vond als jijzelf
iszinloos, hij had een programma wat gezichtsherkenning zocht of zoiets. Zodoende kwam hij bij de facebook van die Amerikaanse uit en zo kwam het aan het licht!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wie kwam daar achter? En hoe? En wat zei KB daar dan zelf over?
Wat een top verhaal weer![]()
quote:
Hulde voor iszinloosquote:Op donderdag 10 september 2009 12:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
iszinloos, hij had een programma wat gezichtsherkenning zocht of zoiets. Zodoende kwam hij bij de facebook van die Amerikaanse uit en zo kwam het aan het licht!
Kb. zei niks, gooide haar fobo op slot en de admins beschermen haar.
Nouja, voor zover je haar natuurlijk haar kan noemen
Blijkbaar wisten ze er van, maar willen ze de identiteit niet onthullenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hulde voor iszinloos![]()
Maar dat de admins haar beschermenEcht, waarom?
Wie zou erachter zitten? Remlof?
Dat moet wel, anders was Emimich ook wel in bescherming genomen.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Blijkbaar wisten ze er van, maar willen ze de identiteit niet onthullen
Sowieso is zeker dat het gen kloon van iemand is!
Geen r gezichtsherkenning maar afbeeldingsherkenning en het was flickr.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
iszinloos, hij had een programma wat gezichtsherkenning zocht of zoiets. Zodoende kwam hij bij de facebook van die Amerikaanse uit en zo kwam het aan het licht!
Kb. zei niks, gooide haar fobo op slot en de admins beschermen haar.
Nouja, voor zover je haar natuurlijk haar kan noemen
Your welcome.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ze haar beschermen zal wel een reden hebben. Het was geen relkloon of wat dan ook, ze was altijd aardig en gezellig dus de reden waarom ze zich achter een andere identiteit verschuilde kan goed door bijvoorbeeld onzekerheid komen. Of het een "ze" is weten we natuurlijk ook niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar door die pics deed ook bijna iedereen aardig tegen haarquote:Op donderdag 10 september 2009 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ze haar beschermen zal wel een reden hebben. Het was geen relkloon of wat dan ook, ze was altijd aardig en gezellig dus de reden waarom ze zich achter een andere identiteit verschuilde kan goed door bijvoorbeeld onzekerheid komen. Of het een "ze" is weten we natuurlijk ook niet.
Ik blijf er overigens bij dat ze geen verkeerde keus gedaan heeft qua pics.
Geef ze eens ongelijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar door die pics deed ook bijna iedereen aardig tegen haar
Onzekerheid, dan post je gewoon geen foto's of profileer je je niet enorm als zijnde een knappe meid, in ieder geval niet volkomen serieus jarenlang.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ze haar beschermen zal wel een reden hebben. Het was geen relkloon of wat dan ook, ze was altijd aardig en gezellig dus de reden waarom ze zich achter een andere identiteit verschuilde kan goed door bijvoorbeeld onzekerheid komen. Of het een "ze" is weten we natuurlijk ook niet.
Ik blijf er overigens bij dat ze geen verkeerde keus gedaan heeft qua pics.
Zeg, eeuh, KB, houdt je mond eensquote:Op donderdag 10 september 2009 12:20 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Onzekerheid, dan post je gewoon geen foto's of profileer je je niet enorm als zijnde een knappe meid, in ieder geval niet volkomen serieus jarenlang.
Sorry, het zal me verder jeuken, maar dat slaat nergens op.
Onzekerheid, dan neem je gewoon een normale username en profileer je je niet enorm als zijnde een jong meisje.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:20 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Onzekerheid, dan post je gewoon geen foto's of profileer je je niet enorm als zijnde een knappe meid, in ieder geval niet volkomen serieus jarenlang.
Sorry, het zal me verder jeuken, maar dat slaat nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |