Wie?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:11 schreef Skaff-a het volgende:
Dus Krentenbol bleek al een paar jaar over datum te zijn?
Ik zie niks.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:11 schreef Adolecens het volgende:
Heeft ze het hier nu koud, of is ze gewoon blij om even uit Nederland te zijn??![]()
[ afbeelding ]
ja, hahahaha, je kan ook gewoon niet reageren. hahahahaquote:Op donderdag 10 september 2009 11:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja care wat jij op de pot doethahahaha
Hotlinking faal... opnieuw vanaf photobucket...quote:
Schiet het weer in je verkeerde keelgat, sombere kantoortrut?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, hahahaha, je kan ook gewoon niet reageren. hahahaha
Nee, ik schijt niet in mn verkeerde keelgat, en daarbij ben ik geen kantoortrut. Lees je eens in ofzoquote:Op donderdag 10 september 2009 11:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Schiet het weer in je verkeerde keelgat, sombere kantoortrut?
QFT !quote:Op donderdag 10 september 2009 11:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Schiet het weer in je verkeerde keelgat, sombere kantoortrut?
Je kan ook gewoon in geen enkel keelgat schijten, kwiebes.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik schijt niet in mn verkeerde keelgat.
Life`s a bitch, aint it?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en daarbij ben ik geen kantoortrut. Lees je eens in ofzo
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:24 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in geen enkel keelgat schijten, kwiebes.
Whehequote:Op donderdag 10 september 2009 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en daarbij ben ik geen kantoortrut. Lees je eens in ofzo
Helaas, helaas, allemaal achterhaalde denkbeeldenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:30 schreef jagga het volgende:
[..]
Whehe
Sorry dat neem ik dan terug.
je bent een loonslaaf met een suf kantoorbaantje die zijn tijd vult met de koffie-machine plunderen en het bouwen van een papieren chinese muur om jezelf af te sluiten van de buitenwereld.![]()
Owja, poep in je hoofd en in je eigen keelgat schijten...al dat koffiedrinken en enveloppen op dikte sorteren is niet echt goed voor je creatieve geest he....quote:Op donderdag 10 september 2009 11:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het gaat om de tekst, ik dacht dat je dat wel zou begrijpen
On nom nom nomquote:Op donderdag 10 september 2009 11:34 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Owja, poep in je hoofd en in je eigen keelgat schijten...al dat koffiedrinken en enveloppen op dikte sorteren is niet echt goed voor je creatieve geest he....
Als je nu gaat beweren dat je een kleurrijke en spannende baan hebt, en dat je exotische mensen leert kennen, bevestig je mijn vermoedensquote:Op donderdag 10 september 2009 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas, helaas, allemaal achterhaalde denkbeelden
Nee, dat beweer ik ook niet. Het geval is dat ik daar niet meer werkquote:Op donderdag 10 september 2009 11:35 schreef jagga het volgende:
[..]
Als je nu gaat beweren dat je een kleurrijke en spannende baan hebt, en dat je exotische mensen leert kennen, bevestig je mijn vermoedens
On nom nom nomquote:Op donderdag 10 september 2009 11:42 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben blij dat Jitzzzze er weer eens is, meteen lopen ze elkaar weer af te zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |