Denk het ook niet, ben echt benieuwd naar morgen. Hopen dat de nieuwe huurlingen snel kunnen debuteren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:32 schreef Rumille het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Pantelic niet het type is dat onder druk bezwijkt
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:32 schreef Rumille het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Pantelic niet het type is dat onder druk bezwijkt
http://www.parool.nl/paro(...)n-wedstrijddag.dhtmlquote:Ons aller Ajax: Demy de Zeeuw over een wedstrijddag
Ajacied Demy de Zeeuw vertelt wat hij en zijn teamgenoten doen rond de dag van een wedstrijd. Gaan ze vroeg naar bed? Wat eten ze? Krijgen ze veel mee van het publiek tijdens de wedstrijd? Hoe is trainer Martin Jol in de rust? Ook vertelt De Zeeuw of hij naar andermans mening kijkt op tv of internet. En vindt hij voetbal nog wel leuk met al het gedoe eromheen? 'Als je iemand door de benen speelt heb je weer heel veel plezier.'
Voor de rubriek Ons aller Ajax kunnen supporters hun vragen achterlaten op het forum van Ajax Netwerk, waarna Parool.tv antwoorden zoekt. (JELLE DE GEE)
leuk interviewquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)n-wedstrijddag.dhtml
Bedankt, heb jij een beetje vertrouwen in morgen? En wat vindt jij van de aankopen tot nu toe? En van Jol?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leuk interview ja. Dario wederom zo ongeveer de clown van het team. Gewoon die jongen vertrouwen geven. Samen met pantelic in de spits en suarez en sulejmani op de flankenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Snap het niet meer hoor, eerst mocht hij vertrekken. Nu hoopt hij dat hij snel hersteltquote:Jol hoopt op spoedig herstel van Gabri
Gabri keert dit weekend terug naar Nederland en is in het stadion aanwezig tijdens Ajax - NAC Breda. Toch moet er nog niet te hard gejuicht worden, want trainer Martin Jol hoopt vooralsnog slechts dat de Spanjaard ‘een stap verder is in zijn herstel'.
Vervelend
In eerste instantie werd gedacht dat de harde werker slechts twee weken zou zijn uitgeschakeld vanwege een blessure aan zijn achillespees. Ondertussen staat hij al ruim twee maanden noodgedwongen langs de zijlijn. Jol: "Blessures aan een achillespees zijn altijd vervelend."
Extra nadeel voor Gabri is dat hij de gehele voorbereiding - waarin normaal gesproken de basis wordt gelegd - op het seizoen heeft moeten missen. "Dat kan van extra, negatieve invloed zijn op het moment dat hij volledig is hersteld en weer gaat spelen," aldus Jol tegenover Ajaxlife.nl.
Wanneer moet Gabri vertrekken dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Snap het niet meer hoor, eerst mocht hij vertrekken. Nu hoopt hij dat hij snel herstelt
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wanneer moet Gabri vertrekken dan?
Bericht van 17 augustusquote:George Ogararu, Jeffrey Sarpong, Evander Sno, Rasmus Lindgren, Gabri, Oleguer, Kennedy Bakircioglu en Javier Martina. Die laatste is ondertussen al op stage bij het Italiaanse Bari.
Ook Daley Blind en Jan-Arie van der Heijden mogen uitkijken naar een nieuwe werkgever voor dit seizoen. De club wil de twee talenten echter niet verkopen, maar een seizoen laten rijpen op uitleenbasis.
Volgens mij is dit bericht een dag later in het AD tegengesproken.quote:
Wat een baasje is het zegquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
Mooi stukje gelezen in Bild over Pantelic. Die maakte echt Hertha BSC met de grond gelijk. Dat hij eindelijk voor een topclub ging spelen en dat hij daarom net zoveel ging verdienen als bij Hertha. Als straf voor BSC, "nu wel een topclub, dus vraag ik niet meer loon"
Echt prachtig humoristische rancune. Van vlak na het bekend worden van zijn transfer. (ouders meegenomen van vakantie, stond op de andere kant een heel info stuk over Robben)
wat gaan ze met de oude schermen doen, want ik zoek nog een andere tv.quote:
Geniaalquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
Mooi stukje gelezen in Bild over Pantelic. Die maakte echt Hertha BSC met de grond gelijk. Dat hij eindelijk voor een topclub ging spelen en dat hij daarom net zoveel ging verdienen als bij Hertha. Als straf voor BSC, "nu wel een topclub, dus vraag ik niet meer loon"
Echt prachtig humoristische rancune. Van vlak na het bekend worden van zijn transfer. (ouders meegenomen van vakantie, stond op de andere kant een heel info stuk over Robben)
Hoe meer keuze hoe beter toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Snap het niet meer hoor, eerst mocht hij vertrekken. Nu hoopt hij dat hij snel herstelt
enquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:26 schreef versteegrob het volgende:
Ajax treft zondagmiddag vanaf 14.30 uur NAC Breda. Vorig seizoen won Ajax keurig met 3-0 dankzij treffers van Dario Cvitanich, Luis Suarez en Rasmus Lindgren. Martin Jol maakte vanmiddag bekend welke spelers het morgen mogen opnemen tegen de Brabanders. Onder hen nieuwe aanwinst Marko Pantelic en Maarten Stekelenburg en Jan Vertonghen, die hersteld zijn van hun blessures.
De volledig selectie van achttien spelers ziet er als volgt uit:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Thimothée Atouba
Urby Emanuelson
Marko Pantelic
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Vurnon Anita
Kennedy
Demy de Zeeuw
Siem de Jong
Geen Zeegelaar & Donald
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:26 schreef versteegrob het volgende:
Ajax treft zondagmiddag vanaf 14.30 uur NAC Breda. Vorig seizoen won Ajax keurig met 3-0 dankzij treffers van Dario Cvitanich, Luis Suarez en Rasmus Lindgren. Martin Jol maakte vanmiddag bekend welke spelers het morgen mogen opnemen tegen de Brabanders. Onder hen nieuwe aanwinst Marko Pantelic en Maarten Stekelenburg en Jan Vertonghen, die hersteld zijn van hun blessures.
De volledig selectie van achttien spelers ziet er als volgt uit:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Thimothée Atouba
Urby Emanuelson
Marko Pantelic
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Vurnon Anita
Kennedy
Demy de Zeeuw
Siem de Jong
Geen Zeegelaar & Donald
Hehe.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wielaert is ook wel verrassend idd.
Het bleef in latere stukjes ook terugkomen..quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit bericht een dag later in het AD tegengesproken.
Rommedahl had wel wat last van pijntjes, ja.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:08 schreef Frankz0rz het volgende:
Is Rommedahl niet gewoon geblesseerd geraakt met die interlands? Ik zie niet in waarom Jol hem opeens van de één op andere week thuis zou laten
ik niet. suarez gaat op rechts en cvita in de spits zolang pantelic nog niet start.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:09 schreef kevin6188 het volgende:
Vind het ook wel opvallend dat Cvitanich wel bij de selectie zit.
Top!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:16 schreef TUFKAL het volgende:
Geen Wielaert maar wel Oleguer
Leonardo start niet eens bij NAC, is nog niet fitquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:18 schreef kevin6188 het volgende:
Ben ook wel benieuwd wie er linksback speelt. En wie Leonardo in de gaten moet houden. Atouba maar beter niet.
Lees het net pas idd. Nog een reden om Atouba er in de tweede helft niet op te zetten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:19 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Leonardo start niet eens bij NAC, is nog niet fit
en zijn vrije trap tegen slovanquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:32 schreef Silenus het volgende:
Kennedy = baas.
Hij viel goed in tegen Heracles.
Linksback nog in te vullen. zo zou ik hem doen.quote:------- Pantelic/Cvita-----
Sulejmani -------- Suarez
------------Aissati---------
-----Enoh----De zeeuw--
-lb---Vertong-Alder--vdWiel
Ik ben die 1-3 van 2 seizoenen terug nog niet vergetenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:51 schreef kevin6188 het volgende:
Voorlopig heeft Ajax het al druk genoeg met zichzelf en hoeven we echt niet naar anderen te kijken. Eerst zelf maar eens winnen. NAC is best een taaie ploeg.
Beetje onzin dat hij weg moet vanwege zijn salaris. Als hij goed verdedigd boeit me dat niet? Of Jol wou er vast een vriendje bijhalenquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:54 schreef Jasza het volgende:
Had vorige maand al gezegd dat Oleguer gewoon weer bij de selectie zou komen als hij zou blijven, Jol wilde hem alleen kwijt vanwege het salaris etc. Niet omdat hij niet kan verdedigen, Wielaert is stukken minder.
Anders let je is beter op, Oleguer verdiend 2 miljoen en is niet perse nodig maar hij is nog altijd een stuk beter dan Wielaert.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Beetje onzin dat hij weg moet vanwege zijn salaris. Als hij goed verdedigd boeit me dat niet? Of Jol wou er vast een vriendje bijhalen
Niet perse nodig hebben vind ik een beetje vaag, er zijn wel meerdere niet perse nodig. Maar ik snap wat je bedoelt, maar hij is beter dan Wielaert dus lijkt mij het logisch dat je hem houd en Wielaert weg doet? Wielaert had gewoon nooit gehaald moeten worden in de winterstop. Groote paniekaankoop..quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Anders let je is beter op, Oleguer verdiend 2 miljoen en is niet perse nodig maar hij is nog altijd een stuk beter dan Wielaert.
Aangezien Ajax weinig geld voor salarissen had, wilde ze hem graag weg hebben.
Maar voor Wieleart was deze zomer geen interesse en voor Oleguer wel. Ben toch wel blij dat Oleguer blijft en Robbie uit de selectie is gehaald (voor dit weekend althans, dan zal hij donderdag wel in de basis staanquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Niet perse nodig hebben vind ik een beetje vaag, er zijn wel meerdere niet perse nodig. Maar ik snap wat je bedoelt, maar hij is beter dan Wielaert dus lijkt mij het logisch dat je hem houd en Wielaert weg doet? Wielaert had gewoon nooit gehaald moeten worden in de winterstop. Groote paniekaankoop..
Mwah weet niet, tegen Slovan wou Jol wel beginnen met Oleguer maar omdat hij naar een andere club wou werd hij op eigen verzoek uit de selectie gehaald. Als hij nu wil blijven zal hij misschien wel spelenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar voor Wieleart was deze zomer geen interesse en voor Oleguer wel. Ben toch wel blij dat Oleguer blijft en Robbie uit de selectie is gehaald (voor dit weekend althans, dan zal hij donderdag wel in de basis staan)
Oh ja klopt, dat was op eigen verzoek.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:23 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mwah weet niet, tegen Slovan wou Jol wel beginnen met Oleguer maar omdat hij naar een andere club wou werd hij op eigen verzoek uit de selectie gehaald. Als hij nu wil blijven zal hij misschien wel spelen
Ik zie hem al met een strak, kort broekje lopenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het lijkt wel alsof Pantelic net van de set van Reno 911 is komen lopen.
[ afbeelding ]
En verloren; 2-1. Eerste nederlaag in de competitiequote:Op zaterdag 12 september 2009 18:59 schreef Gabbylicious het volgende:
Anderlecht 2-0 achter bij Sint-Truiden.
Het is ook al de 2e mat van dit seizoen:')quote:
Ken je zwart licht ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:57 schreef RayMania het volgende:
Is dat Drenthe?
Best een look-a-likequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:59 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ken je zwart licht ?![]()
En dit zie ik liever dan die kempi in z'n tv clip met z'n pisvee shirt an.
.quote:
Volgens mij heb ik wat gemist?quote:
goh.. verrassend zegquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:18 schreef Radegast het volgende:
Zelfs bij Bristol City staat Sno niet in de basis.
Doe die oogkleppen dan ook eens af, want het wordt 2-0.quote:
Zo is datquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doe die oogkleppen dan ook eens af, want het wordt 2-0.
Dan zal je vast de lift mogen gebruikenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:28 schreef TJV het volgende:
Luis heeft gescoord voor Uruguay dus dan doet 'ie het hier ook wel.![]()
Weet iemand trouwens hoe het is om met krukken in de ArenA te komen? Heb mijn kuitbeen gebroken en wil wel heen..
Goeie opstelling idd. Sulejmani die met Suarez achter de spits kunnen rondzwermen, met eventueel Aissati daar als aanspeelpunt bij. Zelfs De Jong zou prima zijn op die plekquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:51 schreef Silaz het volgende:
[..]
Linksback nog in te vullen. zo zou ik hem doen.
Maargoed, dan ben ik ook niet de trainer![]()
Gewoon zaak om die drie punten te pakken. Mss dat AZ en twente nog wat punten laten liggen.
Met een beetje geluk stunt WillemII al zal dat wel teveel gevraagd zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen winnen en je staat op een punt van PSV, Feyenoord en Twente; niets aan het handje dus.
Zeker niet met baas Pantelic.
Jari gaat scorenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met een beetje geluk stunt WillemII al zal dat wel teveel gevraagd zijn.
Zolang we na 34 wedstrijden maar op 1 staan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:54 schreef Nashje het volgende:
Morgen 3 punten is wel belangrijk hoor. Wordt de aansluiting.
Sjonge jonge zeg. Als er toch 1 kans werd afgemaakt tegen Sparta stond je nu gewoon nog bovenaan ofzo. Zonde zonde. Hoop niet dat dat nog vaak gebeurd, want 't zijn toch de belangrijkste punten zo ongeveer.
Dat nummer is alleen leuk in Bredaquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:25 schreef TheFrankey het volgende:
het zijn *** jaja het zijn de **** jaja het zijn de **** jaja jaaaa de *** uit breda
Ik heb er zin in! Morgen weer in de ArenA
Die maken heel misschien nog een debuut dit seizoen. Mooi dat Eriksen zo te zien goed ontwikkelt.quote:A-junioren Lorenzo Ebicilio en Christian Eriksen hebben van Ajax een Europees nummer gekregen, waardoor ze eventueel inzetbaar zijn voor wedstrijden op Europees niveau.
Bron: Ajax
Iets meer dan 3000, waarvan er 400 EU+ hebben.quote:Op zondag 13 september 2009 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
Hoeveel EU kaarthouders (inclusief EU+) zijn er eigenlijk?
Dat dus.. ik zie het wel weer gebeuren als AZ punten laat liggen dat de Ajax boys het ook wel weer even doenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:12 schreef kevin6188 het volgende:
Eerst winnen. Dan pas rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |