Hoho, ik vertelde dat Pantelic niet op de training was. Daar is geen woord aan gelogen.quote:
Ik hoop in ieder geval dat hij dit weekend al wat minuten kan pakken ja.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:06 schreef Silaz het volgende:
[..]
Mss dat hij hem wel het laatste half uur laat spelen. Tegen Timisoara in de basis.
Neuh, valt ook onder werkvergunning uiteraardquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:34 schreef Cavalier1 het volgende:
Heeft Pantelic uberhaupt al meegetraind?
Niet nodig, die draait meteen mee en schiet er 6 in tegen NACquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:34 schreef Cavalier1 het volgende:
Heeft Pantelic uberhaupt al meegetraind?
Ben het volledig met Jol eens.quote:Ajax-coach Jol kritisch over mentaliteit Emanuelson
Martin Jol vindt dat Urby Emanuelson (foto) zijn multifunctionaliteit als een pre moet beschouwen. Zelf ziet de Ajacied het eerder als een nadeel dat hem de capaciteiten worden toegedicht om overal op de linkerflank te opereren. “Ik wil geen linksback meer staan, nooit meer,” zei Emanuelson in juli in Sportweek.
Emanuelson wordt dit seizoen weer ouderwets door het elftal geslingerd; zo stond hij twaalf dagen terug tegen Heracles Almelo (0-3 winst) op zijn gehate linksbackpositie. Dat heeft Emanuelson maar te accepteren, maakt Jol vrijdag duidelijk tegenover Ajax Life.
‘Urby moet zijn mentale deur niet dichtgooien. (…) Urby is een getalenteerde voetballer en hoort gewoon iedere week te spelen. Als ik hem nodig heb, speelt hij gewoon. Ook als ik een beroep op hem doe als linksback.’
In de nieuwe Sportweek reageert Jol met instemming op de stelling ‘Emanuelson kan als linksback het WK halen.’ “Als voetballer moet je óók zien waar je kansen liggen. Ik denk dat hij zich kan meten met Braafheid en Van Bronckhorst. De concurrentie op de positie links voorin is enorm in Oranje. Maar er is verder geen Nederlandse speler die goed linksback, linkshalf én linksbuiten kan spelen.”
Ja zie het nu ook, zijn ze helemaal van de pot gerukt?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:52 schreef Jasza het volgende:
WTF 55 euro voor Anderlecht uit, wat is dit voor @$#@#$# prijs.
Zal er op de ASR eens navraag over doen. Dit zal aan Anderlecht liggen denk ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja zie het nu ook, zijn ze helemaal van de pot gerukt?
Godsamme hé, wat is dit nu voor prijs.
Maar je mag wel met de treinquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja zie het nu ook, zijn ze helemaal van de pot gerukt?
Godsamme hé, wat is dit nu voor prijs.
Graag Den! En kijken hoeveel ze vragen aan de andere kant van het stadion, voor Anderlecht-supporters. Jezus, dat ze dat uitgerekend in België durven vragen, achterlijke onderontwikkelde derderangs kut-Europeanen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zal er op de ASR eens navraag over doen. Dit zal aan Anderlecht liggen denk ik
What the fuckquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef Jasza het volgende:
Goedkoopste kaart bij Anderlecht is 50 euro, wat is dat voor club zeg.
Die belgen ja, die denken dat het CL is ofzo, goedkoopste kart 50 euri voor thuisvak.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:09 schreef Riro het volgende:
55 euro?Zijn ze helemaal gek geworden?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die belgen ja, die denken dat het CL is ofzo, goedkoopste kart 50 euri voor thuisvak.
Andere kant krijg je als SCC-houder van Anderlecht voor 65 euro alle 3 de wedstrijden. Belachelijk dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Graag Den! En kijken hoeveel ze vragen aan de andere kant van het stadion, voor Anderlecht-supporters. Jezus, dat ze dat uitgerekend in België durven vragen, achterlijke onderontwikkelde derderangs kut-Europeanen.
Misschien zie ik je dan een keertjequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:45 schreef Bananenman het volgende:
Whaha, ¤55 voor een kaartje, moet toch niet gekker worden. Ik ga toch niet naar de wedstrijd dus mij maakt het niet uit, maar wel een bizarre prijs. Heb trouwens wel meteen gisteren de busreis geboekt dus we zullen er een gezellig dagje van maken daar
Mja, maar zijn met 3. En ik ben enige met EU+ Dus moet nog ff aankijken. Om nou alleen maar met onbekenden te gaan is ook weer zowatquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Misschien zie ik je dan een keertje![]()
Vraag maar aan Z wie ik ben![]()
@Breach, vervoer kan je altijd wel aan komen
Hehe, ze zullen er vast niet allemaal naast pissen of haalt 1 iemand voor de andere?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Mja, maar zijn met 3. En ik ben enige met EU+ Dus moet nog ff aankijken. Om nou alleen maar met onbekenden te gaan is ook weer zowat
quote:AMSTERDAM - Ook de komende duels tussen ADO Den Haag en Ajax worden gespeeld zonder supporters van de bezoekende club. Dat heeft burgemeester Job Cohen vrijdag aan Ajax laten weten.
Na ongeregeldheden maakten de betrokken partijen in 2006 de beslissing om de komende vijf jaar geen fans van de tegenpartij tot het stadion toe te laten. Destijds werd de afspraak gemaakt om in 2009 het besluit te evalueren.
Cohen heeft Ajax gezegd dat bij heroverweging van de maatregel nog geen gezamenlijk positief besluit kon worden genomen. Aan het begin van volgend seizoen zal opnieuw worden bekeken of supporters van de clubs weer mee kunnen naar de uitwedstrijden. (ANP)
Cohenquote:
Inderdaad, wallenhinthintquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Cohenserieus flapdrol is dat zeg. Hij moet is vervangen worden.
en dan heb ik het niet alleen over voetbal beslissingen
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben tot 1412 gekomen met bijlezen sinds mijn vakantie, maar kan iemand een overzichtje geven?Kerlon gehuurd met optie tot koop? Juist Ze Eduardo gehuurd/gekocht? Gehuurd voor zo ver ik het begrepen heb Pantelic iei voor 1 seizoen aangetrokken op basis van een prestatiecontract? Jep Oleguer weg of niet? Nee Sno verhuurd? Ja Kale Kenniehetnie wel of niet naar NEC? Nee
Anyhow na twee Ajax-loze weken ben ik morgen van de partij. Zin in, al treffen we nu wel een hele vervelende tegenstander.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben tot 1412 gekomen met bijlezen sinds mijn vakantie, maar kan iemand een overzichtje geven?Kerlon gehuurd met optie tot koop?
Ja, zonder een huursom of salaris te betalen.Ze Eduardo gehuurd/gekocht?
Gehuurd voor één jaar.Pantelic iei voor 1 seizoen aangetrokken op basis van een prestatiecontract?
Ajax heeft daar geen mededeling over gedaan.Oleguer weg of niet?
AEK Athene toonde op het laatste moment serieuze interesse (zoals je vast en zeker wel hebt meegekregen), het bod was echter niet interessant genoeg. Alsnog gebleven dus.
Sno verhuurd?
Aan Bristol City ja.Kale Kenniehetnie wel of niet naar NEC?
Onze shoarmaboer blijft helaas nog minstens tot de winterstop een speler van Ajax.
Nee, ik zat in Black Rock Desert zonder teh interwebz. Had niets van transfers meegekregen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Anyhow na twee Ajax-loze weken ben ik morgen van de partij. Zin in, al treffen we nu wel een hele vervelende tegenstander.
Wanneer is nou de grote dag Daggla?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
-knip-
Grappig, ik wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:21 schreef Radegast het volgende:
Ik verwacht eigenlijk helemaal niks van die twee nieuwe Brazilianen.
23 oktquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wanneer is nou de grote dag Daggla?
Van de sportFP.quote:De kersverse Ajax-aankoop Marko Pantelic zal zondag deel uitmaken van de Ajax-selectie voor het duel tegen NAC Breda.
De Servische aanvaller arriveerde vrijdagmiddag om vijf uur op Schiphol. Zaterdag zal hij voor het eerst op het trainingsveld van Ajax staan en morgen begint de oud-speler van Hertha BSC op de reservebank.
De beschikbaarheid van Maarten Stekelenburg en Jan Vertonghen voor het duel tegen de Bredanaars is nog onzeker. "Ze hebben nog niet met de groep getraind. Vandaag wordt beslist, maar er is zeker een kans dat ze spelen,"[/i aldus trainer Martin Jol tegenover [i]De Telegraaf.
Luis Suarez en Bruno Silva kwamen vermoeid uit het vliegtuig vanuit Zuid-Amerika. Toch maakt Jol zich hierover geen zorgen "Zij hebben een reis van 25 uur achter de rug, maar hun meespelen is geen probleem," zo liet de oefenmeester weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |