Hoho, ik vertelde dat Pantelic niet op de training was. Daar is geen woord aan gelogen.quote:
Ik hoop in ieder geval dat hij dit weekend al wat minuten kan pakken ja.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:06 schreef Silaz het volgende:
[..]
Mss dat hij hem wel het laatste half uur laat spelen. Tegen Timisoara in de basis.
Neuh, valt ook onder werkvergunning uiteraardquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:34 schreef Cavalier1 het volgende:
Heeft Pantelic uberhaupt al meegetraind?
Niet nodig, die draait meteen mee en schiet er 6 in tegen NACquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:34 schreef Cavalier1 het volgende:
Heeft Pantelic uberhaupt al meegetraind?
Ben het volledig met Jol eens.quote:Ajax-coach Jol kritisch over mentaliteit Emanuelson
Martin Jol vindt dat Urby Emanuelson (foto) zijn multifunctionaliteit als een pre moet beschouwen. Zelf ziet de Ajacied het eerder als een nadeel dat hem de capaciteiten worden toegedicht om overal op de linkerflank te opereren. “Ik wil geen linksback meer staan, nooit meer,” zei Emanuelson in juli in Sportweek.
Emanuelson wordt dit seizoen weer ouderwets door het elftal geslingerd; zo stond hij twaalf dagen terug tegen Heracles Almelo (0-3 winst) op zijn gehate linksbackpositie. Dat heeft Emanuelson maar te accepteren, maakt Jol vrijdag duidelijk tegenover Ajax Life.
‘Urby moet zijn mentale deur niet dichtgooien. (…) Urby is een getalenteerde voetballer en hoort gewoon iedere week te spelen. Als ik hem nodig heb, speelt hij gewoon. Ook als ik een beroep op hem doe als linksback.’
In de nieuwe Sportweek reageert Jol met instemming op de stelling ‘Emanuelson kan als linksback het WK halen.’ “Als voetballer moet je óók zien waar je kansen liggen. Ik denk dat hij zich kan meten met Braafheid en Van Bronckhorst. De concurrentie op de positie links voorin is enorm in Oranje. Maar er is verder geen Nederlandse speler die goed linksback, linkshalf én linksbuiten kan spelen.”
Ja zie het nu ook, zijn ze helemaal van de pot gerukt?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:52 schreef Jasza het volgende:
WTF 55 euro voor Anderlecht uit, wat is dit voor @$#@#$# prijs.
Zal er op de ASR eens navraag over doen. Dit zal aan Anderlecht liggen denk ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja zie het nu ook, zijn ze helemaal van de pot gerukt?
Godsamme hé, wat is dit nu voor prijs.
Maar je mag wel met de treinquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja zie het nu ook, zijn ze helemaal van de pot gerukt?
Godsamme hé, wat is dit nu voor prijs.
Graag Den! En kijken hoeveel ze vragen aan de andere kant van het stadion, voor Anderlecht-supporters. Jezus, dat ze dat uitgerekend in België durven vragen, achterlijke onderontwikkelde derderangs kut-Europeanen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zal er op de ASR eens navraag over doen. Dit zal aan Anderlecht liggen denk ik
What the fuckquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef Jasza het volgende:
Goedkoopste kaart bij Anderlecht is 50 euro, wat is dat voor club zeg.
Die belgen ja, die denken dat het CL is ofzo, goedkoopste kart 50 euri voor thuisvak.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:09 schreef Riro het volgende:
55 euro?Zijn ze helemaal gek geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |