quote:Op woensdag 9 september 2009 23:03 schreef BaggerUser het volgende:
Had Ajax maar iets dieper in de buidel getast voor Elia![]()
Vooralsnog een vlag op een modderschuit.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:03 schreef BaggerUser het volgende:
Ik heb me er kapot aan geërgerd vandaag. Het is niet zo vreemd dat er weinig gescoord wordt hoor. Als je met één spits speelt en die spits loopt overal behalve in de spits, dan wordt het lastig.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vooralsnog een vlag op een modderschuit.
Maak me drukker om Huntelaar. Die komt gewoon niet aan de bak onder Van Marwijk. Terwijl het de laatste paar minuten met hem erin meteen beter ging lopen omdat hij wel een echte nummer negen is.
Als ik (bonds)coach was, stelde ik Huntelaar standaard op.
Leuk. Als 'ie maar heel blijft.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef borisz het volgende:
Suarez scoort voor Uruquay
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef borisz het volgende:
Suarez scoort voor Uruquay
is positief voor Ajax als Uruguay het wk haalt, of in ieder geval langs kans maakt om het te halenquote:
Of ze het WK weten te halen blijft hoogst twijfelachtig.quote:
Verrassend deze reactiequote:Op woensdag 9 september 2009 23:03 schreef BaggerUser het volgende:
Suarez gaat bijna zeker weg in de zomer. Kan beter een geweldig WK spelen inderdaad. Leuk voor hem en voor Ajax.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:40 schreef jna het volgende:
[..]
is positief voor Ajax als Uruguay het wk haalt, of in ieder geval langs kans maakt om het te halen
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:45 schreef Acathla het volgende:
Nu hopen dat Suarez heel blijft... na de winter.
Hehehequote:Op donderdag 10 september 2009 01:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Hij flikt het weer, de held.![]()
Roep het maar niet te hard.. voordat je het weet zit de ziekenboeg weer volquote:Op donderdag 10 september 2009 07:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom maakt iedereen zich zo druk over Suarez? Die jongen is bijna nooit geblesseerd. Hebben sowieso weinig blessures vergeleken met voorgaande seizoenen.
AFKLOPPEN!!quote:Op donderdag 10 september 2009 07:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom maakt iedereen zich zo druk over Suarez? Die jongen is bijna nooit geblesseerd. Hebben sowieso weinig blessures vergeleken met voorgaande seizoenen.
Wat een held.quote:
Zal hij eerst uit Rotterdam moeten vertrekken.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:39 schreef Dvm86 het volgende:
Beenhakker ontslagen. Ik zou hem graag weer bij Ajax aan de slag zien gaan om de technische beleid weer op poten te zetten.
Daar werkt hij als interim.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal hij eerst uit Rotterdam moeten vertrekken.
En dat gaat nu gewoon een vaste baan worden. Kan toch niet anders.quote:
Ben benieuwd of ze daar in Rotterdam de centjes voor hebben...quote:Op donderdag 10 september 2009 10:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat gaat nu gewoon een vaste baan worden. Kan toch niet anders.
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:39 schreef Dvm86 het volgende:
Beenhakker ontslagen. Ik zou hem graag weer bij Ajax aan de slag zien gaan om de technische beleid weer op poten te zetten.
Zlatan, Mido en Maxwell waarschijnlijk....quote:
Hij is er zichtbaar blij meequote:Op donderdag 10 september 2009 01:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Hij flikt het weer, de held.![]()
Als een pasgeboren lammetje al bokkend over het veld springen was inderdaad een gepastere reactie geweest in deze allesbeslissende wedstrijdquote:Op donderdag 10 september 2009 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij is er zichtbaar blij mee
Blimsem, jongen, heb jij een geheugen als een zeef?quote:
Wat heeft Van den Boog met de functie van technisch directeur te maken? Ik heb liever een tegenpool in plaats van een beleidsstructuur waarin Jol min enkel en alleen kan beslissen of knakkers zoals Atouba worden aangesteld.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:00 schreef w00h00 het volgende:
Beenhakker is vergane glorie. We hebben met Van den Boog een professional en met Jol iemand die het voetbalwereldje kent.
Geen behoefte aan Beenhakker bij Ajax en daarnaast zit hij bij de kakkies en die gaat never nooit niet overstappen naar Ajax.
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:30 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze daar in Rotterdam de centjes voor hebben...
quote:Bij Feyenoord zal het technisch adviseurschap van Beenhakker worden omgezet in een technisch directeurschap. Het contract daarvoor ligt al klaar in Rotterdam-Zuid.
Binnen bepaalde geledingen van de Poolse bond was er al van begin af aan kritiek wegens de adviesfunctie die Beenhakker met Feyenoord was overeengekomen.
Als Jol dat had gewild, dan was hij in Hamburg gebleven, de keuze voor Ajax was mede bepaald door het feit dat hij ook het technische beleid mocht gaan bepalen. Om die reden is ook Blind nu gewoon naast het veld te bewonderen.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:47 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dan kan Jol zich voor het overgrote deel richten op het eerste,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |