Nee. Je zet Ajax in 2009 toch niet in het rijtje: AC Milan, Internazionale, Man United, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Barca, Madrid?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:29 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
dus ajax zou ook geen topclub zijn dus?
Nee helaas niet, maar het blijft wel een topclub.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef jna het volgende:
[..]
Nee. Je zet Ajax in 2009 toch niet in het rijtje: AC Milan, Internazionale, Man United, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Barca, Madrid?
Wat heeft Madrid in 2009 gepresteerd dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef jna het volgende:
[..]
Nee. Je zet Ajax in 2009 toch niet in het rijtje: AC Milan, Internazionale, Man United, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Barca, Madrid?
Niks gepresteerd, enkel gepresenteerdquote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Wat heeft Madrid in 2009 gepresteerd dan?
Babel had dat ook wel, of was dat alleen Methodmich?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:24 schreef jna het volgende:
[..]
Daniel de Ridder had dat wel. Nu heb je Rodney Sneijder en Castillion inderdaad. Maar ik vind het eigenlijk wel goed zo, die jongens hebben al genoeg druk op hun schouders als Ajax jeugdspeler, laat staan als je al 5 jaar wordt gezien als grootste talent van de opleiding.
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Niks gepresteerd, enkel gepresenteerd
Ja ok, maar in dit geval zou dat dan om een transfer van Suarez gaan. Stel je voor Suarez zou bij Standard Luik spelen en hij kan kiezen tussen alle eerder genoemde clubs en Ajax. Dan is het er toch wel begrijpelijk dat ie niet naar Ajax komt.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee helaas niet, maar het blijft wel een topclub.
Persoonlijk had ik niet al te veel van Babel gehoord, maar die begon natuurlijk lekker toen ie in het 1ste mocht spelen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Babel had dat ook wel, of was dat alleen Methodmich?
nee uiteraard, maar denk dat dat meer aan de competitie ligt dan aan Ajaxquote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ok, maar in dit geval zou dat dan om een transfer van Suarez gaan. Stel je voor Suarez zou bij Standard Luik spelen en hij kan kiezen tussen alle eerder genoemde clubs en Ajax. Dan is het er toch wel begrijpelijk dat ie niet naar Ajax komt.
Dat je jong bent is geen reden om je als een idioot op Twitter te gedragen. Alhoewel het mij niet boeit zolang die maar goed voetbalt.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat laatste is wel helemaal waar. Al zijn die berichten van hem soms nog zo idioot.
Zo heel goed speelt hij ook niet, alhoewel het de laatste tijd steeds beter gaat. Maar dat heeft niks met twitter te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat je jong bent is geen reden om je als een idioot op Twitter te gedragen. Alhoewel het mij niet boeit zolang die maar goed voetbalt.
Dat gaat zn probleem worden, zodra ie 3 wedstrijden op rij slecht speelt wordt gegarandeerd dat twitter-ding erbij gehaald.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
zolang die maar goed voetbalt.
Dat is inderdaad echt kansloos. Laten we onze eigen jeugdspelers eens steunen in plaats van ze af te zeiken als ze een paar wedstrijden minder presteren. Van der Wiel heeft zoveel talent en hij gaat er zeker komen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef jna het volgende:
[..]
Dat gaat zn probleem worden, zodra ie 3 wedstrijden op rij slecht speelt wordt gegarandeerd dat twitter-ding erbij gehaald.
Speelt nog niet lang genoeg in eigen jeugd.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:28 schreef bloodysunday het volgende:
51 Christian Eriksen
Toch ook eigen jeugd?
En ook niet b-listed
achterlijk gedoe dan dat b-listed wat is de bedoeling er dan van?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Speelt nog niet lang genoeg in eigen jeugd.
Van der Wiel is niet bepaald mijn favoriet. Sterker nog, ik vind hem een arrogant kutventje. Maar wat hij op zijn Twitter-pagina zet, moet hij lekker zelf weten. Wat een gezeik daarover zeg.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef jna het volgende:
[..]
Dat gaat zn probleem worden, zodra ie 3 wedstrijden op rij slecht speelt wordt gegarandeerd dat twitter-ding erbij gehaald.
Lyon geen Europese topclubquote:Op woensdag 9 september 2009 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Lyon is in Frankrijk een topclub, in Europa is het niets meer dan een goede subtopper.
Wat heeft Lyon gepresteerd in Europa de laatste jaren dan? Volgens mij niet eens beter dan PSV.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lyon geen Europese topclub![]()
Hoeveel Europese topclubs zijn er dan volgens jou?
jawel, laatste jaren 3 of 4 keer 1/4 en 3 keer 1//8 finale volgens mij.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat heeft Lyon gepresteerd in Europa de laatste jaren dan? Volgens mij niet eens beter dan PSV.
Liever nietquote:Op woensdag 9 september 2009 09:21 schreef Frankz0rz het volgende:
Volgens Telegraaf staat De Zeeuw in de basis vanavond.
Zelfde verhaal met Babel volgens mij. Zijn volgens mij jongen die elke dag hun moeder, tante en oma opbellen en beleefd 'U' tegen ouderen zeggen. Pas als ze onder 'matties' zijn gaan ze 'loesoe' en verhullen ze zich onder een 'ik-kom-uit-een-achterbuurt-en-ben-suri-dus-ik-moet-toch-wel-gangstah-zijn'-image.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:52 schreef Silenus het volgende:
Ik vind van der Wiel eigenlijk helemaal niet arrogant. Komt altijd heel verlegen en 'schattig' over in interviews. Doet een beetje stoer met z'n petje en zn 'yoyo ik ben heus wel een gangsta'-stylo maar daar moet je doorheen kijken. Hij is 21, verdient tonnen, ik vraag me af wat wij met zijn achtergrond allemaal zouden doen met zoveel geld en aandacht.
Het is gewoon een naief aandoend jochie (vooral met het twittergebeuren), weet hij veel wat er speelt in de wereld. Lekker voetballen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:56 schreef kurk_droog het volgende:
Blij dat ik weer wat nieuwe artikelen over het logo tegenkom. Het is dus nog niet vergeten en geaccepteerd!
[ afbeelding ]
Geloof me, hij is echt wel arrogant. In de Escape in Amsterdam moest hij iets te lang op zijn drankje wachten. Toen hij aan de beurt was vroeg hij aan het barmeisje of ze niet wist wie hij was. Dat wist ze wel, maar ze zei dat iedereen op zijn beurt moet wachten. Als reactie daarop gooit hij daarna zijn drankje in haar gezichtquote:Op woensdag 9 september 2009 17:52 schreef Silenus het volgende:
Ik vind van der Wiel eigenlijk helemaal niet arrogant. Komt altijd heel verlegen en 'schattig' over in interviews. Doet een beetje stoer met z'n petje en zn 'yoyo ik ben heus wel een gangsta'-stylo maar daar moet je doorheen kijken. Hij is 21, verdient tonnen, ik vraag me af wat wij met zijn achtergrond allemaal zouden doen met zoveel geld en aandacht.
Het is gewoon een naief aandoend jochie (vooral met het twittergebeuren), weet hij veel wat er speelt in de wereld. Lekker voetballen.
Denk dat dat slechter is voor het imago van Ajax dan Jol in een trainingspak.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:52 schreef Silenus het volgende:
Bang voor blessures misschienquote:Op woensdag 9 september 2009 19:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoezo niet? Vind hem wel een prima speler
Ajoh, vind het opzich wel prima die interlands ff weer wat anders aan hun hoofd. Daarna weer vol an de bak bij ajax.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Bang voor blessures misschien?
En dan ook nog Ajax.nl eronder zettenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:56 schreef kurk_droog het volgende:
Blij dat ik weer wat nieuwe artikelen over het logo tegenkom. Het is dus nog niet vergeten en geaccepteerd!
[ afbeelding ]
vdWiel flopt dan denk ik bij een buitenlandse topclub. Maarja hij krijgt een grote zak geld dus wat boeit het dan he?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:22 schreef Luco het volgende:
Van der Wiel en De Zeeuw in de basis. V. Marwijk vind het verschil tussen Van der Wiel en Heitinga erg klein.
Stel, v/d WIel speelt het WK ook in de basis, speelt daar aardig. Zou hij nu al weggaan voor een zak geld? Als we voor Vermaelen en Heitinga al 8mil+ vangen, waar V/d Wiel nog jonger is
Ik meen dat elk team verplicht is om een x aantal speler in de B lijst te hebben staan.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
achterlijk gedoe dan dat b-listed wat is de bedoeling er dan van?
ja maar wat voor voordeel geeft 't? En wat is de reden?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:02 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik meen dat elk team verplicht is om een x aantal speler in de B lijst te hebben staan.
Dat elke ploeg een minimum aan eigen jeugd in z'n selectie moet hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:07 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ja maar wat voor voordeel geeft 't? En wat is de reden?
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat elke ploeg een minimum aan eigen jeugd in z'n selectie moet hebben.
Ben blij voor hem als hij weer gaat voetballen. Gun het hem wel. Waarom zou ik er een raar gevoel bij krijgen?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik vond het maar een raar bericht vandaag over Davids.. Aan de ene kant dacht ik.. godverdomme zeg.. waar ben je mee bezig... terwijl aan de andere kant er gewoon een sarcastische lach is..
Wat denken jullie?
ik vind het triest dat een held (in mijn wereld) zichzelf bij Oostenrijkse clubs moet gaan aanbieden op zijn 36e... Beetje Rintje Ritsma gevoel.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik vond het maar een raar bericht vandaag over Davids.. Aan de ene kant dacht ik.. godverdomme zeg.. waar ben je mee bezig... terwijl aan de andere kant er gewoon een sarcastische lach is..
Wat denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |